Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PYYDÄN RUKOUSTA PUOLESTANI! Ystävälliset "palstakristityt", voisitteko

Vierailija
04.01.2015 |

rukoilla, olen hätätilanteessa: Masennukseni ja pakkoajatukset ovat muuttuneet todella vakaviksi loppuvuodesta, olen todella syvällä ja voimaton! Myös vuorokausirytmi on täysin sekaisin. Rukoilkaa, ettei elämäni ja tulevaisuuteni tuhoutuisi, vaan saisin nopeasti parhaan avun löytäisin elämäni! Ja myös Jumalan anteeksiannon, voiman ja rakkauden niin, että tuntuu!
Pyytäisin muistamaan myös läheisiäni, voimia ja terveyttä sekä pelastumista heille! Kiitos kovasti rukouksesta - asiani saa viedä myös esim. johonkin rukouspiiriin tai esirukoilevan ystävän tietoon, jos joku niin kokee. Kiitos! Terv. voimaton.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän tämä ketju sieltä sivun "syövereistä" eli voin kiittää teitä kaikkia minulle jotakin hyvää toivottaneita ja puolestani rukoilleita: KIITOS paljon. Auttakoon rakastava Jumala jokaista meitä :)

Vierailija
22/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää Sinulle Ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:30"]

Rukouksia otettaisiin täälläkin vastaan, lapseni on sairastunut masennukseen... :(

[/quote]

Ei se ihmekään kun ratkaisusi ongelmaan on rukous. Mitä jos tarjoisit oikean elämän, eikä mitään satukirjojen olentoja sekottamaan hänen päätä.

Vierailija
24/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja rukoilen puolestasi, jotta uskosi vahvistuisi ja saisit rauhan ja hyvän olon tunnetta. Että asiasi järjestyivät ja luottaisit että Jumala on kanssasi. Kaikkea hyvä sinulle toivon.

Vierailija
25/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi, ap.

Vierailija
26/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla ilkeä?

Vierailija
27/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme pakkomielle ateisteilla on avata uskovaisille osoitettu ketju? Sitä niin hoetaan ettei uskota mihinkään, mutta jokin ihme vimma silti vetää aina tunkemaan sinne missä edes vilahtaa jokin uskontoon liittyvä sana. Taidatte sittenkin pelätä, että te olettekin väärässä kun niin pitää kytätä :D

Vierailija
28/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... En ole varma, mutta yhden asian voin sinulle sanaa, Ap: TSEMPPIÄ!!! ;) <3

Vierailija
29/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:25"]Hmm... En ole varma, mutta yhden asian voin sinulle sanaa, Ap: TSEMPPIÄ!!! ;) <3
[/quote]

Sanoa siis...

Vierailija
30/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:23"]

Onko pakko olla ilkeä?

[/quote]

Ei täällä ole kukaan ilkeä. Rukous on ongelmien siirtämistä muualle, kuitenkaan puuttumasta itse siihen ongelmaan. Jossain maissa uskotaan voodooseen niin vahvasti, ihmisiä ei tarvitse viedä edes lääkärin. Voodoo riittää.

Vierailija
31/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:30"]

Rukouksia otettaisiin täälläkin vastaan, lapseni on sairastunut masennukseen... :(

[/quote]

Samoin minun lapseni. Muistetaan toinen toistemme lapsia rukouksin. Kaikki on kuitenkin Jumalan kädessä joten kerrotaan Hänelle kaikki huolemme. Siunausta sinulle ja lapsellesi!

Vierailija
32/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:23"]

Mikä ihme pakkomielle ateisteilla on avata uskovaisille osoitettu ketju? Sitä niin hoetaan ettei uskota mihinkään, mutta jokin ihme vimma silti vetää aina tunkemaan sinne missä edes vilahtaa jokin uskontoon liittyvä sana. Taidatte sittenkin pelätä, että te olettekin väärässä kun niin pitää kytätä :D

[/quote]

Samalla tavalla kuin muutkin ketjut. Minä en käy koputtelemassa ihmisen ovien takana ja kertomassa ateismista. Uskovaisilla on joku tarve aina tulla tänne minun oven taakse jakamaan sanomaa tai ajaa sillä jeesus-bussilla jokaiseen festariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi