Onko hotelli korvausvelvollinen, jos henkilökunta pöllii asiakkaan tavaroita?
Onko hotelli korvausvelvollinen, jos sen henkilökunta pöllii tai heittää vahingossa roskiin asiakkaan henkilökohtaisia tavaroita? Löytyykö kokemuksia Suomesta tai ulkomailta? Korvaako tapaukset hotellin vakuutus vai oma matkavakuutus?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:51"]
Ei korvaa tai ei ainakaan ole velvollisia korvaamaan. Ainoastaan jos tallelokerosta katoaa niin sitten, mutta milläs todistat mitä sinulla siellä on ollut.
[/quote]
Otat kuvan talletuslokeron sisällöstä tai videon sulkemisineen.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:22"]
Saako kysyä että mitä teiltä on kadonnut ja mistä?
[/quote]
Vahva veikkaus, että itse hukannut jotain ja nyt yritetään saada edes jonkun syyksi...
Ei. Jätät tavarasi huoneeseen omalla vastuullasi. Siksi kaikki arvokas pitää laittaa tallelokeroon. Jos SIELTÄ jotenkin mystisesti katoaisi tavaraa niin varmasti nostaisin metelin ja vaatisin hotellin vastuuseen.
Kerrossiivoojien luulisi olevan ammattinsa takia luotettavia, mutta ei todellakaan. Itse kerrossiivoojana pikku pätkän työskennellessäni huomasin, että se on aika epärehellistä touhua. Ihan niinkin mitätön asia kuin asiakkaan karkkien maistaminen, se on naurettavan pieni asia mutta ei ne nyt herrajestas siivoojien suihin kuulu.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:51"]
Ei korvaa tai ei ainakaan ole velvollisia korvaamaan. Ainoastaan jos tallelokerosta katoaa niin sitten, mutta milläs todistat mitä sinulla siellä on ollut.
[/quote]
Otat kuvan talletuslokeron sisällöstä tai videon sulkemisineen.
[/quote]
Ja mitä tuo todistaa? Sen mitä siellä lokerossa oli klo xx.xx.
Se ei todista ettetkö olisi avannut lokeroa heti uudestaan ja vienyt sieltä itse jotain.