Oletko ollut koskaan rakastunut julkkikseen?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 04:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 04:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 04:06"]
Olen ja päädyimme naimisiinkin :) Kyseessä vieläpä ulkomainen julkkis!
[/quote]
hmm.. kellä ulkomaisella julkkiksella on suomalainen vaimo?
[/quote]
Jimmy Fallonin vaimo Nancy Juvonen palstailee?
[/quote]
Mohamed Al-Fayed + Heini Wathén
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 04:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voihan se olla ulkomainen vaimo ja suomalainen mies.
Renny meni Geenan kanssa naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 04:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 04:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voihan se olla ulkomainen vaimo ja suomalainen mies.
Renny meni Geenan kanssa naimisiin.
[/quote]
Jep tai joku aika nobody-julkkis.
Juu, kovasti olin rakastunut Jon Bon Joviin vuonna 1986 kun Suosikin välissä oli siitä iso juliste.
Olen aina rakasatanut syvästi Johanna Tukiaista laukean aina hänen uusille kuvilleen ~~c==3
Jos tykkää Vartiaiselta ei tarvitse hoitoa .. Ja veikkaan ettei toi toteuta Tota juttuansa ..
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 04:57"]Olen aina rakasatanut syvästi Johanna Tukiaista laukean aina hänen uusille kuvilleen ~~c==3
[/quote]
Jaha, ja tuksukin on kömpinyt palstalle hekumoimaan itseään normaaliin tyyliin
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:44"]
Jos tykkää Vartiaiselta ei tarvitse hoitoa .. Ja veikkaan ettei toi toteuta Tota juttuansa ..
[/quote]
Vain imbesilli mielisairas voi impata jotain Vartiaista, joka on SUomen oksettavin kääkkä. Hoitoon ja äkkiä tuo tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:23"]Olen ollut naimisissa julkkiksen kanssa, joten kai sitten olen rakastanutkin. Tosin menimme naimisiin jo ennen kuin mies tuli tunnetuksi ja ikävä kyllä erosimme osin siksi, että miehellä kilahti hattuun ihan huolella.
[/quote]
Sääli, saanko kysyä oliko mies esiintyvä taiteilija tai urheilija? Ymmärrän kyllä jos et halua vastata.
[/quote]
Muusikko
Jokasella oma mielipide Vartiaisesta .. Ei silti tarvitse hoitoa jos tykkää. Eikä tarvitse ketään kääkäksi nimittää
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:06"]
Jokasella oma mielipide Vartiaisesta .. Ei silti tarvitse hoitoa jos tykkää. Eikä tarvitse ketään kääkäksi nimittää
[/quote]
No kyllä tarvii hoitoa jos tuosta rumiluksesta tykkää. Mies menee hukkaan. Etsisi oikean naisen sieltä peräkammarista käsin.
En ole. Mutta näin kerran kyllä sellaista unta että olin rakastunut jari litmaseen
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:06"]
[/quote]
No kyllä tarvii hoitoa jos tuosta rumiluksesta tykkää. Mies menee hukkaan. Etsisi oikean naisen sieltä peräkammarista käsin.
[/quote]
Se on sinun oma mielipiteesi..
Ehdottomasti. Hän oli n.30 v. kun synnyin kuoli viime vuonna. Mutta kun katselee -60 luvun leffoja "mahdottomuuden" unohtaa. Se on vaan "se jokin" tyypissä joka vie mennessään.... Hassua että oma äiti oli ylen ihastunut samaan mieheen.
Ja kuinka monta miljoonaa muuta naista......
Kyllä
ensi rakkauteni oli Tauno Palo (oikeasti!)
teini-iässä rakastuin Pate Mustajärveen, olisin halunnut naimisiin kanssaan
Joo. Teininä ulkomaalaisen lempibändini laulaja. Itkin katkerasti, kun tajusin, etten koskaan saa häntä.
Nyt jo laantumaan päin oleva iso ihastus/orastava rakastuminen erään suomalaiseen julkkismieheen. Tai ehkä ennemminkin siihen mielikuvaan, jonka olen hänestä päässäni luonut.
Teininä olin jatkuvasti "rakastunut" milloin kehenkin, muun muassa ja tuo vaihe meni useiksi vuosiksi ohi, kunnes Yle meni aloittamaan Poldark-sarjan ja näin Aidan Turnerin. Ja tämän syksyn ja talven olenkin sitten ollut naurettavasti rakastunut kyseiseen mieheen. Odotan tunteen laantumista.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 13:23"]Olen ollut naimisissa julkkiksen kanssa, joten kai sitten olen rakastanutkin. Tosin menimme naimisiin jo ennen kuin mies tuli tunnetuksi ja ikävä kyllä erosimme osin siksi, että miehellä kilahti hattuun ihan huolella.
Sääli, saanko kysyä oliko mies esiintyvä taiteilija tai urheilija? Ymmärrän kyllä jos et halua vastata.
Muusikko
Kiko?
Hienoa! Minun oli tarkoitus kirjoittaa muun muassa Jasper Pääkköseen, mutta näköjään kirjoitinkin nimen vain ajatuksissani.
t. 39
[/quote]
[/quote]