Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi huonosta erektiosta mies nähdään huonona?

Vierailija
04.01.2015 |

Mulla naisella kuiva pillu tai orgasmin saamattomuus on vain normaalia? Miehellä jos ei seiso kovana ja kauan niin se nähdään jopa miehisyyden vastakohtana ja parisuhteen tuohoajana. Voisiko naisen kuiva pillukin olla syy avioeroon? Kai se voi, ehkä naisten olisi syytä asennoitua siten että jos et kostu ja saa niin mies saattaa lähteä halukkaamman naisen syliin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kokisin, että vartaloni on pettänyt minut, jos en kostuisi sängyssä. Liukkaria käytän sitten muihin tarkoituksiin;)

Vierailija
22/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:32"]

parisen vuotta sitten käydessäni läpikotaisessa nelikymppistarkastuksessa mieslääkäri napautti yllättäen kysymyksen "mites tuo erektio, vieläkö värähtää pelkästään vaimon alastomuudesta ja pysyykö kovana koko yhdynnän ajan?".

Olin alkuun vähän hämilläni noinkin suorasukaisesta kysymyksestä, mutta lääkäri perusteli kysymyksensä sillä,että alle 60-vuotiaan miehen kokonaisterveyden (niin fyysinen kuin psyykkinen) paras mittari maallikolle on kyky saada erektio, sen kovuus ja kesto.

Esim jos on asiallisessa kunnossa fyysisesti mutta masennus päällä, ei varmasti ota eteen, mikä kielii osittain myös vajaasta teston tuotannosta (mies masentuu alhaisiatavtesto-arvoista). Toisaalta jos ottaa eteen herkästi mutta lörpähtää kesken, niin verenkiertoelimistössä ja hapenotossa on vikaa. Lekuri luetteli näitä kansantajuisia selityksiä ja jokainen olimainakin maallikon korvaan ihan järkeenkäypä. Yllättävän moneen muuten auttoi liikunta, alkoholin ja tupakoinnin vähentäminen ja vähärasvaisempi sapuska (vyötärörasva on testosteronin vihollinen..)

[/quote]

Joskus oli jossain juttua, kuinka ensimmäinen sydäri iskee 2-3 v. siitä, kun lakkaa keulimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:05"]

Moni nainen ei kostu tarpeeksi vaikka halut olisi ihan kohdallaan. Yleistä esim. raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen ja siis joillain lähes aina. Ei kasi sitä liukkaria joka kaupassa myytäis jollei sille olisi ihan oikea tarve.

[/quote]

Liukkaria myytäisiin "joka kaupassa", vaikka kaikki maailman naiset kostuisivat normaalisti. Sitä liukkaria tarvitaan näet myös peppuseksiin ja itsetyydytykseen (esim. Fleshlight tai ympärileikattu mies).

Vierailija
24/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:05"]

No itse en harrasta seksiä ellen kostu ja kiihotu luonnollisesti.

Mielestäni on luonnotonta laittaa liukkaria tilanteessa jossa kuivuus johtuu esim liian vähäisestä esileikistä. Mieluumin seksielämä kuntoon. Haluton yhdyntä liukkarin kanssa voi altistaa vulvodynialle.

[/quote]

Kyllä kuivuus voi johtua muistakin asioista kuin esileikin puutteesta ja silloin on liukkarin paikka.

[/quote]

Etkä ymmärtänyt lukemaasi?

Vierailija
25/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelma toiseen suuntaan. Kostun liikaa, enkä oikeen tunne mitään. Samalla kuuluu kamalaa litinää... Se litinä vie halut. Miehen mielestä se on kiihottavaa, mutta mua nolottaa.

Vierailija
27/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:32"]Må olen aina ollut huono kostumaan. Eikä asiaa auta se, ettei mieheni halua mitään esileikkiä. En nauti seksistä kuivana, mutta koska en ole luonnostaan märkä ja toista ei kiinnosta tyydytykseni, niin turha valittaa
[/quote]

Mulla sama, mulla ollut aina huono erektio. Vaimoani ei kiinnosta kunnon esileikit ja haluaisi kunnon nussimista vaan. Huoh, eipä mua paljon enää kiinnosta seksi kun vaimoa ei kiinnosta tyydytykseni.

Vierailija
29/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
30/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin on olemassa hoito.

Vierailija
31/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en harrasta seksiä ellen kostu ja kiihotu luonnollisesti. Eikä tulis mieleenkään miestä haukkua siitä jos ei aina saisi erektiota. Ei ihminen ole mikään kone. Mielestäni on luonnotonta laittaa liukkaria tilanteessa jossa kuivuus johtuu esim liian vähäisestä esileikistä. Mieluumin seksielämä kuntoon. Haluton yhdyntä liukkarin kanssa voi altistaa vulvodynialle.

Vierailija
32/32 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:05"]

No itse en harrasta seksiä ellen kostu ja kiihotu luonnollisesti.

Mielestäni on luonnotonta laittaa liukkaria tilanteessa jossa kuivuus johtuu esim liian vähäisestä esileikistä. Mieluumin seksielämä kuntoon. Haluton yhdyntä liukkarin kanssa voi altistaa vulvodynialle.

[/quote]

Kyllä kuivuus voi johtua muistakin asioista kuin esileikin puutteesta ja silloin on liukkarin paikka.