Mistä tuloja?t.ammattivalittaja
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:29"]
Mikset koskaan toteuta mitään? Olet monta kertaa kertonut että eroa, mutta yhä olet miehen kanssa. Sinun piti muuttaa omaan asuntoon mutta möllötät yhä siellä nykyisessä. Sinun piti alkaa tehdä puhelinmyyntiä mutta olet yhä työtön. Oletko koskaan saattanut mitään loppuun asti?
[/quote]
En mä voi enkä halua erota sen estää talousasiat ja mun fyysiset jutut. Kesällä mä aion mennä puhelinmyyntiä tekemään,lapsi on koko kesän hoidossa. Olen mä paljon kaikenlaista ennen tänne tuloa tehnyt. Hoitanut entistä miestä niin kauan kuin eli. Myynyt taloni ja tonttini ja monenlaisia juttuja mistä en ole palstalle jutellut. ap
[/quote]
Mitkä taloudelliset jutu? Sullahan on parikyttonnia perintörahoja. Kyllä sillä pärjää kunnes tuetkin alkaa juosta. Keksit vain tekotyitä. Taas.
[/quote]
Haluan omistusasunnon ja sen saaminen vie vielä vähän aikaa. Ennemmin kuin raha mua vaivaa tuo huimaus. Mies auttaa mua todella paljon ja ilman häntä tarvitsisin kotiapua yms. ap
stripparina tienaa ihan kivasti wink wink ;)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:45"]
Puhelinmyynti?
[/quote]
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:43"]
Perusta perhekoti! Sopii sinne teidän yhden makuuhuoneen taloon tosi hyvin.
Mies lähtee syksyllä sitä varten opiskelemaan. Sitten ostetaan iso kiinteistö.ap
Kuinkas tämä suunnitelma on edennyt?
Surullista, miten pitkään tätä samaa sontaa käännellään päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:43"]
Perusta perhekoti! Sopii sinne teidän yhden makuuhuoneen taloon tosi hyvin.
Mies lähtee syksyllä sitä varten opiskelemaan. Sitten ostetaan iso kiinteistö.ap
Missäs mies opiskelee? Milloin valmistuu?
Kuka näitä vanhoja ketjuja nostelee. Ammattivalittaja on jo nykyään 44-vuotias ja edelleen menee surkeasti.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:29"]
Mikset koskaan toteuta mitään? Olet monta kertaa kertonut että eroa, mutta yhä olet miehen kanssa. Sinun piti muuttaa omaan asuntoon mutta möllötät yhä siellä nykyisessä. Sinun piti alkaa tehdä puhelinmyyntiä mutta olet yhä työtön. Oletko koskaan saattanut mitään loppuun asti?
[/quote]
En mä voi enkä halua erota sen estää talousasiat ja mun fyysiset jutut. Kesällä mä aion mennä puhelinmyyntiä tekemään,lapsi on koko kesän hoidossa. Olen mä paljon kaikenlaista ennen tänne tuloa tehnyt. Hoitanut entistä miestä niin kauan kuin eli. Myynyt taloni ja tonttini ja monenlaisia juttuja mistä en ole palstalle jutellut. ap
[/quote]
Mitkä taloudelliset jutu? Sullahan on parikyttonnia perintörahoja. Kyllä sillä pärjää kunnes tuetkin alkaa juosta. Keksit vain tekotyitä. Taas.