seksihalut kadonnut täysin, mikä avuksi
Ihan normaalisti on ennen haluttanut vähän väliä, mutta nykyään seksi ei maistu enää millään.. on tietty stressiä ja huolta terveydestä mutta ei se ennen ole näin vaikuttanut. Mikä avuksi?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:46"]Onko miehesi sanonut, että sulla on rumin perse, jonka se on nähnyt?
[/quote]
Ei oo sanonu. Se kehuu mua joka päivä.
Ap
Ja sulta on seksihalut kadonneet. Voi morjens sitten. 2
Kysyin apua jopa gyneltäkin, joka on kokenut ja muissa asioissa ymmärtäväinen vanhempi nainen. En saanut kuitenkaan mitään apua tai tietoa. Minua kiinnostaa, miten esim. hormonitasot vaikuttavat halukkuuteen, koska sairauksia ei ole ja muuten elämä suht ok. Ikä lähempänä viittä kuin neljää kymppiä. Meitä on siis muitakin kuin ap.
Jotain pitäisi olla tehtävissä.. onkohan jostain vitamiineista tai ruoka-aineista hyötyä
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:51"]Ja sulta on seksihalut kadonneet. Voi morjens sitten. 2
[/quote]
Emmä ny automaattisesti kostu kun mies kehuu..
mene eri lääkärille. Voit lähteä ihan terveyskeskuksesta liikkeelle.
itse miehenä kysyin aiheesta kun meilllä on ollut ongelmia, ketjussa kuitenkin naiset kertovat omista kokemuksistaan. Ihan asiallista keskustelua:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4338029/ketju/naiset_kokemuksia_haluttomuudesta_selviamisesta
Kauanko tätä on jatkunut ja onko perheessämme lapsia? Oma kokemukseni on että ei se seksi ole niin hirveän tärkeää vaan se että on hyvä olla toisen vierellä. Meillä siis lapsia arjessa 3 ja yhteensä 5,minulla vuoro työ ja miehellä fyysisesti raskas työ ja seksi ei todellakaan ole ensimmäisenä mielessä kun olemme kahden.
Mulla ap sama ongelma. Vielä keväällä olin ihan kyltymätön ja sain ihania emätinorkkuja. Nyt ei mitään. T:45v
Meillä kolme lasta.. viimeisin raskaus oli vuosi sitten... oon ennen oikeen janonnut seksiä ja nyt lähinnä ärsyttää jos mies kehtaa sitä pyytää.. ap
Mulla johtui ennenaikaisista vaihdevuosista. Nyt kun korvaushoitoa on takana reilu vuosi, ovat halut palanneet. Miestä ei sitten enää kiinnostakaan, odotin liian pitkään hoidon aloittamista
Onko miehesi sanonut, että sulla on rumin perse, jonka se on nähnyt?