Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut koskaan rakastunut julkkikseen?

Vierailija
04.01.2015 |

...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään rakastuin Laura Lepistöön kun näin hänet TV:ssä. Hän oli aivan uskomattoman söpön näköinen punaisissa huulissaan, ja hiukset olivat jotenkin nutturalla. Vaikka tiedän ettei ole mitään mahiksia päästä edes Lauraa halaamaan, niin rakkauteni on ikuista häntä kohtaan. Niinkuin se on tuhansia muitakin naisia kohtaan. Keneenköhän naiseen rakastun huomenna..?

Vierailija
42/54 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti tuiskuu , joskus sillo ku se oli niin suosittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/54 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ny tos lauantaisin oon kattonu Netflixistä Twilightejä... Heti kun Jacob Black ilmaantu siihe nii "rakastuin ensi silmäyksellä" <33 Itken mun huonees välillä siit ku se on vaa niin ihana D': Hyvän näkönen ja lempi hahmo siinä,huh. Uniinki tullu muutamia kertoja. En kestä <3

Tulin vähä myöhäs keskusteluu mut mitäs pienistä

Vierailija
44/54 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ensin Kalle Lindrothiin (monta vuotta), sitten Patrick Kaneen (muutama vuosi siinäkin vierähti) ja sitten Harry Stylesiin, olisinko ollut pari vuotta.

Vierailija
45/54 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ihmiseen, jota ei oikeasti tunne, voi rakastua, mutta olen äärimmäisen ihastunut Paula Vesalaan.

Vierailija
46/54 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho <3

Vierailija
47/54 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho on vaan oikeesti 6/5 <3 on Samiki kiva

Vierailija
48/54 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare💙

Vierailija
49/54 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Juho Nummela JF:stä <3

Vierailija
50/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä ihastunut yhteen näyttelijään joka on kaiken lisäksi mua paljon vanhempi ja SAMAA SUKUPUOLTA!?! huhhuh luulin jo itseeni heteroksi mutta niinh...

Vierailija
51/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen tason julkkiseen, joka oli urheilija. Oltiin nuoria. Hänestä tuli menetyksen myötä tunnetumpi muöhemmin.

Myöhemmin 7 päivää-tason julkkiseen.

Molempien kanssa seurustelin muutamia vuosia. Julkisuudella ei ollut muutamien VIP-lippujen lisäksi mitään merkitystä.

Vierailija
52/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikassa vaikuttavaan henkilöön. Hänellä nousi menestyksen myötä hattuun.

Vierailija
53/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kai tarvitsee jonkinlaisen kontaktin eli tuskin... Monenlaista ihastusta ja himoa olen tuntenut joihinkin, yllättävän pieneen määrään kuitenkin.

Vierailija
54/54 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätoivoisen Rakastunut Jonas Bloquetiin Belgialainen näyttelijä ,joka oli The Nun Leffassa .Jopa niin paljon että aion tehdä rakkausloitsuja yms ...saa nähdä mitä tapahtuu🤔 ..hullua tiedän😂 , olen tehnyt hänestä upeita kuvia ja laittanut hänelle , toivon että hän näkee ne .Lisäsin hänet läheiseksi ystäväkseni hän on sinkku kuten minäkin , en ikinä olisi Suomalaisen kanssa EN EN !! EN !!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme