En saa orgasmia miehen kanssa, vain yksin
Ihan sama miten mies hieroo klitorista niin en saa orgasmia. Yksin ollessa 5min riittää. Missä vika?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei osaa hoitaa hommaa
Ja höpöhöpö, eiköhän siihen tarvita molemmat osapuolet.
Jokainen on vastuussa omista orgasmeista. En kehtaisi syyttää naista jos en pystyisi laukeamaan. Lahnailusta ja huonosta suuseksistä voisi syyttää, mutta olen sen verran hienotunteinen että en sano mitään, koska en halua loukata ketään.
EI PIDÄ PAIKKAANSA !
(Vain huonot miehet kertoo tämän jopa ääneen ihan suhteen alussa.
Mitään fyysistä yhdessäpitävää liimaa, kestävää mielenkiintoa ei synny näistä kaksistaan-henkisfyysisesti yksinkuitenkin-keskenään-runkkauksista.
Suhde kuolee. Siitä tulee niin noloa tai jopa viha-rakkaussuhde).
JOS NÄIN OLISI TOTTA, OLISI VASTAPUOLI VAIN MASTURBAATIOVÄLINE.
KAIKKEA KOETTU.
N60, seksi...ja suhdekokemusta on.
Seksi voi olla kylmänyksipuolista. Rakkaudessa rakastelu ja naiminen ovat yhteistä virittäytymistä ja opettelua, kehittymistä.
Tänään sain neljä kertaa orgasmin. Mies oli kiinnostunut. Puhui. Naurettiin. Suudeltiin. Pidettiin taukoja. Hyväiltiin. Sit pari kertaa mentiin jo aivan toiselle levelille. Uskomatonta!
Aamen. Hallelujah.
Kirkko jää toiseksi.
Ex ei koskaan ollut kiinnostunut kuin omasta munastaan. Kolme työntöö hiljaisuudessa. Tuskin ehdin ymmärtää koska alkoi ja loppuu. 👉🚴
Terveisiä vittulandiasta. En oo käynyt vielä edes pesulla rakastelun jälkeen.
Safka lämpenee. Syön enstex.
Jalat on ihan lötköt vieläkin. Ihanasti.
Pitää paikkansa. Jokainen on vastuussa siitä, että kykenee saamaan orkkunsa.
ps. pese pillusi ennenkin istut keittiön tuolille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa hienoa, että vihdoin puhutaan naisenkin nautinnoista!! Näin pitä ollakin!
Onhan se. Eniten minua ihmetyttää, kun selvästi kirjoitit itse tuon edellisen viestin ja vastasit siihen.
Glittapapitar linjoilla
Juu,miehet saavat ihan itse tehdä orgasminsa.
Miehet ei ymmärrä naisen anatomiaa. Heillä on itsellä erilainen. Hyviä naisten kanssa on retkut ja hampparit.
Umpijuoppo voi olla hyvä sängyssä nimittäin käsistään.
Vierailija kirjoitti:
Juu,miehet saavat ihan itse tehdä orgasminsa.
No niinhän me tehdäänkin ja saadaan orkkumme.
Itselläni ei ole pientäkään vaikeutta saad orgasmi mieheni kanssa, vaikken saa pelkällä yhdynnällä. Saan välittömästi ja kovaa, kun mies koskettelee klitorista, ja mieluiten panee samalla. Isoimmati ikinä, En tiedä miksi se ei olisi jotenkin korrektia joidenkin mielestä. Hitot siitä.
Mies nauttii täysillä, kun saa minut ulvomaan ja sitten oma paneminen heti perään on aivan uusissa sfääreissä. Pimppi turvoksissa ja kovin vastaanottavainen ja liukas. Mikä tossa on vikana. Aivan täydellistä!