Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksihalut kadonnut täysin, mikä avuksi

Vierailija
04.01.2015 |

Ihan normaalisti on ennen haluttanut vähän väliä, mutta nykyään seksi ei maistu enää millään.. on tietty stressiä ja huolta terveydestä mutta ei se ennen ole näin vaikuttanut. Mikä avuksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi sanonut, että sulla on rumin perse, jonka se on nähnyt?

Vierailija
2/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:46"]Onko miehesi sanonut, että sulla on rumin perse, jonka se on nähnyt?
[/quote]
Ei oo sanonu. Se kehuu mua joka päivä.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulta on seksihalut kadonneet. Voi morjens sitten. 2

Vierailija
4/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin apua jopa gyneltäkin, joka on kokenut ja muissa asioissa ymmärtäväinen vanhempi nainen. En saanut kuitenkaan mitään apua tai tietoa. Minua kiinnostaa, miten esim. hormonitasot vaikuttavat halukkuuteen, koska sairauksia ei ole ja muuten elämä suht ok. Ikä lähempänä viittä kuin neljää kymppiä. Meitä on siis muitakin kuin ap.

Vierailija
5/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pitäisi olla tehtävissä.. onkohan jostain vitamiineista tai ruoka-aineista hyötyä

Vierailija
6/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:51"]Ja sulta on seksihalut kadonneet. Voi morjens sitten. 2
[/quote]
Emmä ny automaattisesti kostu kun mies kehuu..

Vierailija
7/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene eri lääkärille. Voit lähteä ihan terveyskeskuksesta liikkeelle. 

itse miehenä kysyin aiheesta kun meilllä on ollut ongelmia, ketjussa kuitenkin naiset kertovat omista kokemuksistaan. Ihan asiallista keskustelua:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4338029/ketju/naiset_kokemuksia_haluttomuudesta_selviamisesta

Vierailija
8/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tätä on jatkunut ja onko perheessämme lapsia? Oma kokemukseni on että ei se seksi ole niin hirveän tärkeää vaan se että on hyvä olla toisen vierellä. Meillä siis lapsia arjessa 3 ja yhteensä 5,minulla vuoro työ ja miehellä fyysisesti raskas työ ja seksi ei todellakaan ole ensimmäisenä mielessä kun olemme kahden.

Vierailija
9/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ap sama ongelma. Vielä keväällä olin ihan kyltymätön ja sain ihania emätinorkkuja. Nyt ei mitään. T:45v

Vierailija
10/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta.. viimeisin raskaus oli vuosi sitten... oon ennen oikeen janonnut seksiä ja nyt lähinnä ärsyttää jos mies kehtaa sitä pyytää.. ap

Vierailija
11/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla johtui ennenaikaisista vaihdevuosista. Nyt kun korvaushoitoa on takana reilu vuosi, ovat halut palanneet. Miestä ei sitten enää kiinnostakaan, odotin liian pitkään hoidon aloittamista

Vierailija
12/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
13/13 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

n2 nosto 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi