Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kauan jälkivuoto voi kestää?

21.01.2006 |

synnytyksestä nyt 6vko4pvää ja edelleen vuodan. en runsaasti, mutta kuitenkin. pikkuhousunsuojalla olen selvinnyt jo pari viikkoa, mutta aina vaan jatkuu ja siis välillä oli jo ihan vaaleaa, oranssihtavaa. mutta sitten muuttuu välillä ja on siis ihan veristä. vähän olen huolissani että onko jotain vialla? ja jos on niin mitä? tiistaina on jälkitarkastus että sitten saan vastauksia sieltä, mutta jos joku voisi jo nyt valaista. välillä olen tuntevinani alavatsalla kipuilua. mutta voi olla että se on vain vilkas mielikuvitukseni...

välillä siis tulee edelleen semmosia limaisia klönttejäkin(ah, ihana aihe...)

ekan synnytyksen jälkeen muistelen että olisi loppunut nopeammin ja siis kun vaaleni vuoto ei mun muistaakseni enää siitä tummunut... mutta mulla siis muuttunut.

kiitos jos joku kommentoi/vastaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokan kanssa jo loppui 2 viikon päästä mutta alkoikin uudestaan ja sitten välillä hyytymiä ja taas vähäistä yms ja sitten menin tarkastuttamaan itseni niin jotain palasia istukasta oli jäänyt. eli kaavintaan sitten menin...

eli en tiiä onko normaalia että vielä tos vaihees tulee hyytymiä.. ymmärsin että ei pitäs tulla.

mutta jälkitarkastukseshan se sitten selviää. :)

Vierailija
2/3 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kk ihan ok. Vuodon määrä ei kuulemma oo aina vakio eikä vuodon pituus, joskus vuoto voi loppua ja jatkua taas uudestaan. Mulle yks kätilö mainosti et klönttisyys monesti ok, jos kuukautiset on klönttiset..

Mulla esikoisesta veristä vuotoa tuli pari viikkoa ja pari viikkoa valkosta vuotoa, sitten taas veri lisäänty. Sekin " normaalia" .

Kakkosesta tuli runsasta klönttiä ja valuminen meinas loppua jo sairaalassa.. Sitten asennutin kuparikierukan ja valuminen innostu, se voi sitten kuulemma jatkua kuukautisien alkamiseen saakka nyt mulla on synnytyksestä reilut 3 kk ja vuotoa aina joskus..

Kipuilua on ollu mullakin synnytyksen jälkeen molemmista raskauksista ja neuvola on selittäny homman sillä että paikat palautuu entisille paikoilleen..

Jos sattuu ja särkee niin ota särkylääke ja kerro siitä neuvolassa ja vuodoista, aina oppii uutta ja saa mielen rauhaan.

Liikaa ei kannata tuudittautua tähän mun " kuulostaa normaalilta" koska mun kipukynnys saattaa olla erilainen kuin sulla ja kipuilu voi aina olla merkki mm. tulehduksestakin.. Eritteitä kannattaa nuuskia ja miettiä onko hajuissa muutoksia, samoin onko kohtu kosketusarka jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka perään alkoi heti kuukautiset. Vuoto ei ollut älyttömää, mutta tosiaan pikkuhousunsuoja sai olla kokoajan. ja juuri kun riemastuin vuodon loppumisesta, seuraavana päivänä alkoi kuukautiset.. nyt on ihana olo,kun ei tarvii tunkea housuun mitään :))

t.jeoskainen