Elämäni paras teko oli muuttaa Kreikkaan rakkauden perässä!
Hei, onko täällä muita Välimeren maista pitäviä?
minun elämäni paras päätös tähän mennessä on ollut se että heti kun täytin 18v otin, lähdin ja muutin Kreikkaan. Tapasin siellä elämäni miehen joka on hyväsydäminen, ymmärtäväinen, huumorintajuinen ja kaikin puolin fiksu ihminen. Paljon fiksumpi kuin aikaisemmat exäni. Niin löysin onnen tämän miehen kanssa, hän kutsui minut kotiinsa asumaan ja täällä me olemme asuneet jo 5 vuoden ajan ja onnellisia olemme <3 Uskon että jos olisin jäänyt huonoon suhteeseen exäni kanssa niin exäni pettäisi minua ja minä etsisin vain niitä syitä miksei häneen voi luottaa ja hän valehtelisi että on luottamukseni arvoinen. Myönnän että kesti toki aikansa oppia ymmärtämään uuden miehen kieltä ja kulttuuria. En saanut läheskään heti naispuolisia ystäviä mutta kahden vuoden jälkeen alkoi elämääni ilmestyä paljon uusia paikallisia ystäviäkin ja kotikaipuu alkoi helpottaa. Parasta on kun saan syödä edullista mutta terveellistä ja ravitsevaa herkkuruokaa, katsella auringonlaskua merelle ja nauttia kaikin puolin rennosta kulttuurista rakkaani kanssa <3 voi että olen niin onnellinen tästä kaikesta! tiedän että Suomessa moni asia toimii paremmin mutta vain täällä olen onnellinen, en enää sopeutuisi suomalaiseen (kalja)kulttuuriin ja mielestäni Suomessa on äärettömän kallis hintataso, niinpä nautinkin täällä kun voin koska tahansa mennä kahvilaan ja kaikki maksaa vain euron tai pari. Mites muilla?
Kommentit (2)
Rhodoksella yksi suomalainen sinne muuttanut opas sanoi, että moni paikallinen ottaa uuden ulkomaalaisen tyttöystävän, kun on saanut ulkomaalaisen vaimon. Lisäksi talvisin on koleaa, sateista ja tylsää.
Onko sulla töitä? Mikä on elintasonne?