Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmia miehen kanssa, vain yksin

Vierailija
27.10.2021 |

Ihan sama miten mies hieroo klitorista niin en saa orgasmia. Yksin ollessa 5min riittää. Missä vika?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi olla kaksi syytä:

1) mies ei vain osaa, etkä sinä ehkä opastaa - harjoittelemalla paranee

2) et osaa ”antaa mennä”, jokin mielessäsi estää orgasmin - mietitkö ehkä miltä näytät kun tulet, oletko viehättävä jne…

Toisen saa selvitettyä helposti, pystytkö tulemaan ”omin käsin” miehen ollessa läsnä, katsomassa ja kuuntelemassa. Jos pustyt, ei vika ole nro 2 ja mies voi jopa katsellessa oppia joka tatkaisee kohdan 1..

Nautinnollisia hetkiä toivotellen,

Hemuli

Vierailija
22/49 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen pitänytolla niin, ettei saa muuta tehdäkuin vain panna? vaimitätällä tarkoitetaan?

Kai nytnaiset saa senorgasminsa jos vain mies haluaa hyväillä naistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta,kuinka revennyt ? Tuosa ne yleisimmät syyt

Vierailija
24/49 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sen pitänytolla niin, ettei saa muuta tehdäkuin vain panna? vaimitätällä tarkoitetaan?

Kaikki eivät elä sinun maailmassasi.

Vierailija
25/49 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen läsnäolo nyt ongelma vai mikä? Saatko omin käsin, jos mies on mukana?

Vierailija
26/49 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä elätkin muiden maailmoissa, etkä voi lopettaa.

Vierailija
27/49 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä elätkin muiden maailmoissa, etkä voi lopettaa.

Tietenkin elän. Siinä maailmassa miehet ja naiset tyydyttävät toisiaan, eikä kylvä vihaa ja eripuraa heti kun se on mahdollista. Tule sinäkin sieltä kuplastasi oikeiden ihmisten pariin, niin maailma voi näyttää vähän positiivisemmalta.

Vierailija
28/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen monen avioliittovuoden jälkeen mieheni ehdotti että kokeilisin seksiä vieraan kanssa. Se tuntui minusta oudolta ajatukselta, ei vastenmieliseltä kuitenkaan, joten suostuin, ja eräänä viikonloppuna kesämökillämme se tapahtui. Olin vieraan kanssa yhdynnässä monta kertaa, mieheni kanssa myös. Varsinkin vieraan kanssa saamani orgasmit olivat syviä ja täydellisiä, silkkaa sitä itseään, naisen yhtymistä mieheen, ja päinvastoin, vailla mitään häveliäisyyttä tai syyllisyyttä. Siinä vasta opin, kuten olen miehelleni tunnustanut.

Vierailija
29/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkässä yhdynnässä en saa, en ikinä. Ainakin se vaatisi jotain ihan helvatanmoitsa kiihoitusta ensin. Mutta, en tajua miksi pitäisi miehen mieliksi saada juuri noin? Minun nautintoni on minun, ja miehen omansa. Nautin kun mies nauttii, ja toivon, että hänkin nauttisi minun nautinnostani, ilman itsekkkyyttä, hän sen nautinnon kuintenkin minulle antaa, ja minä hänelle.

Vierailija
30/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais vaihtaa naiseen mies niin alkaisi orkut löytyä kielellä.

Vierailija
31/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais vaihtaa naiseen mies niin alkaisi orkut löytyä kielellä.

Saan kyllä orkkuja vaikka miten paljon, siitä ei ole kyse. Yhdynnällä, siis pelkällä en. Mutta monia monia saan silti ja se on parasta.

Vierailija
32/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö AP saa vaan miehen kanssa/läsnäollessa vai miten tää menikään?

Vierailija
33/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkässä yhdynnässä en saa, en ikinä. Ainakin se vaatisi jotain ihan helvatanmoitsa kiihoitusta ensin. Mutta, en tajua miksi pitäisi miehen mieliksi saada juuri noin? Minun nautintoni on minun, ja miehen omansa. Nautin kun mies nauttii, ja toivon, että hänkin nauttisi minun nautinnostani, ilman itsekkkyyttä, hän sen nautinnon kuintenkin minulle antaa, ja minä hänelle.

Sehän riippuu miehestä mistä nauttii. Anaaliseksiä saavat miehet näkevät enemmän vaivaa kumppaninsa tyydyttämiseen, joten ehkä kannattaisi harkita sellaista.

Vierailija
34/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään naista sattunut kohdalle, ettenkö olisi saanut heitä laukeamaan. Vaikka jotkut väittävät etteivät saa miehen kanssa. Esileikki on tärkeä ja se turvallisuuden ja hyväksynnän kokeminen naiselle.

M45

Vierailija
35/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu miehestä mistä nauttii. Anaaliseksiä saavat miehet näkevät enemmän vaivaa kumppaninsa tyydyttämiseen, joten ehkä kannattaisi harkita sellaista.

Ai, naisen orgasmi riippuu siis siitä, mistä ja miten mies nauttii...Ihnako totta? EIkai sentään, ei onneksi yleensä.

Vierailija
36/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään miehenä saa orgasmia kuin runkkaamalla ja seksissä vaimon kanssa vaikka kuinka monta ennenkuin lasti lentää, mutta vieraan kumppanin kanssa en koskaan. Ei vain pääse niin huipulle ja niin rentona että voisi nauttia orgasmista ennenkuin lasti lentää. M33v

Vierailija
37/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään naista sattunut kohdalle, ettenkö olisi saanut heitä laukeamaan. Vaikka jotkut väittävät etteivät saa miehen kanssa. Esileikki on tärkeä ja se turvallisuuden ja hyväksynnän kokeminen naiselle.

M45

Tähän vielä lisäyksenä. Miksi elää puutteessa, jos tyydyttäjiä on tarjolla esim minä ;)

Vierailija
38/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45[/quote

Nainehan voi saada orgasmin hyvin ja moniaki  ennen sitä miehen himoamaa yhdyntää-

Vierailija
39/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaikeampaa se on miehen kanssa. Yksin siittää 30 sek, niin jo saan. Paremmin voi keskittyä ja osaa koskea itseään oikein.

Vierailija
40/49 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa?

Jos naiset valittaa sitä että ei saa miehen kanssa, mitä jos masturboisit sen miehen kanssa. Hetken päästä ollaan siinä tilanteessa että jaatte sen orgasmin ja hetken. Alitajunta oppii kummallakin siihen että jaetaan se oikea nautinto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän