Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ateriat lennoilla

Vierailija
03.01.2015 |

Hei, jos on varannut etukäteen ateriat kaukolennolle (lentoaika 12t) niin sisältääkö tämä ainoastaan yhden lämpimän aterian? Vai jotain muuta lisäksi? Ja onko koneessa myytävänä muuta ruokaa lennon aikana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin asiaa Finnarilta ja jos ruoka kuuluu hintaan (euroopan lennoillehan välipalakaan ei enään kuulu) niin sinne voi ilmoittaa erikoisruokavalion mutta ei siis erikseen allergioita/vältettäviä ruoka-aineita raskauden takia (erikseen business, siellä lienee mahdollista). Olen vege mutta tilasin nyt vegaaniaterian tavallisen lakto-ovon sijaan, sillä pääsen ainakin mahdollisista pastoroimattomista maitotuotteista eroon. Nainen kenen kanssa juttelin kertoi että ei ole aikaisemmin törmännyt vastaavaan kysymykseen. Jännä, veikkaisin että raskaana olevia suomalaisia matkustelee päivittäin.

Vierailija
2/12 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä ikinä maksanu lennolla ruuasta tai tilannu sitä etukäteen. Viimevuonna tuli lennettyä 5 lentoa, kaikki halvimpia mahdollisia ja kaukolennoilla koneessa vapaasti välipalaa ja juomia. Moskovan lennolla ei saanu kun voileivän ja teen, mutta 2 tunnin lennolla ei ehdi enempää kaivatakkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ensimmäisellä Thaimaan reissulla mietin samaa ja kauhistelin että johan sinne koneeseen kuolee nälkään. Ei kuollut, ihan turhaa haalin evästä. 2 kertaa siellä syödään ja enempää ei kaipaakkaan (olen pienikokoinen ja tottunut syömään pieniä annoksia usein). Pienet lapset on sitten eriasia, heille varaan evästä.

4/12 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos viestistäsi.

Lennolle voi ostaa lämpimän lentoaterian lisämaksusta matkavarauksen yhteydessä, muuten tarjoillaan yleensä pieni voileipäpakkaus aamulla.

Omia eväitä, esim. leipää tai hedelmää voi ottaa mukaan lennolle. Yleensä muuten koneessa on myynnissä vain jotain pientä suolaista, esim. shipsejä, mutta ateriaa ei ole mahdollista ostaa enää koneessa.

Terveisin, Mari
Finnmatkat
myynti@finnmatkat.fi 

Vierailija
5/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis ostanut ateriat etukäteen mutta tarkoittaako se vain yhtä ateriaa ja mitään muuta ei tule? Menomatka kun on 12t päivälento niin eihän tuo määrä ole riittävä aikuisellekkaan saati sitten lapsille.
Aikoinaan on ollut yleensä se 2 ateriaa pitkillä kaukolennoilla mutta kun nykyään näyttää olevan säästöä kaikessa niin mitenhän on tämän laita?

Vierailija
6/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan sulle sanottiin. Ruoka jonka maksat etukäteen ja aamu/ilta/ tai päiväpala riippuen monelta lennät.

Vierailija
7/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ap tiannut ruoan erikseen? maksullisen?

Me olemme lähdössä kaukomatkalle muutaman vkon kuluttua ja juuri, taas, katsoin tietoja Finnairin sivuilta lennostamme niin meillä siihen sisältyy lämmin ateria ja juomat ilmaiseksi (viini, olut, virvoitusjuomat) ja on välipalakin. Lisäksi priority koneeseen astuminen/pois koneesta, virkistyspkt jokaiselle (silmälappu, hammasharja/tahna, vastamelukuulokkeet, sukat), suurempi jalkatila jne.

Vierailija
8/12 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että on joko maksullinen ateria tai voileipä, mutta kiitos siis vitonen kun niin ystävällisesti tämän minulle selvensit.

Vierailija
9/12 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa että onko Finnairin safkat sellaisia että sopivat raskaana oleville eli ei esim inkivääriä jne jne? 

10/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Suosittelen varmistamaan asian suoraan lentoyhtiöltä http://www.finnair.com/fi/fi/customer-care.

Mukavaa viikon jatkoa!

Terveisin

Susanna/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Vierailija
11/12 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin ruuat tosi hyviä ainakin joulukuussa 2014 Phuktein matkalla, voin suositella. Kannattaa kuitenkin olla yhteydessä matkanjärjestäjään/Finnairin jos on allerginen tms. Raskaana olevalle suosittelen ehdottomasti premium tai business luokan paikkoja jos on pitkä lento.

Vierailija
12/12 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin Economy Comfort-luokasta kysyisin kokemuksia?! ruoista, virkistyspaketin sisällöstä yms? ja näköjään pääsisi ensimmäisten joukossa koneeseen ja koneesta pois..