Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että hormonikierukan laiton jälkeen

Vierailija
26.01.2015 |

vaikka ei enää tule kuukautisvuotoa, niin silti tulee kuukautiskipuja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, mulla on sama, tosin kivut ovat huomattavan paljon vähäisemmät kuin ennen kierukkaa.

Vierailija
2/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se normaalia, että ekat 1,5kk pientä, ruskeaa tuhrutiputtelua ja sitten alkaa tulla runsaammin ihan punaista verta? Kipuja ei ole. Ennen pärjäsin tuon tuhrun kanssa ihan pikkuhousunsuojalla ja yöt ilman mitään, mutta nyt pitää olla side yötä päivää. Noin pari viikkoa tullut tätä punaista verta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tiputteluvuotoa yli puoli vuotta päivittäin, yleensä tuota pientä ruskeaa tuhrua, mutta välillä runsaampaa, punaisempaa vuotoa. Kävin gynellä ja kaikki oli ok, sitten vähän myöhemmin vuodot jäivät kokonaan pois. Eli kuulostaa normaalilta, mutta voithan soittaa gynekologille jos mietityttää. t ed

Vierailija
4/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Lähinnä mietin onko jtn tulehdusta kun sattuu muttei vuoda. Ehkä odottelen pari pv..

ap

Vierailija
5/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin kysynyt onko teillä hormonikierukka vaikuttanut siihen miten tukka rasvoittuu? Mulle laitettiin vajaa vuosi sitten hormonikierukka. Sitä ennen hiustenpesun jälkeen meni 2-3 päivää ennenkun tukka näytti pahasti likaiselta. Nyt tukka on jo pesemistä seuraavana päivänä ihan törkeän näköinen, pitäisi pestä joka päivä. En keksi muuta syytä kuin hormonitoiminnan...?

Vierailija
6/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukset rasvoittuivat hormonikierukan laiton jälkeen tosi nopeasti. Samoin naamaan tuli finnejä. Tällaista ei aiemmin ollut.

Vierailija
7/7 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on parempaa ilman ylimääräisiä hormoneja.

t. Poistatin kolme kk sitten ehkäisykapselin joka oli kyllä kamala vehje

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi