Piereminen parisuhteessa
Kommentit (129)
Käyn vessassa, jos kumppani kotona. Minusta on hyviä käytöstapoja olla pieremättä seurassa.
Tämähän on melkein parasta antia parisuhteessa. Kommentoidaan ja nauretaan yhdessä niitä ääniä.
🇺🇦🇮🇱
Emme piereskele emmekä röyhtäile. Vatsat on molemmilla kunnossa, samoin käytöstavat. Suolentoiminnoissa ei ole mitään huvittavaa, eikä mitään hävettävää, mutta ei niitä kuulu toisille esitelläkään.
En. Kunnioitan kumppaniani liikaa tehdäkseni hänen olonsa hankalaksi. En piereskele töissä, kaupassa, bussissa tai lapsen päiväkodissa, joten miten ihmeessä piereskelisin elämäni tärkeimmän ihmisen seurassa? Kyllä, tiedän ilmavaivojen olevan normaali asia, mutta niin on moni muukin juttu, joita ei tehdä muiden läsnäollessa.
Piereskelen kun pierettää, jos ei halua kuunnella tahi haistella, voi mennä vessaan!
Mä olen jopa äänittänyt pierun ja lähettänyt sen miehelle. Mun mielestä pierut lähentää.
🇺🇦🇮🇱
Pröööt anna pierun paukkuva. Torstaina hernekeittoja on pieru paukkuva. Pröööt.
Minusta parisuhteeseen kuuluu täysi avoimuus, eli en pidättele pieruja eikä mieskään.
Muuten pitäisi juosta jatkuvasti vessassa, jos syödään vaikka jotain mausteista.
Kumpikaan ei erityisemmin naura eikä reagoi toisen pieruihin, ellei ole tosi pahanhajuista. Se on vaan osa elämää.
Tämänkin voi tietysti viedä äärimmilleen, vanhempani eivät sulje vessan ovea edes kakalla käydessä. Meillä kyllä ovi suljetaan.
Okei, te ei-pierevät. Mitä teette yöllä?
Eli varmaan kumpikin pieree unissaan paljonkin. Pidättelettekö nukahtamishetkeen asti?
Miten olette selvinneet pidättelystä raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen?
Osaan pierrä säkkijärven polkan, niin pakkohan sitä on esitellä puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
En. Kunnioitan kumppaniani liikaa tehdäkseni hänen olonsa hankalaksi. En piereskele töissä, kaupassa, bussissa tai lapsen päiväkodissa, joten miten ihmeessä piereskelisin elämäni tärkeimmän ihmisen seurassa? Kyllä, tiedän ilmavaivojen olevan normaali asia, mutta niin on moni muukin juttu, joita ei tehdä muiden läsnäollessa.
No ainakin mulla ainoa juttu, jota en tee toisen läsnäollessa on kakalla käynti. Olen monesti pissalla kun mies harjaa hampaita, eikä haittaa. Koen sen niin, että kehomme ovat yhteiset, koska harrastamme seksiä ja nukumme yhdessä. Silloin tulee pieruja, röyhtäyksiä, henki haisee aamulla jne. Normaalia ihmisen elämää.
Minä olen aidosti hämmentynyt, että ihmiset eivät piere. Tai.. miten ehditte aina jonnekin? Tai entä, jos on sattunut syömään jotain, joka aiheuttaa vatsan äänteet ja kauheat ilmavaivat. Ettekö sellaisina hetkinä sitten vain ole kumppaninne kanssa?
En todellakaan. Aion myös opettaa lapsilleni, että seurassa on epäkohteliasta piereskellä.
Vierailija kirjoitti:
Osaan pierrä säkkijärven polkan, niin pakkohan sitä on esitellä puolisolle.
Mää soitan finlandiahymnin.
Jos nainen piereskelee miehen seurassa, on se vaan merkki että suhde on vakiintunut.
Kyllä