Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 35-40-vuotias mies, kuvaile unelmanaisesi!

Vierailija
04.01.2015 |

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut haluaisin tavata!

Vierailija
122/145 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:22"] Äläpäs fantasioi. Anonyymille henkilölle osoitettu haukkumasana ei täytä kunnianloukkauksen tunnusmerkkejä.

[/quote]

Toisin sanoen ei mitään sanottavaa asiasta, mutta takerrumpa kumminkin lillukanvarsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
124/145 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naamalla suunnilleen kaikki naiset. Kunhan kelpaisin ja ei rutisisi menoistani, eli harrastuksista (kahdessa bändissä soittaminen ja liikunta).

Vierailija
125/145 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihan ihmietellä, että mitö ihmettä se on muilta pois, jos minä, naimisissa oleva 34-vuotias mies, pidän pienestä, kauniista, seksikkäästä ja hoikasta vaimostani, enkä haluaisi hänellä olevan leveää lantiota ja isoja tissejä. Tai välttämättä muutakaan "mistä saa kiinni". Hyväksyisin hänet toki jokusen kilon painavampanakin, mutta se ei tarkoita sitä, että jaksaisin pitää sellaisia ominaisuuksia viehättävinä ja seksikkäinä kenessäkään muussa. Aina olen pitänyt pienistä ja siroista naisista ja isot rinnat eivät ole mielestäni kaunista katsottavaa. Samalla lailla en ole koskaan viehättynyt lyhyistä hiuksista, littanista pyllyistä, mustista hiuksista, aasialaisista kasvonpiirteistä, tekoripsistä, huulipunasta... sen sijaan esimerkiskiksi raskausarvet kasvneen ja kutistuneen vatsan ympärillä eivät haittaa kun elämää on kuitenkin tähän pallolle tuotettu, eikä muutkaan pikkuviat. Jokainen etsikööt itselleen naisen joka miellyttää silmää ja antakoot meidän muiden pitää omamme. Ja te pyöreämmät rinnakkaat naiset jotka "säälivät" ihanaa ja kaunista puolisoani, älkäähän viitsikö ulista siellä, kyllä teillekin on ottajia ;)

Vierailija
126/145 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköllisesti: 150-175 cm, painolla ei väliä, kunhan kaikki paino ei ole keskittynyt yhteen kohtaan kehossa. Ilmeikkäät kasvot, jaksaa yleensä meikata ja laittaa hiuksiaan. Varaa resuiset kuteet kotikäyttöön ja tykkää pukeutua myös todella juhlavasti, jos siihen on aihetta. Tietää, että maailmassa on paljon erilaisia kauniita naisia ja uskoo minua, kun sanon hänen olevan kaunis.

Ja tärkeämpi osuus: Avarakatseinen. Ymmärtää, että maailmassa on erilaisia näkökulmia, jotka ovat yhtä arvokkaita. Kertoo avoimesti tunteistaan eikä tuomitse minun tunteitani. Ei ahdistu, vaikka puristelisin ohimennen arjessa hänen takapuoltaan tai rintojaan. Sietää flirttiä ja pitää ajoittain minun hölmöäkin huumoria hauskana. Antaa minun hymyillä ja olla kohtelias myös muille ihmisille heidän sukupuolestaan riippumatta. Jos tuntee joskus mustasukkaisuutta, kertoo siitä suuttumatta. Tekee ne kotityöt, jotka ovat minun mielestäni kaikkein inhottavimmat. On kohtelias minulle ja muille ihmisille ja tuntee käytöstavat - myös suuttuessaan. Puhuu paljon ja nauraa helposti. Ei pahastu, vaikka käyttäisin "oman käden oikeutta" silloin kun häntä ei seksi kiinnosta. Antaa minun joskus tehdä "miesten hommat", muta selviää niistä tarvittaessa itsekin. Ei moiti minun tapaa pestä pyykkiä, tehdä ruokaa tai imuroida - neuvoja saa toki tarjota. Sisustaa kotia, muttei käytä kaikkea vapaa-aikaa sen siivoamiseen. Innostuu uusista asioista, muttei vajoa apatiaan ilman niitä. On säilyttänyt halun kehittää itseään jollain tavalla henkisesti tai tiedollisesti. Tykkää tanssimisesta ja erilaisista musiikeista teknosta ja heavystä aina klassiseen ja etnoon. On ennakkoluuloton, mutta sanoo silti mielipiteensä. On valmis kompromisseihin, muttei taivu kaikessa minun tahtooni (=kantaa osansa yhteisten päätösten vastuusta). Luottaa minuun ja on luottamukseni arvoinen.

Vierailija
127/145 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:05"]

Nelikymppisille työnarkomaaneille on 10v nuorempien naisten keskuudessa kova kysyntä. Sanot, että voisit naisenkin uraa tukea, mutta taitaa se kotirouva kuitenkin olla enemmän hakusessa?

[/quote]

En ole työnarkomaani. Kuten viestissäni sanoin, olen siirtymässä kevyempiin töihin kun perheen perustaminen tulee ajankohtaiseksi.

Olen perheestä, jossa duunarivanhemmat yrittivät ehkä vähän ylemmälle oksalle, kuin olisi ollut varaa joten me lapset olimme aika paljon yksinämme yli- ja sivutöistä johtuen. Haluaisin omille lapsilleni parempaa, joten päätin itse hoitaa talouspuolen kuntoon ensin. Miehenä tähän on biologian puolesta mahdollisuus, mutta ymmärrän kyllä että vaatimani ikäero tulee karsimaan valikoimaa.

Kuten siis viestissäni sanoin, en ole erityisesti etsimässä kotirouvaa, vaan yhteinen elämä pystytään kyllä järjestämään niin, että myös kumppanin ambitiot oman elämänsä suhteen toteutuvat, olivatpa ne sitten kotona tai työelämässä. Tiettyä perhekeskeisyyttä kuitenkin toivon ajankäytön suhteen, eli en haluaisi esimerkiksi naista joka tekisi jatkuvasti yhtä paljon töitä, kuin minä nyt.

Vierailija
128/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, rasvahiuksinen, tyylitajuton ja meikkitaidoton.

Vierailija
129/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 mutta kuvailen nyt kuitenkin. Blondi, about 165, kivassa kunnossa, hyvät tissit, kokkaustaidot, järkeä päässä, lämmin luonteinen.

Vierailija
130/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-18v, 170 cm, timmi ja hyvä perse, mustatukkainen jolla on pitkät hiukset, tyylitajuinen, hemmotteleva. Ja todella kaunis. Venäläinen.

Vierailija
131/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SHEIWATTU PIJJU

Vierailija
132/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Shania-Twain-shania-twain-43996_1024_768.jpg

Shania nuorempana oli aika täydellinen unelma. Yhä edelleenkin ikäisekseen kaunis.

Vierailija
133/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nauraisi mun tyhmille jutuille ja nukkuessa ei paljoa liikkuisi kun haluun pitää vaan kiinni.

Vierailija
134/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä kysymys, sillä tiedän täsmälleen mitä haen. Tuollainen 165-170 cm pituinen blondi, joka näyttää Malla Malmivaaralta, ja jolla on vaikkapa tohtorin tutkinto matematiikassa, en hyväksy mitään hömppäkoulutuksia. Työllä, ammatilla, tai sen puuttumisella ei ole väliä, kunhan koulutus on kunnossa. Ikää saa toki olla koulutuksenkin puolesta noin 35-40. Jos jotakin puutteita naisesta löydän, niin osaan korjata nekin varmaan kuntoon, kunhan perusasiat on kunnossa. T. DI-mies.

Vierailija
135/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 06:20"]

Tämä oli hyvä kysymys, sillä tiedän täsmälleen mitä haen. Tuollainen 165-170 cm pituinen blondi, joka näyttää Malla Malmivaaralta, ja jolla on vaikkapa tohtorin tutkinto matematiikassa, en hyväksy mitään hömppäkoulutuksia. Työllä, ammatilla, tai sen puuttumisella ei ole väliä, kunhan koulutus on kunnossa. Ikää saa toki olla koulutuksenkin puolesta noin 35-40. Jos jotakin puutteita naisesta löydän, niin osaan korjata nekin varmaan kuntoon, kunhan perusasiat on kunnossa. T. DI-mies.

[/quote]

Vierailija
136/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hilton. Kaunis, hoikka, pitkä ja rikas. Uusi  kylpyläselfie on todella houkutteleva... http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1420287127952.html?pos=ok-nln

Vierailija
137/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sexy, ei liian laiha, kaunis ainakin nätti, kunnon perse, sopivat tissit, pituus alle 165cm, hyvä juoksemaan ja pitkä hiuksinen, olisi innokas peiton heiluttaja 

Vierailija
138/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
139/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-19-vuotias, hauska eli tykkää nauraa mun jutuille ja on kokeilun halunen ja todella kaunis ja helppo ja vaivaton.

M46

Vierailija
140/145 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:25"]16-19-vuotias, hauska eli tykkää nauraa mun jutuille ja on kokeilun halunen ja todella kaunis ja helppo ja vaivaton.

M46
[/quote] hyi

sopisit isäksi tollaselle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme