Kuinka monta orgasmia pystyt saamaan peränjälkeen?
Ja ootko mies vai nainen?
Mä joskus kokeilin. Kaksi saan. Mutta sitten alapää on jo niin hellä, että enenpään en pysty. ;-)
Ja nainen oon.
Kommentit (124)
Yhdynnässä vain yhden. Palautumiseen menee tunteja että pystyy uudelleen. Omin käsin kolme kertaa päivässä on ennätys, joista kaksi ensimmäistä lähes peräjälkeen. Mies.
Nää monien kymmenten orgasmit ovat puppua
Tai sitten pitää olla pataljoona miehiä peräkkäinM50+.
En tiedä montako pystyisin. Joku 10 taitaa olla ennätys. En laske. Joskus tulee paljon (yleensä silloin, jos eka jää laimeaksi) ja joskus tuntuu, että orgasmi pitkittyy ja saattaa aaltoilla sielä huipun tuntumassa vartin. Näitä saan yleensä fistatessa. Tällainen pitkä orkku on pakko lopettaa välillä, kun kroppa väsyy. Ajoittain en saa ollenkaan.
N31
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:52"]
En tiedä montako pystyisin. Joku 10 taitaa olla ennätys. En laske. Joskus tulee paljon (yleensä silloin, jos eka jää laimeaksi) ja joskus tuntuu, että orgasmi pitkittyy ja saattaa aaltoilla sielä huipun tuntumassa vartin. Näitä saan yleensä fistatessa. Tällainen pitkä orkku on pakko lopettaa välillä, kun kroppa väsyy. Ajoittain en saa ollenkaan. N31
[/quote]
Nyt alkaa olla tolkkua asioissa. Vaimoni saa monia orgasmeja nuolemalla ja fistauksella ehkä jotain 6-7 ja pari kolme kertaa naidessa. Itselläni on maksimissaan 3, ja kulli kipänäM50+.
Vierailija kirjoitti:
yli 10
n27
Minulla noin viisi, vaimolla toistakymmentäM50+.
Pakko nostaa tämä ketju ylös. Ennen sain 1-3 orgasmia vaivalla, mutta nykyisin saan helposti ainakin 10. En edes laske enää. Kaikki lähti käsistä tässä korona-aikana, kun ollaan toteutettu seksifantasioita ja olen vapautunut täysin kaikista estoista. Saan orgasmeja jopa ihoa koskettamalla.
Minkä perän jälkeen ? En ymmärrä otsikkoa....
En ole laskenut, ei ole tullut rajaa vastaan, jonka jälkeen en enää saisi. Kesälomilla teininä porukoiden ollessa mökillä ja itse kotivahtina meni päivät pitkät masturboidessa. Nykyään jos on oma vapaapäivä ja mies töissä eikä muuta menoa, niin kyllä se kymmenissä menee. Ekaan menee enemmän aikaa, jopa ehkä 5 min, sen jälkeen tulee 30sek-min. Ehtiihän sitä päivässä aika monta.
Nuorena masturboidessa vaikka kuinka monta, yhdynnässä 1-12. Nyt viisikymppisenä seksin aikana yleensä pari todella voimakasta, yksi yhdynnästä, yksi suuseksistä. Olen tyytyväinen.
Kyllä niitä saa ihan kymmenen tai yli, kun pitää taukoa aina. Satisfyer ja miehen sormet ja kalu...apua. Kai ennätys ollut jotain 20 per päivä. Siis miehen lisäksi. KOvat halut ollut läpi elämän. Onneksi tätä eivätmiehet voi pilata. Tosin oma mies onkin eri maata..aina tekemässä hyvää.
Nuorena määrä oli tärkeintä, nykyään varmaan 1-5 seksin aikana. Masturboidessa riittää pari. Riippuu päivästä, täytyy sanoa että onneksi halut on nykyään järkevämmällä tasolla, olin nuorena seksiaddikti, ja tietty nymfomania aiheutti todella paljon ongelmia.
minu vaimoni saavat parit orkut per vaimo eli yhteesa 8 orkkua
Pari on hyvä määrä, se riittää itselle per kerta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä saa ihan kymmenen tai yli, kun pitää taukoa aina. Satisfyer ja miehen sormet ja kalu...apua. Kai ennätys ollut jotain 20 per päivä. Siis miehen lisäksi. KOvat halut ollut läpi elämän. Onneksi tätä eivätmiehet voi pilata. Tosin oma mies onkin eri maata..aina tekemässä hyvää.
Jos pidät taukoa välillä niin se ei ole peräjälkeen... 20 per päivä ei ole juttu eikä mikään jos siinä on taukoja välissä.
Heh, mikä kilpailu tää on. Parikymppisenä varmaan 50 kertaa päivässä. Nyt 55-vuotiaana jos alkaa oikein nautiskelemaan, niin ehkä viitisen. Seksissä pari, kolme oikein voimakasta riittää tällaiselle ”mummolle”. Olen oikein tyytyväinen nykyseksuaalisuuteeni. Vähn kaikkea tuli nuorempana kokeiltua.
Vierailija kirjoitti:
taas saa naisen orgasmit kyytiä..alan tehdä tutkimusta mikia aina naisen nautinolle sataa alapaukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taas saa naisen orgasmit kyytiä..alan tehdä tutkimusta mikia aina naisen nautinolle sataa alapaukkuja.
Vai olisiko kyse siitä ettet taaskaan onnistunut vastaamaan kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alapaukku siis pieru joka tulee alakautta?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 05:59"]
On ihmeellinen tämä seksin maailma :) Millä keinolla saatte jo kymmeniä orgasmeja, ja miltä ne ensimmäiset teillä tuntuvat, saavatko jopa huutamaan tms.? Itsellä kyllä vaikea kuvitella kymmeniä.
[/quote]
Olen mies en usko noihin kymmeniin. Kolme tunninaikana ja kyllä oli kulli kipeä ja vaimollani pillu. Johan siinä menee 24h jos kolmeenkymmeneen meinaa saada. Kuinka monta miestä nussi samaa naista siinä maratoonipanossa? saiko aina orkun, pitää olla tosi väljä jos noihin lukemiin pitää päästäM50+.
[/quote]
No, ensimmäisen prgasmin voin saada helposti alle minuutissa. eikä niissä muissakaan pidempään mene, ei tarvita kuin yksi mies tai nainen sitä antamaan.
Ja ihan yhdeltä mieheltä on onnistunut 5 tunnin pano - tokihan siinä on pakko ollut pitää taukoja ja syödäkin välissä :) ja orgasmit tiukentaa pimppaa - ei löysytä.