Oluen hinta voi nousta 30-50 prosenttia syksyyn mennessä
Kaiken muun mä vielä kestän mutta että olutkin :(
Kommentit (44)
No eipä se ilmaista nytkään ole ollut.
Sinne menee yksi kerrallaan kaikki kiva. Urheilu - kallista, kulttuuri - kallista, autoilu - kallista, työssä käyminen - kallista, liha - kallista, vihannekset - kallista, kahvi - syntisen kallista.
Hyvä, että baarin pito loppuu naapurissa. Olut saisi olla vieläkin kalliimpaa.
Jaahas. Pitää sitten alkaa tekemään itse.
No eipä minua liikuta. Nouskoot vaikka 100% ja enemmänkin. Ilman pärjää kyllä ja jääpä teillä valittajilla sitten rahaa ruokaan, ei sitä ainakaan tarvitse itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hamstrannut sitä ulkomailta.
Täytyykin ruveta hamstraamaan. Voi sitten syksyllä juoda hyvin mielin kun on pelkkää säästöä. Kauanko olut mahtaa säilyä ja missä lämpötilassa?
Jassoo, tipaton vaan sitten jatkuu. No, samapa tuo olla ilmankin, ei siitä mitään haittaakaan ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hamstrannut sitä ulkomailta.
Täytyykin ruveta hamstraamaan. Voi sitten syksyllä juoda hyvin mielin kun on pelkkää säästöä. Kauanko olut mahtaa säilyä ja missä lämpötilassa?
Tölkissä säilyy vuoden. Huonelämpö toimii hyvin.
Olut ei kellekään pakollista. Siirryn lonkeroon tai siideriin sitten jos viljan hinta syynä. Jos alkoholi yleisesti kallistuu, voihan sitä olla juomatta.
Kotipoltto ja -kasvatus siis kunniaan.
V*ttu. Nyt täytyy vuokrata traktori ja lähteä senaatintorille.
Vierailija kirjoitti:
Turha ravintoloiden sitten itkeä jos ihmiset juovat oluensa kotona. 10 euron tuoppi siis maksaa jatkossa 15 euroa. Ei kiitos näillä Suomen palkoilla,
kun lopetat baareissa käymisen ja ostat juomat kaupasta, niin säästät isot rahat.
Kunnon päiväpanot kännien tilalle
Turha ravintoloiden sitten itkeä jos ihmiset juovat oluensa kotona. 10 euron tuoppi siis maksaa jatkossa 15 euroa. Ei kiitos näillä Suomen palkoilla,