Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keksikää mulle uus harrastus/tekemistä

Vierailija
28.12.2014 |

Haluan vain avautua tänne jos joku kuuntelisi. Tarvitsisin jotain mistä tarttua kiinni, saada elämäniloa tai auttaa mun perhettä jotenkin sillä että mulla olis myös omia juttuja tai harrastuksia.
Kärsin masennuksesta, paniikkihäiriöistä ja mulla on sosiaalisien tilanteiden pelko. Lääkitystä ei ole. 3 lasta ja kaikki poikia. Mies ei vie lapsia mihinkään harrastuksiin ja mun kontolle jäi lasten harrastuksiin vieminen. No nyt lapset ei harrasta mitään kodin ulkopuolella kun en kykene heitä enää viemään. Onneksi ovat jo sen verran isoja että kykenevät osittain meneen mielesiin tekemisiin itse ( tekojäälle tai uimahalliin tai mäenlaskuun).Ennen vein lapsia uimahalliin, hiihtämän, ulos leikkipuistoon, uimarannalle, retkeilemään, ratsastustallille, jalkapalloon, taekwondoon, tenniskurssille. Nyt en vaan jaksa enää. Mies kerran vuodessa vie lapset Serenaan tai minigolfaan/frisbegolfiin, huvipuistoon, rc-autoradalle. En tiedä oonko kohtuuton mut luulen et tarviin jotain omaakin tekemistä ja mies saa hoitaa lapset ja keksii puuhaa. Välillä noi katsoo jotain pojille tarkoitettuja elokuvia tai pelaa pleikkaa eikä mulla oo tekemistä. Uskaltaisinkohan jonnekin kuntosalille, firma sponssaa 100 e/vuosi ja sit on noi smartum setelit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut mennä johonkin kylpylään muutamaksi tunniksi/viikko?

Vierailija
2/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kylpylässä käytiin lasten ja ystävän (mies) kanssa syksyllä ja lapset puhuu vieläkin siitä! Oli ihanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  miehesi ei vie lapsia harrastuksiin? Mene vaan ihmeessä kuntosalille tai aloita vaikka  juoksuharrastus, tai liitgy johonkin kuoroon,tai ala opiskella jotain ihan huvikseen.

Vierailija
4/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pahasti metsittynyt. En käy paljon missään, mutta jossain vaiheessa sain sen verran itsestäni irti, että sain ostettua kuntosalikortin. Ensin kävin vain pari kertaa viikossa ja aina samoilla tunneilla. Porukka kuntosalilla on aivan mahtavaa. Positiivisia, kannustavat, eivät katso nenän vartta pitkin jne. Pikkuhiljaa uskaltauduin muillekin tunneille ja huomasin nauttivat siellä käymisestä. Nyt käyn 4-6 krt viikossa, välillä monella tunnilla peräkkäin. Aivan mahtava tunne, kun in joku paikka, jossa tuntee itsensä sydämellisesti tervetulleeksi ja samalla kuntokin kohoaa.
Toivottavasti säkin saat itsesi liikenteeseen ja löydät mieleistä tekemistä!

Vierailija
5/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf

Vierailija
6/6 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi