Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka oikeasti nauttii hiustenpesusta?

Vierailija
03.01.2015 |

Sitten märkää levää niskassa ja selässä, kunnes saa kuivatettua, ainakin näin pitkätukkaisella. Uuh, en jaksaisi pestä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi tulisi kuulua: kuka oikeasti nauttii hiusten kuivattelusta? :)

Toisaalta tuo juuri on yksi niistä syistä, miksi leikkautin lyhyen hiusmallin.

t. paksuhiuksinen, ent. pitkähiuksinen

Vierailija
2/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti siitä pesuvaiheestakaan. Mutta voipi olla, että minäkin pätkäisen hiukseni

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo koskaan ollut levää niskassa tai selässä. Tuntuuko pitkät, märät hiukset muka samalta kuin levä?

Mulle hiusten pesu ei oo koskaan ollut ongelma. Menen suihkuun, kastelen hiukset, vaahdotan, huuhtelen, laitan ehkä hoitoainetta ja huuhtelen sen pois. Sitten pyyhekuivaus, pyyhe päähän ja elämä jatkuu. Koskaan en pese hiuksia aamuisin, joten en stressaa hiusten kuivumisen kanssa. 

Mikä tässä piti olla se vaikea tai epämiellyttävä osuus?

Vierailija
4/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävää on se märkyys ja viileys sekä kuivattaminen ihan vuorokauden hetkestä riippumatta.

ap

Vierailija
5/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt hiusten pesusta. Ei siinä ole mitään vaikeaa, ikävää eikä raskasta. Senkus pesee. Pesen hiukset normaalisti joka toinen päivä ja tykkän kun on pöyheät ja puhtaat hiukset.

Vierailija
6/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän tukan kuivattaminen kestääääääääääää kauan.

Vierailija
7/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyiden hiusten pesu on ihanaa! Muistan kyllä tuon takkuvaiheen. Ikinä en enää kasvata yli leuan olevia hiuksia.

Vierailija
8/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko tästä aiheesta oikein kunnon mammatappelu aikaiseksi? :)

Vierailija
9/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:45"]

Ei mulla oo koskaan ollut levää niskassa tai selässä. Tuntuuko pitkät, märät hiukset muka samalta kuin levä?

Mulle hiusten pesu ei oo koskaan ollut ongelma. Menen suihkuun, kastelen hiukset, vaahdotan, huuhtelen, laitan ehkä hoitoainetta ja huuhtelen sen pois. Sitten pyyhekuivaus, pyyhe päähän ja elämä jatkuu. Koskaan en pese hiuksia aamuisin, joten en stressaa hiusten kuivumisen kanssa. 

Mikä tässä piti olla se vaikea tai epämiellyttävä osuus?

[/quote]

näinhän se on.

tv.pitkä hiuksinen mies saunaan menossa.

Vierailija
10/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kuivattaminen on ärsyttävää!

Vierailija
11/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin varsinkin kun on joku hottia pimu pesemässä. Vielä kun saparonkin samalla kertaa saa puhtaaksi

Vierailija
12/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä. Rakastan suihku ja oon suihkussa usein 40 min! Rakastan vettä ja rakastan lämmin vesi joka valuu pitkiin keho, hiuksista olkapään. Rakastan suihkuhieronta se stimuloi pään iho ja rentoutta. Ihanaa,tuli hyvää olo pelkästään ajatuksesta :).

Vierailija
13/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:52"]

Minä minä minä. Rakastan suihku ja oon suihkussa usein 40 min! Rakastan vettä ja rakastan lämmin vesi joka valuu pitkiin keho, hiuksista olkapään. Rakastan suihkuhieronta se stimuloi pään iho ja rentoutta. Ihanaa,tuli hyvää olo pelkästään ajatuksesta :).

[/quote]

Maksatko itse vesilaskusi vai maksaako sossu?

Vierailija
14/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:53"]

[/quote]

[/quote]

Kaikilla ei ole vesilaskuja. Mulla ei ole koskaan ollut missään asunnossa. Joten ainakin meillä on ihan sama paljonko lutraa. (ohis)

Vierailija
15/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sossupummi... aivan taatusti. itse et vesimaksuasi ainakaan maksa. 

Vierailija
16/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette käytä hiustenkuivaajaa??

Vierailija
17/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:56"]

[/quote]

[/quote]

Ihan ohiksena, itse olen suihkussaq välillä tunnin kaksi ja maksan itse veden....

Vierailija
18/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:47"]Pitkän tukan kuivattaminen kestääääääääääää kauan.
[/quote]. Osta hiustenkuivain

Vierailija
19/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sehän on aivan saman suuruinen kävi suihkussa joka päivä tai kolme kertaa viikossa näin ainakin meillä HELSINGISSÄ vanhassa kerrostalossa. Sitäpaitsi käyttekö te kritisoijat joka päivä suihkussa? Hyi kauhee, ihan turhaa ja vettä kuluu! Itse käyn vain 3 x viikossa.

Vierailija
20/31 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:53"]

[/quote]

[/quote]

Kaikilla ei ole vesilaskuja. Mulla ei ole koskaan ollut missään asunnossa. Joten ainakin meillä on ihan sama paljonko lutraa. (ohis)

[/quote]

Luuletko siis, että vesi on ilmaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä