Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkulaiset, jelppiä: bussi martista Tyksiin sairaalalle kiinamyllynkadulle

Vierailija
04.01.2015 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tällä hetkellä Martissa. Tuossa lähellä pieni K kauppa. Huomenna vasta tarvitsisi mennä sairaalalle.

Ap

Vierailija
2/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mikään ei mene suoraan vaan pitää vaihtaa torilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 numeron bussit taitaa kulkee

Vierailija
4/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään bussi ei mene Martista suoraan itäiseen keskustaan, mutta jos näkemäsi pieni K-kauppa on K Martinmylly, kävele alas jokirantaan Martinsillan pysäkille ja ota 50, 53 tai 56. Ne kulkevat kauppatorin kautta mutta sinun ei tarvitse itse vaihtaa bussia. 

Tuolla voit tehdä itse reittihakuja: http://reittiopas.turku.fi/ Martinmyllyn osoite on Martinkatu 5 ja kohteesi on suurin piirtein Kiinamyllynkatu 1.

Vierailija
5/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: 50 ja 53 menevät pysäkiltä 105 Martinsilta, 56 menee pysäkiltä 336 Sotalaistenkatu. Tuolta jälkimmäiseltä pysäkiltä menee myös 55, joka käy sekin. Pysäkki, jolla jäät pois, on nimeltään Yliopisto Hämeenkadulla ennen käännöstä Kiinamyllynkadulle. Myös sitä seuraava pysäkki Kiinamyllynkadulla käy hyvin. Turussa on pysäkkejä välillä naurettavan tiiviisti... -5

Vierailija
7/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 02:40"]

Mikään bussi ei mene Martista suoraan itäiseen keskustaan, mutta jos näkemäsi pieni K-kauppa on K Martinmylly, kävele alas jokirantaan Martinsillan pysäkille ja ota 50, 53 tai 56. Ne kulkevat kauppatorin kautta mutta sinun ei tarvitse itse vaihtaa bussia. 

Tuolla voit tehdä itse reittihakuja: http://reittiopas.turku.fi/ Martinmyllyn osoite on Martinkatu 5 ja kohteesi on suurin piirtein Kiinamyllynkatu 1.

[/quote]

Kiitos vastauksesta :)

Ap

Vierailija
8/8 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä. Kiva, jos voin auttaa! -5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi