Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko velvoitettu kertomaan kihlatulleni lukuisista maksullisista naisista?

Vierailija
03.01.2015 |

Ollaan menty vähän aikaa sitten kihloihin. Kummatkaan ei olla avauduttu "seksihistoriasta" ja en haluaisi avautua.

Miksi? Koska olen harrastanut seksiä yli 20 maksullisen naisen kanssa. Myös yhden ladyboyn (testimielessä Thaimaan reissulla). Pitääkö minun kertoa asiasta vai saanko tarvittaessa valehdella (sitä vissiin moni nainen harrastaa ja sanoo alakanttiin kumppanien määrän)?

Myös kukaan nainen ei varmasti oleta, että olen maksullisia naisia käyttänyt, koskan omaan komean ulkonäön ja hyvän ammatin. Mutta maksullisten kanssa seksi on niin helppoa, voi mennä suoraan asiaan ja ei tartte jäädä.

Onko oikein jos jätän kertomatta? Jos eksytään naimisiin, niin en usko, että kihlattuni voisi pitää seksiä hääyönä mitenkään spesiaalina tietäen "likaisen" historiani.

Kommentit (341)

Vierailija
1/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, että se jättää tuollaisen ällöttävän tautipesäkkeen asap ja menee suoraan testeihin.

Vierailija
2/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun äitisuhteessasi ja isäsuhteessasi on noin pahasti vialla, että haluat ostaa toisen ihmisen?

Vierailija
4/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. Kyllä se vaan vaikuttaa siihen miten susta jatkossa ajatellaan. Sun historiasi on omasi, olettaen ettet aio harrastustasi jatkaa löydettyäsi puolison.

Vierailija
5/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta ja sairaalta kuulostaa. Kai olet nyt käynyt kattavissa testeissä? Miksi et ole uskaltanut kertoa kihlatullesi elämästäsi? Onko hän kertonut elämästään sinulle vai oletteko ihan ilman enempiä jutteluita keksineet kihloihin mennä? Miksi yleensä mennä kihloihin jos toista ei tunne ollenkaan?

Vierailija
6/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:58"]

Mitä sinun äitisuhteessasi ja isäsuhteessasi on noin pahasti vialla, että haluat ostaa toisen ihmisen?

[/quote]

Tykkään seksistä. Tykkään helposta seksistä ilman mitään "pelejä". Tykkään myös siitä, että nainen lähtee heti pois aktin jälkeen.

Ap

Vierailija
7/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. 

Se minua ihmetyttää, että kun kerran olet iin fiksu ja komea, että et ole seurustellut aikaisemmin. Vai?

Vierailija
8/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"]

Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. Kyllä se vaan vaikuttaa siihen miten susta jatkossa ajatellaan. Sun historiasi on omasi, olettaen ettet aio harrastustasi jatkaa löydettyäsi puolison.

[/quote]Parempi että kerrot, että naisesi voi etsiä normaalin miehen. Ihan sama miten monta seksisuhdetta/yhdenyön juttua tms on ollut, mutta maksettu seksi on kuvottavaa, säälittävää ja oksettavaa. Itse olisin jättänyt mieheni välittömästi jos olisin kuulut että on käynyt maksullisissa!!! Hyi helvetti!!

Vierailija
9/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"]

Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. [/quote]

Miksi ihmeessä olet vielä yhdessä tuollaisen sian kanssa?

Vierailija
10/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta kerro. Tuskin siitä mitään positiivista seuraa.

Vierailija
11/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Tykkään seksistä. Tykkään helposta seksistä ilman mitään "pelejä". Tykkään myös siitä, että nainen lähtee heti pois aktin jälkeen.

Ap
[/quote]
Miksi sitten haluat sitoutua? Vaimo ei lähde vaan jää. Olisi todellakin reilua kertoa mitä naiset merkitsevät sinulle. Itse jättäisin kaltaisesi ukon heti.

Vierailija
12/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladyboista pitää kertoa, ellei kihlattusi jo tiedä biseksuaalisuudestasi

Vierailija
13/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:03"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Kuvaavatko nämä ominaisuudet edelleenkin sinua? Jos kuvaavat etkä satu olemaan provo niin sinun ehkä kannattaisi kertoa historiastasi kihlatullesi. Silloin hän ymmärtää, että jos sairauden tai raskauden tms. vuoksi ette seksiä voi harrastaa niin sinulle maksulliset seksikumppanit ovat luonnollinen valinta. 

Haluatko että kihlattusi (nainen) lähtee heti pois aktin jälkeen vai pystytkö jatkamaan saman naisen kanssa yhdessä vuosikymmenien ajan?

Vierailija
14/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

En kysynyt sinun seksimieltymyksistä vaan siitä, että mitä suhteissa vanhempiisi on vialla, että sinusta on tullut tuollainen. Koska jotainhan on vialla ilmiselvästi, päästään terveät ihmiset ei käy maksullisissa vaikka kuinka "tykkäisivät seksistä". Ja nuo pääviat yleensä kyllä syntyy suhteesta vanhempiin.

Eli mitä äitisuhteessasi ja isäsuhteessasi on noin pahasti vialla, että haluat ostaa toisen ihmisen?

Vierailija
15/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"]Älä kerro. Mun mies kerto ja se on vaikea pala. Ja nyt oli kyse vain yhdestä kerrasta thaimaassa. Kyllä se vaan vaikuttaa siihen miten susta jatkossa ajatellaan. Sun historiasi on omasi, olettaen ettet aio harrastustasi jatkaa löydettyäsi puolison.
[/quote]

Alapeukutusten määrästä johtuen AV raati ilmeisesti penää taas rehellisyyttä ja tahtoisi tietää, mutta ei se niin mene irl. Sitä voisi luulla että tieto on hyvä juttu, mutta se vaan lisää tuskaa. Uskokaa mä tiedän!

Yllekirjoittanut.

Vierailija
16/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan naisellesi pitäisi toki kertoa. Rehellisyys kuuluu parisuhteeseen. Mutta silti kun asiaa ajattelee niin ehkä naisen olisi helpompaa olla tietämättä. Jos asia ei itseäsi vaivaa niin älä kerro. Suojelet vain naistasi :)

Vierailija
17/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:06"]Miksi sitten haluat sitoutua? Vaimo ei lähde vaan jää. Olisi todellakin reilua kertoa mitä naiset merkitsevät sinulle. Itse jättäisin kaltaisesi ukon heti.

[/quote]

Koska hän on se oikea.

Nämä vastaukset kyllä anto osviittaa siitä, ettei missään nimessä kannata kertoa kihlatulleni.

Nainen saa kyllä käyttää valtaa ja valinnan varaa ja harrastaa yhdenillan juttuja lukuisten miesten kassan. Sitten naista ei saa tuomita. Mutta nyt kun miehenä olen käyttäytynyt samalla lailla, eli rahan ansiosta minulla on varaa valita ja saada helppo seksiä, niin olenkin pahin sika.

Ap

Vierailija
18/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, olet tosi oksettava.

Vierailija
19/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"]

[/quote]Parempi että kerrot, että naisesi voi etsiä normaalin miehen. Ihan sama miten monta seksisuhdetta/yhdenyön juttua tms on ollut, mutta [quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:02"]

[/quote]Parempi että kerrot, että naisesi voi etsiä normaalin miehen. Ihan sama miten monta seksisuhdetta/yhdenyön juttua tms on ollut, mutta maksettu seksi on kuvottavaa, säälittävää ja oksettavaa. Itse olisin jättänyt mieheni välittömästi jos olisin kuulut että on käynyt maksullisissa!!! Hyi helvetti!!
[/quote]

Tuskinpa olisit. Ihan oikeasti.

Vierailija
20/341 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]  Kannattaa jättää se tyttöystävä joka sulla nyt on. Teet hänet vain surulliseksi myöhemmin. Toivottavasti ei ainakaan naimisiin kanssasi mene jos kerran sulle "helppo seksi" on noin tärkeetä.