Siis kuka oikeasti nauttii hiustenpesusta?
Sitten märkää levää niskassa ja selässä, kunnes saa kuivatettua, ainakin näin pitkätukkaisella. Uuh, en jaksaisi pestä.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:57"]
Miksette käytä hiustenkuivaajaa??
[/quote]
Kestää se silläkin noin puoli tuntia. Ilman kuivaajaa tukka on vielä aamullakin kostea ja pää kipeä :(
Peskää ihmiset itseänne mieluummin kuin, että kuljette haisuleina ja tukka rasvaisena!
Kauhee kitinä jostakin niin helposta asiasta kuin hiusten pesu! Ei sais olla sentään noin laiska, että omasta hygieniasta huolehtiminen väsyttää.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:05"]
Peskää ihmiset itseänne mieluummin kuin, että kuljette haisuleina ja tukka rasvaisena!
Kauhee kitinä jostakin niin helposta asiasta kuin hiusten pesu! Ei sais olla sentään noin laiska, että omasta hygieniasta huolehtiminen väsyttää.
[/quote]
Ei se aina ole laiskuutta. Voi olla masennusta tai fyysisiä kipuja/vammoja, joiden vuoksi peseminen on hankalaa.
Miksi minä olen huora? Asun kerrostalossa, joten vetta on. En muutaisin omakotitaloon just sen takia että tykkään suihkussa olla. Miksi te haukutte minua,mä en polta enkä tupakoi, käytän julkisia..ja luuletko että olen joka päivä suihkussa 40 min?
Ja miten voi saada itsensä puhtaaksi 10 minutissa- iho huokkaset alkavat luovuttaa likaa noin 20 lämmittelyn jälkeen vasta, pesusienilla saat pestyä vain pintalika pois, ihon alle kiertynyt epäpuhtaudet ei lähtee muuten kun suihkuttamalla lämmin vesi päälle. Suihku myös rentouttaa, kun on hyvä olo niin ei tarvitsee huuta lapseille..
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:33"]
Miksi minä olen huora? Asun kerrostalossa, joten vetta on. En muutaisin omakotitaloon just sen takia että tykkään suihkussa olla. Miksi te haukutte minua,mä en polta enkä tupakoi, käytän julkisia..ja luuletko että olen joka päivä suihkussa 40 min? Ja miten voi saada itsensä puhtaaksi 10 minutissa- iho huokkaset alkavat luovuttaa likaa noin 20 lämmittelyn jälkeen vasta, pesusienilla saat pestyä vain pintalika pois, ihon alle kiertynyt epäpuhtaudet ei lähtee muuten kun suihkuttamalla lämmin vesi päälle. Suihku myös rentouttaa, kun on hyvä olo niin ei tarvitsee huuta lapseille..
[/quote]
Huutaa lapsille? Kyllä se paha olo pitäisi käsitellä muutenkin kuin suihkussa.
Ihon rasvakerros on muuten tarkoitettu suojaamaan ihoa. Sitä ei pitä jynssätä pois.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:52"]
Minä minä minä. Rakastan suihku ja oon suihkussa usein 40 min! Rakastan vettä ja rakastan lämmin vesi joka valuu pitkiin keho, hiuksista olkapään. Rakastan suihkuhieronta se stimuloi pään iho ja rentoutta. Ihanaa,tuli hyvää olo pelkästään ajatuksesta :).
[/quote]
sossupummi... aivan taatusti. itse et vesimaksuasi ainakaan maksa.
[/quote]
Sehän on aivan saman suuruinen kävi suihkussa joka päivä tai kolme kertaa viikossa näin ainakin meillä HELSINGISSÄ vanhassa kerrostalossa. Sitäpaitsi käyttekö te kritisoijat joka päivä suihkussa? Hyi kauhee, ihan turhaa ja vettä kuluu! Itse käyn vain 3 x viikossa.
[/quote]Mutta jos kaikki ottaisivat tunnin suihkuja, vesimaksu nousisi. Vesi ei ole ilmaista vaan tuhluritaloyhtiöissä on sitten isompi vastike. Ihme tolloja täällä taas.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:33"]
Miksi minä olen huora? Asun kerrostalossa, joten vetta on. En muutaisin omakotitaloon just sen takia että tykkään suihkussa olla. Miksi te haukutte minua,mä en polta enkä tupakoi, käytän julkisia..ja luuletko että olen joka päivä suihkussa 40 min? Ja miten voi saada itsensä puhtaaksi 10 minutissa- iho huokkaset alkavat luovuttaa likaa noin 20 lämmittelyn jälkeen vasta, pesusienilla saat pestyä vain pintalika pois, ihon alle kiertynyt epäpuhtaudet ei lähtee muuten kun suihkuttamalla lämmin vesi päälle. Suihku myös rentouttaa, kun on hyvä olo niin ei tarvitsee huuta lapseille..
[/quote]
opettele suomea, sossupummimamu! vai tuletko rajan takaa huoraamasta?
Minä nautin! Varsinkin, kun on ihanalta tuoksuvaa shampoota ja hoitoainetta, lämmintä vettä eikä kiire mihinkään. Pesun jälkeen kiedon pitkät hiukseni pyyhkeeseen ja suihkutan niihin lopuksi jätettävää hoitoainetta. Hiuksiin jää ihana tuoksu ja pehmeys. En keksi tästä asiasta mitään huonoa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:57"]
Miksette käytä hiustenkuivaajaa??
[/quote]
Kuivattaa hiusta liikaa. En muutenkaan käytä mitään aineita hiuksissa, niin silloin pitäisi laittaa ainakin jotain lämpösuojaa.