Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä oikeasti meni ketogeenisen ruokavalion kanssa?

Vierailija
27.10.2021 |

Laihduit, ja kaikki veri- ja maksa-arvot paranivat? Vai jotain ihan muuta?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesti monta päivää päästä ketoosiin. Oli hirveä vaihe. viikon jälkeen ketoruoka ällötti ja pidin hiilaripäivän. Tämän jälkeen ketoosiin pääseminen oli henkisesti ja fyysisesti aivan liian rankkaa. Homma jäi siihen. Muutama kilo ehti lähteä mutta tulivat heti takaisin.

Mies pääsi ketoosiin helposti ja karppasi kuukauden putkeen. Tiputti painoa reilusti. Haisi pahalle.

Ne kilot olivat vain nestettä mitkä lähti ja tuli. Alku on vaikein ja siihen löytyy hyviä vinkkejä ja tärkeitä ohjeita netistä. Tuo ketoosi haju häviääkin keho on kunnolla rasva-adaptoitunut. Silloin ketonit käytetään hyödyksi eikä "heivata pihalle" haisemaan.

Vierailija
22/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa jaksoin. Koko ajan oli kauhea vtutus, väsymys ja apeus. Paino ei pudonnut grammaakaan.

Vaihdoin taktiikkaa. Sallin itselleni syödä kaikkea mutta kohtuudella ja karkkipäivä lauantaisin. Lähti 15kg 8 kuukaudessa ja on pysynyt poissa.

Toivon kaikkea hyvää.

Viimeistelen oman painonpudotuksen 16/8 ruokarytmillä. Jolla taidan vetää koko talvikauden. Hyvin olen painon lasku-uralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ketodieetin läpi käyneet on epäonnistuneet. Ennemmin tai myöhemmin.

Ja mikähän on tuo "epäonnistuminen"?

Vierailija
24/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesti monta päivää päästä ketoosiin. Oli hirveä vaihe. viikon jälkeen ketoruoka ällötti ja pidin hiilaripäivän. Tämän jälkeen ketoosiin pääseminen oli henkisesti ja fyysisesti aivan liian rankkaa. Homma jäi siihen. Muutama kilo ehti lähteä mutta tulivat heti takaisin.

Mies pääsi ketoosiin helposti ja karppasi kuukauden putkeen. Tiputti painoa reilusti. Haisi pahalle.

Ne kilot olivat vain nestettä mitkä lähti ja tuli. Alku on vaikein ja siihen löytyy hyviä vinkkejä ja tärkeitä ohjeita netistä. Tuo ketoosi haju häviääkin keho on kunnolla rasva-adaptoitunut. Silloin ketonit käytetään hyödyksi eikä "heivata pihalle" haisemaan.

Niin olivat, kuten sanottu. Ei kiitos. Löysin paremman ja itselleni sopivamman tavan elää terveellisesti. Ketogeeninen ruokavalio ei voi vähempää enää kiinnostaa.

Vierailija
25/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ne epäonnistuvat, jotka ei perehdy asiaan kunnolla.

Vierailija
26/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olivat, kuten sanottu. Ei kiitos. Löysin paremman ja itselleni sopivamman tavan elää terveellisesti. Ketogeeninen ruokavalio ei voi vähempää enää kiinnostaa.

Minä en oikeastaan parempaa osaa edes ajatella. Tietämättäni olen syönyt ketogeenisesti koko ikäni. Koskaan ei ole pottu, ruskea soosi ja ruisleipä kiinnostanut. Niillä aika moni tässä maassa menee kuitenkin hautaan saakka.

Vierailija
27/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin. Olen ollut sillä nyt 4kk. Veriarvot ovat kohdillaan, painoa lähtenyt 7kg, ihon kunto parantunut paljon.

Ihon kunnosta tuli mieleen, se Selviytyjien teinityttö jonka iho kukki tosi pahasti saarelle mentäessä, mutta muutama viikko riisiä, kookosta ja aurinkoa ilman kamalaa pakkelikerrosta poisti kaikki ongelmat. Katsokaapa huviksenne.

No itse asiassa ei kukkinut, luultavasti oli joskus aiemmin vetänyt isotretinoiinikuurin. Jossain toisessa ohjelmassa kukki ja pahasti, muistan myös. Että ei kyllä mistään Selviytyjät-kuurista johtunut ihon paraneminen.

Vierailija
28/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on varmaan siksi niin negatiivinen kuva kestosta, koska moni sen "kokenut" ja siitä puhuva on tosiaan jaksanut vain noin viikon verran. Monesti ovat vielä huonosti valmistautuneita eikä ole hankittu riittävästi tarpeellista tietoa siitä. Jos olisi, niin tuskin tarvitsisi kuulla näitä muutaman päivän ketoilijoita, jotka puhuvat täälläkin vankalla kokemuksen äänellään.

Vierailija
29/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii hirveän hyvin mutta mulla on tosi vaikeuksia olla ilman tummaa suklaata ja viiniä ja leipää. Yritän vaan pitää ne minimissä ja sillai puoliketoilla.

Vierailija
30/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin. Olen ollut sillä nyt 4kk. Veriarvot ovat kohdillaan, painoa lähtenyt 7kg, ihon kunto parantunut paljon.

Ihon kunnosta tuli mieleen, se Selviytyjien teinityttö jonka iho kukki tosi pahasti saarelle mentäessä, mutta muutama viikko riisiä, kookosta ja aurinkoa ilman kamalaa pakkelikerrosta poisti kaikki ongelmat. Katsokaapa huviksenne.

No itse asiassa ei kukkinut, luultavasti oli joskus aiemmin vetänyt isotretinoiinikuurin. Jossain toisessa ohjelmassa kukki ja pahasti, muistan myös. Että ei kyllä mistään Selviytyjät-kuurista johtunut ihon paraneminen.

Kyllä vaan johtui. Katso uudelleen.

Vierailija
31/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikeastaan parempaa osaa edes ajatella. Tietämättäni olen syönyt ketogeenisesti koko ikäni. Koskaan ei ole pottu, ruskea soosi ja ruisleipä kiinnostanut. Niillä aika moni tässä maassa menee kuitenkin hautaan saakka.

Hiilihydraattisella ruokavaliolla elää pisimpään. Kunhan ei syö hiilareita liikaa ja syö "kunnollisia" hiilareita.

Vierailija
32/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. No itse en eläinproteiinia suostu enää elimistööni laittamaan. Värikkäästi kasviksia, papuja, pähkinöitä, hedelmiä, siemeniä yms ja jyrkkä ei eineksille.

Olo on mainio, treeni kulkee loistavasti, paino pysyy hallinnassa ja energiaa riittää. Kukin tavallaan.

Vierailija
33/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinni ketosta vaan karkeista.

Vierailija
34/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on varmaan siksi niin negatiivinen kuva kestosta, koska moni sen "kokenut" ja siitä puhuva on tosiaan jaksanut vain noin viikon verran. Monesti ovat vielä huonosti valmistautuneita eikä ole hankittu riittävästi tarpeellista tietoa siitä. Jos olisi, niin tuskin tarvitsisi kuulla näitä muutaman päivän ketoilijoita, jotka puhuvat täälläkin vankalla kokemuksen äänellään.

Pointti oli siis se, että muutaman päivän tai yhden viikon perusteella ei voi sanoa oikeasti omaavansa juurikaan mitään kokemusta tästä ruokavaliosta tai sen varsinaisista vaikutuksista.

Vierailija
35/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toimii hirveän hyvin mutta mulla on tosi vaikeuksia olla ilman tummaa suklaata ja viiniä ja leipää. Yritän vaan pitää ne minimissä ja sillai puoliketoilla.

Mitä!? Siis ei viiniä!? Ei siinä ole hiilareita!

Vierailija
36/88 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän on tuo "epäonnistuminen"?

kilot tulee korkoinen takas.

Vierailija
37/88 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 20kg reilussa 4 kuukaudessa. En oo ikinä voinut paremmin. Olo oli pirteä, nukuin hyvin ja enemmän syvää unta, vatsa ja suolisto voi hyvin (mulla ibd), iho oli hyvässä kunnossa.

Ainoo huono puoli, et sain sappikivet ja ne leikattiin sit pois.

Sit tuli joulu, korona ja laiskuus.

Vierailija
38/88 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerogeeninen ruokavalio lukeutuu itselleni näihin pika- ja ihmedieetteihin. Halutaan nopeasti kiloista eroon mahdollisimman välillä vaivalla ja ilman liikuntaa tietenkin.

Vierailija
39/88 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen täällä huomannut niin ollaan aika totisia laihduttajia. Ei ihme, että epäonnistutaan.

On "uskonnollista" ääriajattelua. Ei hyväksytä ja kelpuuteta ruokaa missä hiilihydraatteja on vähemmän, vaan niitä ei saisi olla ollenkaan, kuten tässä ketodieetissä.

Tätä sitten noudatetaan jonkun aikaa kunnes homma romahtaa omaan mahdottomuuteensa. Sitten taas keksitään uusi "vippaskonsti".

Samat tyypit, "ikuiset epäonnistujat" (pysyvässä laihtumisessa) muuten urputtaa tuosta 16/8  dietistä että ei saisi syödä mitään tuon 16 tunnin aikana. Ei saisikaan, mutta ei haittaa mitään vaikka joskus lipsuukin. 

Vierailija
40/88 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerogeeninen ruokavalio lukeutuu itselleni näihin pika- ja ihmedieetteihin. Halutaan nopeasti kiloista eroon mahdollisimman välillä vaivalla ja ilman liikuntaa tietenkin.

No mitä sillä on väliä jos se toimii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi