En saa orgasmia miehen kanssa, vain yksin
Ihan sama miten mies hieroo klitorista niin en saa orgasmia. Yksin ollessa 5min riittää. Missä vika?
Kommentit (49)
Kuule, suurin osa naisista saa orgasmin vain yksin. Ja 5min??? Minulla riittää puoli minuuttia.
Ihan tavallista. Käyttäkää ns. siltatekniikkaa, jossa kiihotat itsesi lähelle orgasmia ja annat sitten miehen hoitaa orgasmiin asti.
Toinen vaihtoehto on valita seksiasento, jossa yletyt itse stimuloimaan klitorista samaan aikaan kun olette yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa hoitaa hommaa
Ja höpöhöpö, eiköhän siihen tarvita molemmat osapuolet.
Itsellä oli monen miehen kans noin mut nykyinen onnistuu antaa mulle orgasmin tosi helposti
Kuka nylkyttäjän kanssa saa mitään? Ukoilla oma nautinto tärkeintä, nylkytetään kuin hullu 2 minuuttia, ei ymmärretä mistään mitään.
Sittenhän naiset on pahempia kuin miespuoleiset runkkarit jotka sentään pystyvät seksiin ja laukeamaan.
Voisiko olla että on tullut hinkattua paikat tunnottamaksi? Tai sitten käytettyä niitä mega tärinädildoja. Kyllä on niin luonnottomia nuo naisten masturbointi välineet ja sitten kehtaavat ulista jos mies fäppäilee tai käyttää flesukkaa.
LUKEKAAS mihet näitä, onko kekittyjä?
Miehet eivät osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa hoitaa hommaa
Ja höpöhöpö, eiköhän siihen tarvita molemmat osapuolet.
Jokainen on vastuussa omista orgasmeista. En kehtaisi syyttää naista jos en pystyisi laukeamaan. Lahnailusta ja huonosta suuseksistä voisi syyttää, mutta olen sen verran hienotunteinen että en sano mitään, koska en halua loukata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli monen miehen kans noin mut nykyinen onnistuu antaa mulle orgasmin tosi helposti
' Hienoa, miten?
Itse aloin saamaan orgasmeja mieheni kanssa vasta päälle 40 vuotiaana. Ollaan oltu yhdessä jo 26 vuotta. Vieläkään en saa varsinaisessa yhdynnässä, mutta muilla keinoin. Muutenkin omat haluni ovat nousseet valtavasti, eli harrastimme seksiä ennen 2-4 krtaa/kk ja nykyään monta kertaa viikossa. Joku rentoutuminen ja itsensä hyväksyminen on tapahtunut sängyssä. Ja siis lisäys, en vieläkään saa orgasmia aina.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa rentoutua miehen kanssa.
Minä en jäykisty naisen läsnä ollessa. Yksin kyllä, kun on hyvää seuraa.
Meilläjokapäivä seksiä, ja mies panee monasti, toki saa aina itsevaan kerra; usein panttaa erektiotaan viimiseen asti, kun tietää, että minä saan monta.
Mutta ain tarvitsen se klitoriksen hyväilyn, mikä aivan ihanaa! eli mies panee ja samalla hyväilee, saan mahtavia orgasmeja ja skuirttaan lähes aina.
Mie haluaa että saan ja tekee sen eteen töitä, vaikka helppoahan tuo mulle on, muutama minuutti menee.
Ja jos joku mies taa aukoo päätään,teen miehelle samoin. teen mitä ikinä osaan ja hän haluaa!!
Ompa hienoa, että vihdoin puhutaan naisenkin nautinnoista!! Näin pitä ollakin!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Eniten minua ihmetyttää, kun selvästi kirjoitit itse tuon edellisen viestin ja vastasit siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Eniten minua ihmetyttää, kun selvästi kirjoitit itse tuon edellisen viestin ja vastasit siihen.
Sulle nyt ylläri; täällä on muitakin naisia kuin minä. Mutta sinä stalkkaat minua, mahtaa olla hyvä harrastus.
Jos miehelläsi alle 20 cm pikkukalu, niin orgasmin saaminen harvinaista.
Etsi itsellesi hyvinvarustettu mies ☝️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle nyt ylläri; täällä on muitakin naisia kuin minä. Mutta sinä stalkkaat minua, mahtaa olla hyvä harrastus.
Mikäköhän minä mahtaisin olla? En ole stalkkeri..
Mulla ihan sama. Ollut jokaisen kumppanin kanssa.