Jos voisit pelastaa sukupuuttoon kuolemiselta yhden sellaisen eläinlajin, joka on vaarassa kuolla sukupuuttoon,
niin minkä eläimen valitsisit?
Minä valitsisin luultavasti jonkun apinan, todennäköisesti ihmisapinan koska eikö ne kaikki ole vaarassa kuolla sukupuuttoon? Ainoastaan ihminen ihmisapinoista ei ole uhanalainen.
Kommentit (13)
Jotkut tärkeät hyönteiset. Olen itseäni fiksummimmilta ymmärtänyt, että kun hyönteiset häviävät, se on ihmiskunnankin loppu.
Dinosaurukset. Olen varma ettei tää voi mennä mitenkään vikaan.
2 lajia joita alan suojella: helsingin citykanit ja hippien puistoihin kakkivat hanhet
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tärkeät hyönteiset. Olen itseäni fiksummimmilta ymmärtänyt, että kun hyönteiset häviävät, se on ihmiskunnankin loppu.
Punkit, hyttyset, paarmat ja hirvikärpäset
Sudet. Voidaan sijoittaa kaikki kehäkolmosen sisäpuolelle turvaan ilkeiltä metsästäjiltä.
Vierailija kirjoitti:
valkoisen ihmisen
Just tulin ehdottamaan että eikö saisi valita yhden lajin joka voisi kuolla sukupuuttoon? Säilyisi muut lajit hengissä.
Tää on tosi vaikeaa, koska ei ole vain yhtä lajia, joka ansaitsee tulla pelastetuksi muiden lajien yli. Jokainen eläinlaji on tärkeä maapallon ekosysteemin kannalta. Kun nyt on joku pakko sanoa niin norsut. Ne ovat todella tärkeitä afrikan luonnon ja eliöstön kannalta. Avainlaji ns.
Kunhan persut vain saadaan sukupuuttoon tuhoamasta maapalloa.
Orangit🦧💕