Kuinka monta orgasmia pystyt saamaan peränjälkeen?
Ja ootko mies vai nainen?
Mä joskus kokeilin. Kaksi saan. Mutta sitten alapää on jo niin hellä, että enenpään en pysty. ;-)
Ja nainen oon.
Kommentit (124)
Ei ole tullut laskettua enkä edes pyri mihinkään ennätykseen, mutta nykyisen vakkarin kanssa saan illan ja yön aikana useamman orgasmin lämmittelyissä ja yhdynnöissä. Mies jaksaa itsekin useamman kerran ja pitää monella ihanalla tavalla huolen siitä, että mäkin saan. Ensimmäisen saaminen kestää aina jonkin aikaa ja usein se tulee jo nuollessa. Mulla eka orgasmi ei ole se voimakkain, ne pikemminkin voimistuu ja saaminen helpottuu, kun mies jatkaa ensimmäisen jälkeen ja olen jo ihan törkeen märkä.
5 saan pelkästä yhdynnästä, sen jälkeen on niin hellänä ettei enään onnistu N26
Onnea vaan teille kymmenien orgasmin saajille. Oikeasti ketuttaa. Miten naisten orgasmikyky voi vaihdella niin paljon. Nyt ostamaan värisevä anustappi, värisevä iso dildo ja klitoriskiihotin ja sitten lukitsen itseni johonkin tolppaan. Palataan asiaan.
Kolme pystyn saamaan ilman, että erektio laskee. Vaatii toki naiseltakin aktiivisuutta, ja hommaa pitää jatkaa heti laukeamisen jälkeen.
Tosin määrä ei korvaa laatua, usein riittää ihan yksikin ja sitä voi nautiskella rentona.