Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko velvoitettu kertomaan kihlatulleni lukuisista maksullisista naisista?

Vierailija
03.01.2015 |

Ollaan menty vähän aikaa sitten kihloihin. Kummatkaan ei olla avauduttu "seksihistoriasta" ja en haluaisi avautua.

Miksi? Koska olen harrastanut seksiä yli 20 maksullisen naisen kanssa. Myös yhden ladyboyn (testimielessä Thaimaan reissulla). Pitääkö minun kertoa asiasta vai saanko tarvittaessa valehdella (sitä vissiin moni nainen harrastaa ja sanoo alakanttiin kumppanien määrän)?

Myös kukaan nainen ei varmasti oleta, että olen maksullisia naisia käyttänyt, koskan omaan komean ulkonäön ja hyvän ammatin. Mutta maksullisten kanssa seksi on niin helppoa, voi mennä suoraan asiaan ja ei tartte jäädä.

Onko oikein jos jätän kertomatta? Jos eksytään naimisiin, niin en usko, että kihlattuni voisi pitää seksiä hääyönä mitenkään spesiaalina tietäen "likaisen" historiani.

Kommentit (341)

Vierailija
21/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kerro. Se mitä olet tehnyt ennen suhdetta ei vaikuta nykyiseen suhteeseen, kunhan et jatka sikailua jatkossa

Vierailija
22/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:08"]

Eli mitä äitisuhteessasi ja isäsuhteessasi on noin pahasti vialla, että haluat ostaa toisen ihmisen?

[/quote]

Taitaa olla parasta että jätät tällaiset analyysit ammattilaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kihlatun kuuluisi saada tietää, minkälaisen miehen kanssa on tekemisissä. Jos häneltä tämä asia pimitetään ja hän päätyy ap:n kanssa naimisiin, niin kyllä siinä jonkinlaisesta petoksesta on kyse. Suosittelisin kyllä kertomaan, niin että kihlattu saa tämän uuden tiedon valossa rauhassa harkita, haluaako viettää loppuelämänsä tuollaisen miehen kanssa.

Sitten kun ollaan jo naimisissa, siinä vaiheessa on jo myöhäistä kertoa. Parempi kertoa sitä ennen, kun eroaminen on vielä helpompaa.

Vierailija
24/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"]Miksi sitten haluat sitoutua? Vaimo ei lähde vaan jää. Olisi todellakin reilua kertoa mitä naiset merkitsevät sinulle. Itse jättäisin kaltaisesi ukon heti.

[/quote]

Koska hän on se oikea.

Nämä vastaukset kyllä anto osviittaa siitä, ettei missään nimessä kannata kertoa kihlatulleni.

Nainen saa kyllä käyttää valtaa ja valinnan varaa ja harrastaa yhdenillan juttuja lukuisten miesten kassan. Sitten naista ei saa tuomita. Mutta nyt kun miehenä olen käyttäytynyt samalla lailla, eli rahan ansiosta minulla on varaa valita ja saada helppo seksiä, niin olenkin pahin sika.

Ap
[/quote]
Hohhoh. Älä nyt itke. Tiedät hyvin että kertomalla pilaat mahdollisuutesi avioliittoon. Olet vain itsekäs. Tiedät itsekin että historiasi on häpeällinen, muutenhan voisit kertoa.

Vierailija
25/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa maksullisen seksin eettisyyteen, ihmetyttää, että (komea) mies on käynyt maksullisissa. Eikös naisen "hurmaaminen" ole suuri osa seksuaalista nautintoa? Maksullista ei tarvitse mitenkään hurmata, sen kuin avaa lompsansa ja on sen päivän asiakas numero 6.

Vierailija
26/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"]

Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. [/quote]

Miksi ihmeessä olet vielä yhdessä tuollaisen sian kanssa?
[/quote]

Siksi että olen myötätuntoinen ja suvaitsevainen koska hän menetti neitsyytensä siellä. Koska oli ollut suomessa omanikäistensä seurassa hylkiö. Koska ei ollut komea eikä sosiaalinen. Kyllä mä ymmärrän. Ei yksi maksuseksi 20v pojasta tee kuvottavaa, mutta 20 tekee. Ap:lle valitettavasti. Naiset on nyt tällasia Ap. Siksi jos rakastat, et kerro. Et myöskään jatka touhua ja varmistat ettet saitastuta rakastas.

Vierailija
27/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo susta ihmisenä ja oleellista, että se sun kihlattu tietää. Se on sitten sen valinta pitääkö asiaa kynnyskysymyksenä vai onko sille ok.

Vierailija
28/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin eksäni serkun vaimolta, etttä miehelläni oli thaimaan lomalla (ennen tapaamistamme) ollut joka ilta maksullinen. Meinasin oksentaa mutten kehdannut mieheltäkysyä... Hyväksyin pikkuhiljaa menneisyyden. Siihen asti kunnes miehellä oli seksiseurailmoituksia netissä ja hottellihuone ovikoodeja puhelimessa. Jonkinlainen seksiaddikti sitten ilmeisesti. Kuinka tärkeä se seksi sinulle on? Entö jos bainosi ei voi vaikka sairaudem vuoksi vuoteen sekstailla, mitä teet? Maksiöullisiin? Näitä on hyvä joskus miettiä etukäten jos kerran tiedostat jo oman luonteesi ja välität naisestasi.

Vierailija
29/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehkä kertoisi. Kun ei nykyään kumpikaan suhteen osapuoli ole neitsyt kuin aniharvoin, on siis kummallakin oma historiansa. Olennaista on vaan se, paljonko menneisyydestään tuo suhteeseen: jos tauteja ei ole, eikä lapsia siellä täällä, tai taipumusta harrastaa edelleen mm maksullisia, ei minua edes kiinnostaisi tietää entisistä panoista mitään.

Miksi tuollaisella avautumisella pitäisi tuoda painolastia suhteeseen, jos sillä ei ole mitään tekemistä nykytilanteen kanssa?

Vierailija
30/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisia käyttää kaikenkokoiset, näköiset, ikäiset miehet. Naimisissa olevat ja sinkut. Fakta.

Vierailija
31/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tästä elämänkokemusta. Menin naimisiin rakkaudesta, Se oli aitoa ja oikeaa kummaltakin osapuolelta. Menimme rakkaudenhuumassa kihloihinkin 1kk tapaamisesta. Koko homma oli muutenkin j

Vuosien jälkeen mieheni luotti minuun niin paljon että kertoi koko historiansa. Oli käyttänyt prostituoitujen palveluita jo 2 edellisen liiton aikana ja alkoi käyttämään heti kun menimme naimisiin.

Valitettavasti en kestänyt tuota t

ietoa ja koko unelmaliittomme romahti yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin.

alat alta, salamarakkaus. Se oli upeaa! (perustimme myös perheen)

Vierailija
32/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"]Miksi sitten haluat sitoutua? Vaimo ei lähde vaan jää. Olisi todellakin reilua kertoa mitä naiset merkitsevät sinulle. Itse jättäisin kaltaisesi ukon heti. [/quote] Koska hän on se oikea. Nämä vastaukset kyllä anto osviittaa siitä, ettei missään nimessä kannata kertoa kihlatulleni.   Nainen saa kyllä käyttää valtaa ja valinnan varaa ja harrastaa yhdenillan juttuja lukuisten miesten kassan. Sitten naista ei saa tuomita. Mutta nyt kun miehenä olen käyttäytynyt samalla lailla, eli rahan ansiosta minulla on varaa valita ja saada helppo seksiä, niin olenkin pahin sika.   Ap [/quote] Hohhoh. Älä nyt itke. Tiedät hyvin että kertomalla pilaat mahdollisuutesi avioliittoon. Olet vain itsekäs. Tiedät itsekin että historiasi on häpeällinen, muutenhan voisit kertoa.

[/quote]

En tiedä häpeällisyydestä, mutta joillakin naisilla vain päässä kilahtaa jos kuulevat maksullisten käytöstä. Itse en kertoisi, jos olisin ap.

Vierailija
33/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuuko naisesi seksiin niin paljon kuin haluat? Mitä jos hänelle riittää vähempi/jommankumman kipinä laantuu kun vuosia takana ja stressiä vaikka pikkulapsista? Puhukaa näistä. Valmistautukaa, puhukaa. Säästyy draamalta ja shokeilta sekä te että lapset..

Vierailija
34/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:58"]

Mitä sinun äitisuhteessasi ja isäsuhteessasi on noin pahasti vialla, että haluat ostaa toisen ihmisen?

[/quote]

Freudilaista paskaa

Vierailija
35/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää kertoa. Muuten salaat todella ison osan itsestäsi.

Vierailija
36/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoarvoa tilanteessasi on sillä, aiotko jatkaa samaa rataa vielä aviossakin. Tai uskotko, että saatat sortua siihen? En salaisi asiaa vaimolta. Jos pystyt siitä avoimesti puhumaan, vaimosikin on helpompi se hyväksyä. Jälkikäteen tulleena tieto voi olla ikävämpi.

Vierailija
37/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on hyvin vaikea uskoa, että ap jättäisi naisten ostamisen liitossa. Varsinkin kun tulee ongelmia ja "puutetta". Ehkä olisi parempi kertoa nyt, että saat naisen joka tietää mitä odottaa jatkossa. Säästytte molemmat paljolta.

Vierailija
38/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"] Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. [/quote] Miksi ihmeessä olet vielä yhdessä tuollaisen sian kanssa? [/quote] Siksi että olen myötätuntoinen ja suvaitsevainen koska hän menetti neitsyytensä siellä. Koska oli ollut suomessa omanikäistensä seurassa hylkiö. Koska ei ollut komea eikä sosiaalinen. Kyllä mä ymmärrän. Ei yksi maksuseksi 20v pojasta tee kuvottavaa, mutta 20 tekee. Ap:lle valitettavasti. Naiset on nyt tällasia Ap. Siksi jos rakastat, et kerro. Et myöskään jatka touhua ja varmistat ettet saitastuta rakastas.

[/quote]

ÖH!? Kai tajuat että Suomessa on paljon miehiä jotka ovat neitsyitä kolmekymppisinä eivätkä mene sen takia käyttämään maksullisia. mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä käyttää toista ihmistä tyhjennykseen. Näitä miehiä jotka eivät puutteessa sorru maksullisiin, minä kutsun MIEHIKSI.

Vierailija
39/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:21"]

Maksullisia käyttää kaikenkokoiset, näköiset, ikäiset miehet. Naimisissa olevat ja sinkut. Fakta.

[/quote]

Vaan ei kuitenkaan hyvämoraaliset, oikedentuntuiset, ihanat miehet. :)

Vierailija
40/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"] Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. [/quote] Miksi ihmeessä olet vielä yhdessä tuollaisen sian kanssa? [/quote] Siksi että olen myötätuntoinen ja suvaitsevainen koska hän menetti neitsyytensä siellä. Koska oli ollut suomessa omanikäistensä seurassa hylkiö. Koska ei ollut komea eikä sosiaalinen. Kyllä mä ymmärrän. Ei yksi maksuseksi 20v pojasta tee kuvottavaa, mutta 20 tekee. Ap:lle valitettavasti. Naiset on nyt tällasia Ap. Siksi jos rakastat, et kerro. Et myöskään jatka touhua ja varmistat ettet saitastuta rakastas.

[/quote]

ÖH!? Kai tajuat että Suomessa on paljon miehiä jotka ovat neitsyitä kolmekymppisinä eivätkä mene sen takia käyttämään maksullisia. mikään syy ei ole tarpeeksi hyvä käyttää toista ihmistä tyhjennykseen. Näitä miehiä jotka eivät puutteessa sorru maksullisiin, minä kutsun MIEHIKSI.
[/quote]

Enpä usko ettei 30v mies thaimaassa tarttuisi kertaluontoisesti maksulliseen jos siihen tulisi helppo ja sujuva tilaisuus. Esim. kahvilassa juttua mukavan naisen kanssa -joka sitten paljastuu maksulliseksi. Nainen ei ole validi tällaista asiaa totuutena kertomaan, sorry nyt vaan...