Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Isä teki rikosilmoituksen!

Vierailija
04.01.2015 |

Meilläon erittäin, erittäin tulehtuneet välit lapsen isän, ex-mieheni kanssa. Exä on kunnostautunut kiusaamisrintamalla, vaikeuttaa elämäämme kaikin keinoin. Vastuuta/apua lapsen kanssa ei tipu, ainoastaan toinen toistaan sekopäisempiä vaatimuksia liittyen lapseen. Isä näkee omasta toiveestaan lasta joka toinen viikonloppu, ja silloinkin vie lapsen sanojen mukAan hänet isoäidin huomaan ja lähtee juopottelemaan.

nyt tilanne on se että isä ilmoitti äsken tehneensä rikosilmoituksen minusta, kun en päästänyt lasta hänen luokseen uuten vuotena. Olimme vaihtaneet viime vuonna niin että lapsi oli viime uuden vuoden isällään (olin noroviruksessa kotona, ja tällöinkin jouduin hakemaan lapsen kesken kaiken isältään pois koska isä oli humalassa- pahoinpiteli minut- tein lastensuojeluilmoituksen joka ei johtanut mihinkään koska isä kiisti kaiken ja minä olin yhtäkkiä huijari). Koska lapsi voi selvästi huonosti isävierailujen jälkeen, sanoin isälle että pidetään nyt säntillisesti kiinni tapaamisrutiineista eikä muutella niitä jatkuvasti, kuten isä tekee (10 min varoitusajalla muuttaa hakemis/palautusaikoja/päiviä). 

Isä laittoi tekstarin 27.12. "Mites toi uusivuosi". Huomasin viestn vasta monta päivää myöhemmin koska puhelimeni on huono eikä ilmoita aian viesteistä. En vastannut, luulin että pidämme kii vaihdosta, eli että lapsi on mun kanssa kun oli isänsä kanssa viime UV.

NYT TÄNÄÄN isä lähetti kopion tapaamissopimuksesta, jossa oli määritelty että parillisten vuosien uudet vuodet on hänellä! Mitään mustaa valkoisella ei vuoden takaisesta vaihdosta ole. Isä ei tehny eletkään että olisi edes halunnut lasta uudeksi vuodeksi, vain tuo yksi tekstari. 

Olen kuulemma rikkonut tapaamissopimusta ja hän ilkkuen lähettelee viestejä että kärsi ämmä tekojesi seurauksesta, poliisilaitoksella nähdään.

Mitä sanktiota tästä voi tulla? Lastenvalvojan kanssa exä on riitaantunut totaalisesti, heitteli papereita seinille ja yritti heittää mua kynällä tapaamisessa. 1 pahoinpitelytuomio exällä musta jo.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
42/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:19"]Ohis, mutta miten hitossa jengi hankkii lapsia tollasten miesten kanssa? Vai onko se ollut enkeli koko suhteen ajan, sitten yhtäkkiä pettää ja rupeaa riehumaan? Omituista, ettei miehen todellisesta luonteesta ole näkynyt merkkejä ennen lapsen saamista...
[/quote]

Ihminen on rakastunut, joten hän kohtelee rakastamaansa ihmistä hyvin tai suht ok. Sit tulee ero ja siitä tulee vihattu ex jolloin helvetti on irti. Ei kai toi ole niin vaikeaa ymmärtää.

Ap onkin saanut jo hyviä neuvoja. Sulla on kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo. Terveisin se, joka sanoi, ettei poliisi hoida noita juttuja, vaan lastenvalvoja.

Vierailija
44/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan yhtä hyvin sanoa että lapsen kanssa odoteltiin mutta eipä miestä näkynyt.

"Mites toi uusivuosi" -tekstari ei liity välttämättä lapseen edes mitenkään. Noin ympäripyöreällä viestillä ei saa mitään keissiä aikaiseksi. Ja jos oikeasti olisi ollut huolissaan, niin olisi varmaan laittanut uuden viestin. Nyt oli varmaan vain riemuissaan kun pääsi taas kiusaamaan exää rikosilmoituksella.

Itsevarmuutta, siskoseni! Kusipäät voi yrittää mitä vaan, mutta jos hänellä on jo pahoinpitelysyyte (hyvä että nostit sen!) ja todistettavasti huonoa käytöstä niin tuskin viranomaiset lähtee noihin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä