Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nainen haluaa mieheltä? Ymmärrä nämä 7 alkukantaista asiaa!

Vierailija
28.10.2021 |

1. Nainen haluaa miehen, jolla on sosiaalista statusta
Jos nainen näkee baarissa tai työpaikalla miehen, jonka ympärillä on muita naisia, heidän mielenkiintonsa herää heti. Sama juttu, mikäli hän on merkittävässä roolissa miesporukassa. Mies, jolla on kavereita ja kunnioitusta omassa sosiaalisessa ympyrässään, on menekkiä myös naismarkkinoilla.
2. Nainen haluaa miehen, jolla on rahaa eli resursseja (tai kykyä hankkia niitä = älyä ja ahkeruutta)
Mutta, nykytutkimuksissa on havaittu, että ne parisuhteet, joissa nainen tienaa enemmän kuin mies, päätyvät todennäköisemmin eroon. Eli se on todella syvään juurtunut ominaisuus, että nainen kaipaa miehen olevan se ”parempi” resurssientuoja.

Naiset lähes aina naivat pykälän ”yläpuolellaan” olevia miehiä, miehet naivat pykälän ”alapuolellaan” olevia naisia.

Eli esimerkiksi johtajamies ottaa mieluummin sihteerinsä vaimoksi kuin toisen johtajan.

Johtajanainen yrittää saada vielä kovemman johtajamiehen, mutta tämä vahva nainen onkin ”liikaa” tälle isolle pampulle. Näin tämä fiksu nainen jää ilman miestä, koska hän ei vain kykene löytämään itselleen ”kelpaavaa” miestä. Täten suurimmassa riskissä ikisinkkuuteen tässä yhteiskunnassa ovat älykkäät ja menestyvät naiset sekä tyhmät ja menestymättömät miehet.
3. Nainen usein päätyy itseään vanhemman miehen kanssa yhteen
Miesten kohdalla ikä ei ole niin merkittävä tekijä deittimarkkinoilla kuin naisilla. Miehen hedelmällisyyshän periaatteessa jatkuu vanhoille päiville asti (siinä missä naisen hedelmällisyys lähtee 30 ikävuoden jälkeen dramaattiseen laskuun). Tästä lisää asiaa mitä mies haluaa -artikkelissamme.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ja miehet haluavat (jos saa vapaasti valita) täysin eri henkilön sänkyyn ja parisuhteeseen, siinä se ongelman  ydin ja siksi järkevää tehdä kompromisseja

Älä puhu naisten puolesta. Osa miehistä on toki sellaisia, jotka kelpaavat vain sänkyyn, mutta parisuhdekumppanin pitää paitsi olla muutenkin monessa mielessä parempi niin myös erityisen haluttava sänkyyn.

Vierailija
62/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun ihastuu tai rakastuu niin kaikki tämä unohtuu. Eli mikä on lopputulos?

Näinhän se on. Oma mieheni on täysin kaveriton ja huonosti tienaava valkokaulustyöläinen. Tapasimme opiskeluaikoina, vilkaisin häntä kerran ja päätin, että tuon miehen minä otan. Sen verran primitiivinen olen, että komea on mies ja hymy ja silmät olivat niin ystävälliset, että ihastuin päätä pahkaa. Kun ei mitään kamalaa selvinnyt myöhemminkään niin sillä tiellä ollaan edelleen ja päivääkään en ole valintaani katunut. Ei ole kaveripiiriä, ei sosiaalista statusta, ei rahaa eikä mitään muutakaan, mutta on ihmeellisin mies maan päällä (ainakin minulle).

Älä rakas sisko ala puolustella itseäsi trollille. Jos teet niin, niin sinä pohjimmiltaan validoit hänen naurettavan provonsa ja saat vaikuttamaan siltä, että "kyllä, tuo pätee kaikkiin muihin naisiin paitsi minuun". Älä ruoki heitä enempää.

Lue nuo listaukset ja totea, että "ok" tai kysy, että mitä nyt sitten tapahtuu eli mitä palstamiehet aikovat tehdä, jos näin kerran asiat ovat.

Just näin. Naisilla ei ole mitään velvollisuutta selittää ja perustella näille elämänratkaisujaan tai mitään muutakaan, ja juurikin selittäminen validoi näiden säälittävää trollausta. Ilmianna, ja jos on pakko kommentoida, vie huomio mieheen ja tämän elämän konkreettisiin kysymyksiin. Ota myös huomioon että voisit ihan hyvin puhua seinille, niin paljon siellä on vastaanottava ja ajatteleva kuulija toisessa päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en taida sitten olla nainen? Olen pariutunut itsestäni tavallaan alaspäin (miten sen itse kukin haluaa määritellä, mutta jos määritellään tulotason ja koulutuksen perusteella), mies on matalemmin kouluttautunut ja tienaa vähemmän mitä minä, on nuorempi mitä minä. Molemmat ollaan hyviä tyyppejä, minä olen tasaisempi mieleltäni mitä mies ja tunnetaitoni ovat paremmat. Mies on oikukkaampi ja ailahtelevaisempi, mutta siedettävissä määrin. Sosiaalisesti on kyllä lahjakkaampi mitä moni mies ja tunneälyä häneltä löytyy, vaikka työkalut eivät ole yhtä hyvin käytössä mitä minulla. Minä teen meistä enemmän töitä ja panostan työelämään enemmän. Kuinkas tässä nyt näin on päässyt käymään?

Vierailija
64/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en taida sitten olla nainen? Olen pariutunut itsestäni tavallaan alaspäin (miten sen itse kukin haluaa määritellä, mutta jos määritellään tulotason ja koulutuksen perusteella), mies on matalemmin kouluttautunut ja tienaa vähemmän mitä minä, on nuorempi mitä minä. Molemmat ollaan hyviä tyyppejä, minä olen tasaisempi mieleltäni mitä mies ja tunnetaitoni ovat paremmat. Mies on oikukkaampi ja ailahtelevaisempi, mutta siedettävissä määrin. Sosiaalisesti on kyllä lahjakkaampi mitä moni mies ja tunneälyä häneltä löytyy, vaikka työkalut eivät ole yhtä hyvin käytössä mitä minulla. Minä teen meistä enemmän töitä ja panostan työelämään enemmän. Kuinkas tässä nyt näin on päässyt käymään?

Siinä taas yksi trollin ruokkija. Surullista, että teitä riittää vielä vuonna 2021.

Vierailija
65/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme :

- Nyky miehet antavat kusettaa itseään eli ovat täysiä lassukoita, eivätkä enää miehiä.

- Naiset ovat absoluuttisia hyväksikäyttäjiä ja koko naisen luonteen johtavin piirre on ääretön oportunismi,

joka näkyy naisen jokaisessa toimessa ja tekemisessä.

Kyllä, monet naiset käyttää hyväkseen jos annat siihen mahdollisuuden. Naisen rakkaus on hieman erilaista kuin miehen, ihan kuten tuolla jo todettiin.😉

mies53v

Yleistäminen, että KAIKKI naiset käyttäytyisivät kuvailemallasi tavalla kertoo vain sen, ettet ole itse kelpuuttanut seuraasi muunlaisia naisia ja nyt katkerana tilität, että vain naisissa vikaa. Ja vielä huolestuttavampaa on se, ettet ole oppinut mitään, vaan kerta toisensa jälkeen hakeudut samanlaisten naisten seuraan.Kannattaa joskus katsella sen kuplansa ulkopuolelle ja etsiä naisesta muutakin kuin egon jatketta. Sitä saa, mitä tilaa. Sama koskee toki myös naisia. Vika löytyy peilistä, jos päätänsä hakkaa seinään aina uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
66/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas yksi trollin ruokkija. Surullista, että teitä riittää vielä vuonna 2021.

Vaikka aloitus olisikin trolli, niin silti tällä tavalla ajattelevia miehiä valitettavasti on ja paljon. Minuakin on yritetty iskeä itseasiassa monta kertaa kertomalla tienesteistä tai omasta statuksesta luullen, että tuollainen asia kiinnostaisi minua millään tavalla.

Vierailija
67/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus olisikin trolli, niin silti tällä tavalla ajattelevia miehiä valitettavasti on ja paljon. Minuakin on yritetty iskeä itseasiassa monta kertaa kertomalla tienesteistä tai omasta statuksesta luullen, että tuollainen asia kiinnostaisi minua millään tavalla.

No eikö se ole vain hyvä, että olet välittömästi väistänyt sillä tavalla ajattelevan miehen?

Vierailija
68/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole vain hyvä, että olet välittömästi väistänyt sillä tavalla ajattelevan miehen?

No tietenkin on, en ole missään tietääkseni väittänyt päinvastaista?

Vierailija
69/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne on miehet joiden itsetunnolle käy jos nainen tienaa enemmän tai on paremmin koulutettu 🤷‍♀️

Ei voi tietää, kun yksikään nainen ei ole koskaan huolinut itseään köyhempää miestä (poikkeuksena muutama jännä yksilö)

Ei hyvänen aika 😂

Vierailija
70/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että näin se meni minulla. Olin kyllä lyhyessä liitossa miehen kanssa alle 20 vuotiaana, jolloin mies ei ollut lainkaan perheen pää -tyyppiä. Minä elätin meitä, lopetin opinnot, menin työhön, että hän sai opiskella. Ei mitään läheisyyttä ollut. Olin pettynyt. Ero.

Sitten kohtasin vanhemman miehen, joka oli yritteliäs ja sai minut tuntemaan oloni turvalliseksi. Avioliitto ja suurperhe. Toki haastettakin ollut laman aikaan ym.

Mutta allekirjoitan sen, että nainen haluaa alkaa pesiä, saada lapsia ja mies on ihana jos tämän mahdollistaa luonnollisena naisen viettinä.

Nyt saatte haukkua minut ihan vapaasti.

Vierailija
71/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne 4 muuta asiaa mainittu jossain? Otsikko lupaa 7, mutta aloituksessa on vain kolme :(

Vierailija
72/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.. Kirjoita kyseinen lista englanniksi ja printtaa. Matkusta tämän jälkeen Puolaan.

Anna deitin lukea tekemäsi avaus. Videoi Youtubeen.

Voimme jopa oppia jotain.

Vierailija
73/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noinhan se menee, ihmiset ovat pohjimmiltaan eläimiä. Hyvä teksti! Kirjoitus kuitenkin paljastaa aloittajan olevan beetamies. Alfat näitä harvemmin miettivät heti aamusta.

Olet ainakin sisäistänyt aloittajan tasogeometrian. Näin vierestä kommentoituna.

mies53v

Sinä olet itse ap.

Vierailija
74/79 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas tämä palstateuvonviisaztelee ja harrastaa yleistämistä. Nainen haluaa sielunkumppanin, joka ei ole tyhmä ja ahne kuin saapas. Ja laiska vielä.

Vierailija
75/79 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele elämä jossa 7:20 kirjoitetaan palstalle tällainen aloitus.

Niinpä, mietin aivan samaa. Miehet joilla on aikaa kirjoitella "kaikki naiset ovat tällaisia"-teorioita vauvalle, ovat heitä joilla ei tilannetaju ja itsereflektiokyky riitä saamaan oikeaa käytännön kokemusta naisista.

Ja täällä ämmät haluaisivat siirtää keskustelun pois siitä mitä aloitus käsitteli alkamalla vetää ad hominia kun AP nosti kissan pöydälle.

No sillä laillahan ne ikävät faktat maailmasta poistuukin.

Tämä, niin tyypillistä naisille kun keskustellaan asiallisesti ja faktoihin perustuen naisen luonteenpiirteistä ja naisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.

Silloin naiset vetää aina ad homin korttin heti pöytään kun heiltä loppuu tai heillä ei ole ei mitään argumentteja.

Vierailija
76/79 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännösartikkeli? Kuulostaa Amerikan eikä Suomen meiningiltä. Täkäläiset harvat kullankaivajanaiset ottavat vaikutteensa suoraan sieltä somen kautta.

Harvat? 90% naisista ottaa itseään rikkaamman miehen ja ne loput jää yksin, kun eivät löydä riittävän rikasta miestä

Minä en ole jäänyt yksin, kun en olen löytänyt rikkaampaa miestä, olen jäänyt yksin koska olen vastenmielinen.

Vierailija
77/79 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn nuo ekat lauseet numeron jälkeen, mutta en selitysosaa. Tällä tavalla evoluutiobiologiaa voi vääristellä eli lisätään omia juttuja selitykseksi.

Vierailija
78/79 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne 4 muuta asiaa mainittu jossain? Otsikko lupaa 7, mutta aloituksessa on vain kolme :(

Niin, missä ne on. Ulkonäölliset asiat jäivät kyydistä kenties siksi, että haluttiin korostaa tiettyjä asioita "naisen luonteessa" niin kuin se palstalla nähdään. Täällähän usein väitetään, että "nuoret naiset" ottavat mielellään vanhan, lihavan porhon, jos porholla vain on riittävästi massia.

Vierailija
79/79 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kirjoitti:

Johtajanainen yrittää saada vielä kovemman johtajamiehen, mutta tämä vahva nainen onkin ”liikaa” tälle isolle pampulle. Näin tämä fiksu nainen jää ilman miestä, koska hän ei vain kykene löytämään itselleen ”kelpaavaa” miestä. Täten suurimmassa riskissä ikisinkkuuteen tässä yhteiskunnassa ovat älykkäät ja menestyvät naiset sekä tyhmät ja menestymättömät miehet.

Tämä selittää että naiset ovat nykyään valtaosin yksin.

Onko valtaosa naisista nykyään johtajia? Minä kun luulin, että esim hoitajat ovat valtaosin naisia. Olisikohan siinä sitten julkisen terveydenhuollon ongelmien syy. On enemmän ylihoitajia kuin hoitajia.