Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näyttää ihastukselle (entiselle) että en enää roiku hänessä enkä elä häntä varten?

Vierailija
12.08.2008 |

:o/

En vaan enää kestä sitä että minua kohdellaan miten huvittaa; moikataan silloin kun itseä huvittaa, katsellaan kun siltä sattuu tuntumaan.. alan uskoa että olen ollut hänelle vain jonkun sortin huvi jonka kanssa on ollut kiva "pelata". On huomannut että olen ihastunut kuin hullu puuroon.

En ole ilkeä mutta nyt haluan todella näyttää hänelle. Neuvokaa miten sen teen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikkaa ja hymyile, kävele ohitse.

Jos tulee jutteleen sulle sano joskus että sorry ei nyt ehdi, katotaan joskus toiste.

Jatka omaa elämääsi, käy treffeillä, hymyile ihmisille, ole iloinen :)

Nyt mullakin tämä tyyppi juoksee perässä ja mä saan sanoa että ei kiinnosta, heippa

Vierailija
22/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oon loukussa vilkuilemiseen.. :( Se on kamalaa mutta pattitilanteessa ollaan! Ei voi jutella toiselle, eikä toista voi unohtaa.

En pääse eroon tästä ihmisestä, välillä tilanne harmittaa kun se ei vaan johda mihinkään. Silloin paha mieli tekee temput ja mittaan kattoa ohi mennessä. Ollaan juteltu asiasta joskus, tiedän että mies halusi etten katso pois, mutta jos katson niin se repii sydäntä.

Eipä tästä taida kukaan saada tolkkua, mieletön olo. En halua loukata sillä etten katso häneen, mutta en tiedä mitä muuta tehdä.

Pitäisi sanoa jos toinen kiinnostaa, mutta ihmisiä tässä kai vaan ollaan?

En kadu sitä mitä oon tehnyt, kadun sitä mitä en ole tehnyt. Päätä nyt kumpi on pahempi. Mutta kaikkea ei voi saada..

Ei poiskatsominen ole välttämättä sitä että toinen pelaa tai ei välitä. Ehkä välittää liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana näkökulma, kiitos siitä. kunp vain tietäisi mikä on asian oikea laita. toiusaalta hän sitten hakee katsekontaktia jopa kiusallisuuteen asti toisinaan..

ap

Vierailija
24/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on jotain välillä niin kannattaa varmaan selvittää mistä kana kusee?

Tässä kun ajattelen omaa ihastusta niin olisi kiva jos hän itse ottaisi muhun yhteyttä tai tulis sanalle että tietää tunteen menneen ohi.

Olisi kamalaa kun se mikä on tuntunut yhteiseltä ja hyvältä katseelta tuntuukin kiusalliselta.

Ehkä teillä on välillä jotain semmosta joka estää teitä alkamasta muodostaan mitään yhteistä? Mutta silti teillä olis välillä jotain? Tai sitten se toinen on joku häiriintyny.. Ei vaan. :D

Se olis hyvä ottaa kuitenkin jotenkin puheeksi, vedä känni viikonloppuna ja laita tekstiviesti. Tai anna silmäilyn jatkua, mutta se saattaa olla taas kiusallista tälle ihastuneelle joka ei vaan tajua lopettaa.

25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan