Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5kk ei kelpaa isältään edes tuttia

Vierailija
04.01.2015 |

Alkaa loppuun kaikilta voimat. Tyttö 5kk alkoi jokunen kuukausi sitten ettei hyväksynyt isältään tuttipulloa. sen jälkeen alkoi ettei melkein koskaan suostunut olemaan edes sylissä ja nykyään ei ota isältään tuttia eikä suostu jäämään vaunuihin nukkumaan jos isä on hänet sinne laittanut. tilanne on raskas isälle joka haluaisi olla tyttönsä kanssa tai ainakin ennen halusi, nykyään tuntuu että hän jollain tavalla on alkanut vihaamaan lastansa. miten pitäisi tehdä että isä kelpaisi edes joskus? itse ei pääse edes lääkäriin kun ei noita voi jättää keskenään....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mummo kyllä kelpaa... tuntuu että seuraavaks ei isä saa edes asua kotona.. se ei tietenkään oo vaihtoehto...

Vierailija
2/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vaan pitää jättää heidät kahden. Olennaista on nimenomaan se, ettet sinä ole paikalla. Vauva tajuaa, että vaihtoehtoa ei ole ja isä saa itsevarmuutta ollessaan yksin tilanteessa. Jätä heidät useammin kotiin kaksistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen meilläkin olleen tuollaisen vaiheen suurin piirtein tuossa iässä. Se tosin oli lievempi ja kohdistui minuun, äitiin. Meillä molemmat ovat tasapuolisesti hoitaneet lapsia alusta saakka.

Vierailija
4/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt 2krt ja vauva itkenyt 1,5h kunnes olen tullut kotiin... yrittänyt jäädä aamuisin myös eri kerrokseen nukkumaan mutta huudoksi aina mennyt niin että alkaa kakomaan... asiaa vaikeuttaa kun isä lyöny hanskat tiskiin ja ei halua enää edes yrittää tuota että he vain jäävät kaksin, kuulemma joku muu keino pitäisi löytyä.. meillä myös toinen lapsi jonka kanssa ei ollu ikinä vastaavaa...he ovatkin isänsä kanssa todella läheisiä.

Vierailija
5/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet tehnyt lapsellesi?

Vierailija
6/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa provosoitua noin tyhmästä kysymyksestä.

Vierailija
7/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan sama juttu esikoisen kanssa. Isä ei kelvannut ja koska ei kelvannut, mies ei halunnut hoitaa. Meni varsinaisesti ohi vasta parivuotiaana. Läheisiä isästä ja nyt jo teini-ikäisestä tytöstä ei koskaan tullut mikä minua surettaa suunnattomasti. Joskus tuntuu, että mies on edelleen tytölle katkera siitä, että tämä tuli varastamaan hänen vaimonsa (siis minun) rakkauden yksinoikeudella.

Meillä on myös kaksi muuta lasta, eikä kummallakaan ole ollut yhtä voimakasta isän hyljeksyntää.

Vierailija
8/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vielä niin pieni etten tohtisi huudattamallakaan opettaa isin kanssa olemista, eikö muita keinoja olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi