Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat miehet, jotka yrittävät nuoria naisia, ovat säälittäviä

Vierailija
03.01.2015 |

Vielä säälittävämmäksi heidät tekee se, kun kuvittelevat olevansa nuorekkaita ja hokevat, kuinka ikä on vain numero.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:04"]Onhan se säälittävää, kun vanhat ukot luulevat nuorten tyttöjen olevan kiinnostuneita heistä. Oksettavaa. Vanhat ukkelit; teille on tarjolla ikäisiänne naisia, ettei tarvitse meitä nuoria tyttöjä yrittää iskeä. Jättäkää meidät rauhaan pedofiilit!

[/quote]

Nimenomaan. Se on sairasta ja oksettavaa, pysykää kaukana.

Vierailija
42/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:08"]Av.llä pärjää pitkillä valoilla eli huumorintajulla. Olette kyllä kaikki ihan mukavia, vaikka kaikilla on tietenkin oma mielipiteensä,tottakai.
[/quote]

Valitettavaa on se, että tässä ei ole mitään huumoria. Tällaista valitettavasti tapahtuu tosielämässä. Ja tällaisesta vitsailu on oksettavaa, vaikka yleensä ymmärrän hyvinkin mustaa huumoria. Tämä aihe on vain yksinkertaisesti kuvottava, koska näitä ukkeleita näkee ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaiselle naiselle kerrottaisiin viiden miehen raadin kertomana heidän tasonsa asteikolla 1-10 kuinka moni selviäisi ilman psykoterapiaa?

Vierailija
44/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:14"]Jos jokaiselle naiselle kerrottaisiin viiden miehen raadin kertomana heidän tasonsa asteikolla 1-10 kuinka moni selviäisi ilman psykoterapiaa?
[/quote]

Miksi tuollaista pitäisi edes tehdä? Miksi pitää arvottaa tasoa kuin jonkun karjaeläimen kohdalla? Milloin miehet kykenevät kohtelemaan naisia ensisijaisesti ihmisinä, ei tisseinä ja pilluina? Osaatteko te käyttää aivojanne, vai onko ajattelu, käytöstavat ja arvopohja ulkoistettu alakerran matoselle?

Vierailija
46/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa sellaset yli viiskymppiset daddydomit. Musta on ihana olla joko tuhma tyttö ja saada asiaankuuluva rangaistus tai kiltti tyttö, joka palkitaan esimerkiks ihanalla orgasmilla. ;)

Vierailija
47/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:18"]Mua ainakin kiinnostaa sellaset yli viiskymppiset daddydomit. Musta on ihana olla joko tuhma tyttö ja saada asiaankuuluva rangaistus tai kiltti tyttö, joka palkitaan esimerkiks ihanalla orgasmilla. ;)
[/quote]

Halvennat ja vahingoitat itseäsi tyttö-rukka...

Vierailija
48/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruutta ei kannata myydä mistään hinnasta.Kaikkea muuta voit saada, muttet sitä takaisin
Asian ymmärtää, kun se on mennyt.

Vierailija
49/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun pitäisi ajatella niistä nuorista naisista jotka iskuttavat jatkuvasti minua? Ikää minulla on 48 ja parinkymmenen molemmin puolin olevia naisia riittäisi, olenko minä jotenkin säälittävä? Omasta mielestäni en, tilanne kertoo jostain aivan muusta.

Muista ap ja kaltaisesi, että kaikki vanhemmat, eikä kyllä nuoremmatkaa, pidä teitä haluttavina, saattaa olla jopa toisin päin?

Vierailija
50/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no, onhan siellä komeitakin miehiä. Kelpais minullekin joku herkku vaikka ikää oliskin :-)

Vierailija
51/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:16"]No no, onhan siellä komeitakin miehiä. Kelpais minullekin joku herkku vaikka ikää oliskin :-)
[/quote]
ovat kyllä todella harvinaisia.

Vierailija
52/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ihastus on suonut huomionsa jollekin AP:ta nuoremmalle ja nyt itkettää. Laihduttaisit vähän ja panostaisit hieman ulkonäköösi, niinkuin ne nuoremmat naiset.

Vierailija
53/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä säälittävämpää on yrittää vanhaa naista. Sitten ainakin paljastaa ettei muuhun pysty - edes omasta mielestään, eli huono itsetuntokin. 

Vierailija
54/54 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:43"]Mitä minun pitäisi ajatella niistä nuorista naisista jotka iskuttavat jatkuvasti minua? Ikää minulla on 48 ja parinkymmenen molemmin puolin olevia naisia riittäisi, olenko minä jotenkin säälittävä? Omasta mielestäni en, tilanne kertoo jostain aivan muusta.

Muista ap ja kaltaisesi, että kaikki vanhemmat, eikä kyllä nuoremmatkaa, pidä teitä haluttavina, saattaa olla jopa toisin päin?
[/quote]

Ihanaa ettei kaikki vanhemmat ukot eivät ole nuorten perässä, näin se kuuluu mennäkin. Ja tottakai tiesin, etten ole kaikkien miesten mieleen, mutta erityisesti haluan rauhaa ukoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän