Mitä nainen haluaa mieheltä? Ymmärrä nämä 7 alkukantaista asiaa!
1. Nainen haluaa miehen, jolla on sosiaalista statusta
Jos nainen näkee baarissa tai työpaikalla miehen, jonka ympärillä on muita naisia, heidän mielenkiintonsa herää heti. Sama juttu, mikäli hän on merkittävässä roolissa miesporukassa. Mies, jolla on kavereita ja kunnioitusta omassa sosiaalisessa ympyrässään, on menekkiä myös naismarkkinoilla.
2. Nainen haluaa miehen, jolla on rahaa eli resursseja (tai kykyä hankkia niitä = älyä ja ahkeruutta)
Mutta, nykytutkimuksissa on havaittu, että ne parisuhteet, joissa nainen tienaa enemmän kuin mies, päätyvät todennäköisemmin eroon. Eli se on todella syvään juurtunut ominaisuus, että nainen kaipaa miehen olevan se ”parempi” resurssientuoja.
Naiset lähes aina naivat pykälän ”yläpuolellaan” olevia miehiä, miehet naivat pykälän ”alapuolellaan” olevia naisia.
Eli esimerkiksi johtajamies ottaa mieluummin sihteerinsä vaimoksi kuin toisen johtajan.
Johtajanainen yrittää saada vielä kovemman johtajamiehen, mutta tämä vahva nainen onkin ”liikaa” tälle isolle pampulle. Näin tämä fiksu nainen jää ilman miestä, koska hän ei vain kykene löytämään itselleen ”kelpaavaa” miestä. Täten suurimmassa riskissä ikisinkkuuteen tässä yhteiskunnassa ovat älykkäät ja menestyvät naiset sekä tyhmät ja menestymättömät miehet.
3. Nainen usein päätyy itseään vanhemman miehen kanssa yhteen
Miesten kohdalla ikä ei ole niin merkittävä tekijä deittimarkkinoilla kuin naisilla. Miehen hedelmällisyyshän periaatteessa jatkuu vanhoille päiville asti (siinä missä naisen hedelmällisyys lähtee 30 ikävuoden jälkeen dramaattiseen laskuun). Tästä lisää asiaa mitä mies haluaa -artikkelissamme.
Kommentit (79)
Kiukuttelevalla naisella on jotain komplekseja, jotka pitäisi hoitaa terapiassa.
Klikkasin mielenkiinnosta, mitä oikein haluan.
En edes lukenut kuin jokaisen kolmen ensimmäisen lauseen ja voin todeta että noita asioita en halua.
Seuraava.
Vauvapalstalla aamusta iltaan roikkuvilta miehiltä ei kukaan nainen halua yhtään mitään.
1. mulle oli tärkeää nähdä että mieheni oli rakastettu ystäväpiirissään ja arvostettu työssään. Hänen itsrnsä takia, ei minun
2. mun miehellä on ollut sekä älyä että kykyä menestyä. Se on ollut myös este etenemiselle työmarkkinoilla - kukaan ylempi esimies ei halua fiksumpaa alaista. Tyhmää koska se keskijohto ja suorittava taso tekee tuloksen tälle ylimmälle tasolle. Onneksi on edennyt ihan mukavasti kuitenkin.
Ai niin, olin hänen sihteerinsä 25v ditten kun tavattiin. Köyhiä kumpikin.
3. Ei missään tapauksessa vanhempaa!
4-7 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele elämä jossa 7:20 kirjoitetaan palstalle tällainen aloitus.
Kuvittele elämä, jossa pyydetään kuvittelemaan tällaisen viestin aloittajan elämää klo 7:56.
Entäs aloitusta lukevan ja kommentoivan elämä. eli sinun.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen omaksunut ajatelutavan, että jos nainen on noin täysin primitiivisten viettien vietävissä niin hän ei ole minulle riittävän älykäs tai "itsensä" tiedostava ihmisenä.
Kaveriporukassa on lyhyt empiirinen kokemus asiasta joka tuntuisi vahvistavan käsitystä minulle riittävästi niin olen pitäytynyt tässä ideologiassani. Ns. ulkoisilla avuilla toisistaan kiinnostuneilla pariskunnilla on ollut lähipiirissä monenlaista vaivaa ja vastusta.
Epävarma nainen joka ei tiedä mitä haluaa, vaan yrittää elää miehen kautta - tämä on ollut yleinen ilmiö.
Nainen ei tiedä mitä haluaa := Nainen on eroperheen lapsi ja sitä kautta eroherkkä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa miehen joka kohtelee naista inhimillisesti eikä pelkkänä pan0puuna. Liikaa vaadittu. The end.
Kysymys käsi sydämmellä kuuluukin : Ovatko nykynaiset ansainneet sellaisen miehen?
Käännösartikkeli? Kuulostaa Amerikan eikä Suomen meiningiltä. Täkäläiset harvat kullankaivajanaiset ottavat vaikutteensa suoraan sieltä somen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan kyllä niin hakoteillä.
Paras sarkasmi postaus tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen omaksunut ajatelutavan, että jos nainen on noin täysin primitiivisten viettien vietävissä niin hän ei ole minulle riittävän älykäs tai "itsensä" tiedostava ihmisenä.
Kaveriporukassa on lyhyt empiirinen kokemus asiasta joka tuntuisi vahvistavan käsitystä minulle riittävästi niin olen pitäytynyt tässä ideologiassani. Ns. ulkoisilla avuilla toisistaan kiinnostuneilla pariskunnilla on ollut lähipiirissä monenlaista vaivaa ja vastusta.
Epävarma nainen joka ei tiedä mitä haluaa, vaan yrittää elää miehen kautta - tämä on ollut yleinen ilmiö.
Sama meidän kaveripiirissä mutta miehiä koskien. Jos kiinnostuu etupäässä toisen ulkonäöstä ja on sen takia yhdessä ei nuo suhteet kestäkään
On olemassa sellaisia tasapainosia alfanaaraita, jotka eivät kiukuttele miehille.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne on miehet joiden itsetunnolle käy jos nainen tienaa enemmän tai on paremmin koulutettu 🤷♀️
Ei voi tietää, kun yksikään nainen ei ole koskaan huolinut itseään köyhempää miestä (poikkeuksena muutama jännä yksilö)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sellaisia tasapainosia alfanaaraita, jotka eivät kiukuttele miehille.
Aika hieno ajatus noin teoreettisesti. Käytännössä nuo ovat tosi harvinaisia ja tavallisen miehen ulottumattomissa. Tarjolla on vain nalkuttavia naisia
Vierailija kirjoitti:
Käännösartikkeli? Kuulostaa Amerikan eikä Suomen meiningiltä. Täkäläiset harvat kullankaivajanaiset ottavat vaikutteensa suoraan sieltä somen kautta.
Harvat? 90% naisista ottaa itseään rikkaamman miehen ja ne loput jää yksin, kun eivät löydä riittävän rikasta miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne on miehet joiden itsetunnolle käy jos nainen tienaa enemmän tai on paremmin koulutettu 🤷♀️
Ei voi tietää, kun yksikään nainen ei ole koskaan huolinut itseään köyhempää miestä (poikkeuksena muutama jännä yksilö)
Olen aiemminkin kertonut tällä palstalla, että minä nain miinusmiljonäärin. En tiennyt olevani jännä yksilö. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla amerikkalainen. brasilialaiset kullankaivajat italiassa metsästävät suomalaisia miehiä ja onnistuvat tuhoamaan ihmishenkiä Suomessa. Nämä kullankaivajat vievät kaiken pois. Jos suomalaiset miehet maksavat mieluummin kullankaivajista... se on heidän valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ihastuu tai rakastuu niin kaikki tämä unohtuu. Eli mikä on lopputulos?
Näinhän se on. Oma mieheni on täysin kaveriton ja huonosti tienaava valkokaulustyöläinen. Tapasimme opiskeluaikoina, vilkaisin häntä kerran ja päätin, että tuon miehen minä otan. Sen verran primitiivinen olen, että komea on mies ja hymy ja silmät olivat niin ystävälliset, että ihastuin päätä pahkaa. Kun ei mitään kamalaa selvinnyt myöhemminkään niin sillä tiellä ollaan edelleen ja päivääkään en ole valintaani katunut. Ei ole kaveripiiriä, ei sosiaalista statusta, ei rahaa eikä mitään muutakaan, mutta on ihmeellisin mies maan päällä (ainakin minulle).
Statusmiehet ovat kilpailuhenkisiä ja usein agressiivisia ja meko sovinistisiakin, aloituksesta voisi luetella muitakin piireteitä jotka ovat toisensa pois sulkevia ja täysin epäloogisia.