Minkä ikäusenä teillä on lapset aloittaneet yökyläilyn?
Kommentit (20)
Vanhempi taisi olla ekan kerran 6-vuotiaana, nuorempi, nyt 10v, ei ole koskaan ollut.
En ole keksinyt vielä yhtään syytä miksi lapseni menisivät naapuriin kaverinsa luokse nukkumaan kun heillä on 8-12 tuntia aikaa olla yhdessä päivälläkin.
Sukulaiseni lapsi on ollut 5-vuotiaasta... Omani on nyt 7, eikä tulisi mieleenkään että menisi...
Ap
Eskari-ikäisenä taisi olla kaverilla ekaa kertaa yökylässä.
Meillä on ollut yökylässä n. 4-vuotiaasta lapsen kavereita. Mukavia muistoja noista ajoista. Ei ole koskaan tarvinnut ketään viedä ikävän vuoksi kotiin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:27"]
En ole keksinyt vielä yhtään syytä miksi lapseni menisivät naapuriin kaverinsa luokse nukkumaan kun heillä on 8-12 tuntia aikaa olla yhdessä päivälläkin.
[/quote]
En minäkään ole keksinyt syytä, mutta esikoisen kaverin vanhemmat jaksoi vaan pyytää ja pyytää (heidän ainokaiselle lapselleen seuraksi), etten jaksanut vastustella. Siinähän hössöttivät :-D
Ettekö itse ole lapsena olleet yökylässä kaverilla? Ainoa syy yökyläilyyn on, että se on kivaa!
Itse sain olla 9-12 vuotiaana yökylässä.
Esikoinen 6 vuotiaana. Nuoremmalla oli juuri eka kaveri meillä yökylässä, ovat nyt 5 vuotiaita. Itse ei vielä rohkene mennä mutta näin päin toimi loistavasti ja hyvin meni.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:52"]
Ettekö itse ole lapsena olleet yökylässä kaverilla? Ainoa syy yökyläilyyn on, että se on kivaa!
[/quote]
En päässyt ikinä, koska äitini mielestä voi nukkua kotonakin, jos koko päivän saa kuitenkin leikkiä. Siirrän tätä niuhoutta näköjään omille lapsilleni eteenpäin, en tosin niin tarmokkaasti, muutamia kertoja jo lipsuttu.
Lienenköhän ollut jotain 7-vuotias, hauskaa oli.
Minun lapseni on 5v ja voisi mennä, jos olisi joku sellainen kaveri, joka pyytäisi.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:27"]
[/quote]
Eka yö jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanssa muodostuu entistäkin jännittyneemmäksi sitten joskus kun on se aika jos ei ole koskaan edes kavereien luona yökyläillyt. Haluatko tahallasi vaikeuttaa asioita?
Nimim ei koskaan kaverikyläillyt.
Te, ketkä ette päästä lasta yökylään, niin miksi? Oletteko itse yökyläilleet? Tein sitä jo alle kouluikäisenä silloin tällöin, mutta ala-asteella jo kerran kuussa tai kerran kahdessa kuussa. Kuinka hauskaa se olikaan! Ihan eri asia kuin leikkiä päivällä kuin olla yö yhdessä.
Siis ikäisenä...
Ap