Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta orgasmia pystyt saamaan peränjälkeen?

Vierailija
04.01.2015 |

Ja ootko mies vai nainen?

Mä joskus kokeilin. Kaksi saan. Mutta sitten alapää on jo niin hellä, että enenpään en pysty. ;-)

Ja nainen oon.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pystyn saamaan ilman, että erektio laskee. Vaatii toki naiseltakin aktiivisuutta, ja hommaa pitää jatkaa heti laukeamisen jälkeen.

Tosin määrä ei korvaa laatua, usein riittää ihan yksikin ja sitä voi nautiskella rentona.

Vierailija
122/124 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut laskettua enkä edes pyri mihinkään ennätykseen, mutta nykyisen vakkarin kanssa saan illan ja yön aikana useamman orgasmin lämmittelyissä ja yhdynnöissä. Mies jaksaa itsekin useamman kerran ja pitää monella ihanalla tavalla huolen siitä, että mäkin saan. Ensimmäisen saaminen kestää aina jonkin aikaa ja usein se tulee jo nuollessa. Mulla eka orgasmi ei ole se voimakkain, ne pikemminkin voimistuu ja saaminen helpottuu, kun mies jatkaa ensimmäisen jälkeen ja olen jo ihan törkeen märkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 saan pelkästä yhdynnästä, sen jälkeen on niin hellänä ettei enään onnistu N26

Vierailija
124/124 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan teille kymmenien orgasmin saajille. Oikeasti ketuttaa. Miten naisten orgasmikyky voi vaihdella niin paljon. Nyt ostamaan värisevä anustappi, värisevä iso dildo ja klitoriskiihotin ja sitten lukitsen itseni johonkin tolppaan. Palataan asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän