Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi rikkoi jotakin

Vierailija
16.12.2014 |

Onko täällä muita joiden miehet hermostuvat lapsille pienistäkin vastoinkäymisistä? Nyt lapsi rikkoi kodinkoneen. Ihan vahingossa ja oli siitä aidosti todella todella pahoillaan. (Ennen ei ole rikkonut mitään, tai ainakaan mitään isompaa) Mutta nyt en tiedä miten kertoisin tämän miehelleni joka suuttuu lapsille pienimmistäkin asioista. Ja on siis muuten todella hyvä isä ja hyvä mies. ei vaan vissiin oikein muista millaista on olla lapsi....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat omille niskoilles

Vierailija
2/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi tilalle. Älä kerro tapahtuneesta miehellesi, joka vaikuttaa varsin epämiellyttävältä ihmiseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samaa... Miehen mielestä minun pitäisi kulkea taaperon selän takana koko päivän jokaisena minuuttina ja kieltää KAIKESTA. Minusta lapsen pitää saada vähän testaillakin, että miten maailma toimii. Ei pesukone siitä mene rikki, jos vähän nappuloita painelee tai kattilat nyt oikeasti mene lommoille, jos lapsi niitä vähän kanniskelee ja vaikka pudottaisikin. 

Mies on sitten sitä mieltä, että lapsi on kuitenkin rikkonut, jos mikä tahansa taloudessa nyt vaan menee rikki ja minun syytäni, kun en ole vahtinut. Vaikka siis oikeasti lapsi ei nyt millään voi oikeasti rikkoa imuria sillä, että vähän vetää johtoa joskus tai painelee nappulaa kun imuri ei ole päällä.

Vierailija
4/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis puoliksihan tuo onkin minun syyni, kun jätin sekunniksi tiskikoneen auki kun oli konehommat kesken. sitten 4 vuotias peruutti sitä päin ja kaatui tietysti päälle :/. Kiitos vaan mieheni on yleensä hyvin miellyttävä ihminen, ei vain oikein aina jaksa lapsia. Ja ikävä kyllä meille on noita siunaantunut.... Onhan se varmaan omille niskoille otettava. Ei jaksaisi sitä huutomaratonia mikä tuosta alkaa. Etenkin kun toinen on jo ihan tarpeeksi itkenyt kun tajusi että nyt meni joain rikki.

Vierailija
5/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan aika sallivia ja lapsi saa käyttää kaikkea, mikä ei ole vaarallista tai haitallista. Rikki on mennyt 4 v aikana ainakin taulutv, 2 tablettia, miniläppäri. Minä olen noista rikkonut yhden tabletin ja miniläppärin ja toisenkin tabletin hajoamiseen olin osallinen. Eli yleensä se aikuinen on ihan oikeasti syypää siihen että jokin ihan oikeasti hajoaa. Pesukoneen saa lapsi käynnistää, mutta koneen ollessa päällä siihen ei kosketa, koska ohjelma voi mennä sekaisin. Samaten pistorasioiden ym kanssa ei leikitä. Imurilla ei leikitä kun äiti imuroi koska se on ärsyttävää.

Vierailija
6/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, ei mies lapselle hermostu. Vähän kohottelee kulmia minulle korkeintaan. Tosin osallistun perheen elatukseen siinä missä mieskin joten ei paljon ole varakaan. 6

Vierailija
7/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille tiskikoneelle kävi? Oon jo pari kertaa löytäny taaperon istumasta kannen päällä kun on hetkeks unohtanu auki. Sillai et oon menny hakemaan olkkarista tiskiä ja sillä välin kiivenny. Onneks ei käyny mitään, huutohan siitä olis täälläkin tullu.

Vierailija
8/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen heikko tiskikoneen kansi jos menee nelivuotiaasta rikki. Tai riski nelivuotias.

Vierailija
9/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tuollaisesta ottaisi vastuuta itselleni. Tuo olisi voinut käydä kenelle tahansa ja oli puhdas vahinko. Miehesi ei ole tainnut paljon olla lapsen kanssa kahden kotihommia tehden, jos vahingoista hermostuu.

Vierailija
10/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi hajosi, ei mene enää kiinni, ja nelivuotiaamme on itse asiassa tosi pienikokoinen. Ja ei, mieheni ei todellakaan osallistu paljon lasten kanssa. Ja kyllä, minäkin käyn töissä ja tienaan yhtä hyvin kuin mieheni. Se ei estä häntä vetämästä pulttia joka kerta kun lapset mokaavat....

Vierailija
11/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:36"]

No siis puoliksihan tuo onkin minun syyni, kun jätin sekunniksi tiskikoneen auki kun oli konehommat kesken. sitten 4 vuotias peruutti sitä päin ja kaatui tietysti päälle :/. Kiitos vaan mieheni on yleensä hyvin miellyttävä ihminen, ei vain oikein aina jaksa lapsia. Ja ikävä kyllä meille on noita siunaantunut.... Onhan se varmaan omille niskoille otettava. Ei jaksaisi sitä huutomaratonia mikä tuosta alkaa. Etenkin kun toinen on jo ihan tarpeeksi itkenyt kun tajusi että nyt meni joain rikki.

[/quote]

Miks niitä lapsia täytyy sit hankkia? Tai ainakin tollasten miesten kanssa.

Vierailija
12/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että joku puuttuu tähän. Sanotaan vaikka näin että niitä ei tieten tahtoen ole tehty ja mieheni ei niitä halunnut. Ja en asiaa tämän enempää täällä yleisellä palstalla avaa. Itselleni kuitenkin hyvin rakkaita ja miehelle myös.

Vierailija
13/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:26"]Hanki uusi tilalle.
[/quote]

Kannatan. Uusi mies, siis.

Vierailija
14/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun alkua, niin kävi meilläkin, vaikka lapset oli yhteisellä päätöksellä... Onnea ap, tuletta kärsimään jonkun aikaa.

Vierailija
15/15 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme