Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näyttää ihastukselle (entiselle) että en enää roiku hänessä enkä elä häntä varten?

Vierailija
12.08.2008 |

:o/

En vaan enää kestä sitä että minua kohdellaan miten huvittaa; moikataan silloin kun itseä huvittaa, katsellaan kun siltä sattuu tuntumaan.. alan uskoa että olen ollut hänelle vain jonkun sortin huvi jonka kanssa on ollut kiva "pelata". On huomannut että olen ihastunut kuin hullu puuroon.

En ole ilkeä mutta nyt haluan todella näyttää hänelle. Neuvokaa miten sen teen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olemalla täysin välinpitämätön kyseisen ihmisen suhteen. Älä ajattele ko. ihmistä äläkä yritä millään lailla kiinnittää hänen huomiotaan itseesi. Jos tulee luoksesi jutteluaikeissa, tervehdi lyhyesti ja poistu paikalta, sano että hei, mun pitääkin tästä lähteä. Ja lähdet. Se on näin yksinkertaista.

Vierailija
2/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensin kasvat aikuiseksi! "Näyttäminen" ei kuulosta oikein aikuisen, omanarvonsa tuntevan naisen puheelta.

Elät omaa, uutta elämääsi niin kuin parhaaksi näet ja keskityt omaan elämääsi. Ja jos mies ei moikkaa, niin harkitset itse jatkatko itse moikkaamista (tämä olisi aikuisen käytöstä) tai sitten lopetat sinäkin. Miespuolisia tolloja on aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on kuin ei mua huomaisikaan, kävelee ohi tyyliin nenä pystyssä. Ihan kuin tahallaan haluaisi ärsyttää minua! Ja on onnistunut siinä kyllä hyvin.

ap

Vierailija
4/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päättänyt ettet enää roiku miehessä, niin lopeta yhteydenpito ilman mitään dramatiikkaa, ja jos mies tulee juttusille, niin ole kohtelias, mutta etäinen.

Vierailija
5/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan...

Vierailija
6/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on kuin ei mua huomaisikaan, kävelee ohi tyyliin nenä pystyssä. Ihan kuin tahallaan haluaisi ärsyttää minua! Ja on onnistunut siinä kyllä hyvin.

ap

Luultavasti provosoi niin kauan, että sinä provosoidut. Jatkaa siihen asti. Eli loppuun asti:)

Vierailija
7/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on tuijottanut ja vilkuillut niin että olen kiusaantunut siitä.. nyt on sitten muuttunut ääni kellossa tällaiseen suuntaan. Jotenkin oikein järjestää niin että saa näyttää että enpäs huomaakaan sua jne.

Vaikee selittää täällä mutta anyway..

ap

Vierailija
8/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyttäydy sitten sen mukaisesti. Yksinkertaista.

Vierailija
9/24 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne tunteet häviä. Mutten halua olla hölmö ja naurettava, todellakaan!! Ja yritän kuolettaa ne tunteetkin jos suinkin pystyn..

ap

Vierailija
10/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tämmöisiä pohdit, roikut vielä hänessä.

Vierailija
11/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tosiaan roikut miehessä ja se kyllä taatusti näkyy varsinkin jos yrität esittää jotain muuta. Unohda oikeasti koko tyyppi, hanki muuta tekemistä ja ajattelemista, tervehdi asiallisesti normaalien kohteliaisuussääntöjoen mukaan ja anna idiootin pelata yksin pelejään. Silloin vain hän on ääliä, nyt te molemmat.

Vierailija
12/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän tietenkin nauttii siitä, että sä roikut siinä. Ja sen ei tarvi kuin vilkaista sua kerran kuussa, ja sinä jatkat roikkumista. Ja taas mies saa.

Ota nyt järki käteen ja mieti mitä se mies antaa sulle. Se jakelee jostain kultatornista hippusia, ja sinä oot maassa polvillas niitä hippusia tavoittelemassa.

Kunnioittaisit itseäsi vähän enemmän!

Vierailija
13/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat elää omaa elämääsi niin kuin koko tyyppiä ei olisikaan ja lakkaat tekemästä valintoja jotka johtavat hänen näkemiseensä tms.

Pikkuhiljaa pääset tunteesta ja tyypistä eroon saman tien.

Vierailija
14/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejä?

Vierailija
15/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se. Tervehdit ystävällisesti mutta asiallisesti, jos ei tervehdi takaisin, niin omapa on häpeänsä. Muuten olet ihan kuin hän ei hetkauttaisi sinua yhtään.

Vierailija
16/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten voin NÄYTTÄÄ EX:lle, että EN ENÄÄ OLE HÄNESSÄ KIINNI"...Luepa itsekin tuo uudestaan, ja mieti sitä hetken aikaa. Jos sinulla on tarve näyttää jotain exällesi, olet edelleen häneen henkisesti sidoksissa.

Se, mihin sinun tulee nyt pyrkiä, on tila, jossa et tosiaan enää "näytä" yhtään mitään exällesi. Eli elät omaa elämääsi, etkä pohdi exäsi käytöstä tai anna sen mitenkään provosoida itseäsi tai vaivata mieltäsi, saati sitten vaikuttaa käytökseesi. Sitten kun pääset tähän tilaan ja elämäntilanteeseen, exäsikin väistämättä huomaa sen; siis sen, ettet enää roiku hänessä. Tosin silloin sen pitäisi olla sinulle jo ihan se ja sama...Siis sen, huomaako exäsi tämän muutoksen vai ei. Tajuatko?

Ja siihen nyt ei paljon kyökkipsykologiaa kummoisempaa tulkintaa vaadita, että tajuaa, mitä exäsi tuosta kuviosta saa. Huomiota ja pönkitystä egolleen. Hän nauttii siitä, millaisen reaktion saa sinussa yhä aikaan. Nauttii siis huomatessaan, että sinulla on vielä tunteita häntä kohtaan ja hän voi manipuloida sinua henkisesti vain katsomalla/jättämällä katsomatta sinuun päin...Onhan näitä huomionhakuisia ja pikkusieluisia ihmisiä niin miehessä kuin naisissakin.

Ja sinä tietysti - vähintään salaisesti tai alitajuisesti - toivot, sanoessasi, ettet ymmärrä, mitä exä siitä saa, että kyseessä olisi exän vieläkin voimissaan olevat tunteet sinua kohtaan? Että me sanoisimme, että exällä taitaa olla vielä tunteita sinua kohtaan, kun näin ristiriitaisesti ja vihjailevasti käyttäytyy. Sori, mutta olen itse ollut samassa veneessä kanssasi, ja näin ei ole. Tietysti exällä voi olla jotain tunteita, tyyliin "en halua häntä, mutta en halua, että kukaan muukaan saa häntä". Tämä on, olen huomannut, hyvin tyypillistä miehille jonkin aikaa eron jälkeen. Se loppuu yleensä siihen, kun mies löytää uuden ihastuksen, eli jonkun toisen naisen, joka on häneen rakastunut ja henkisesti näin sidoksissa. Siihen asti mies haluaa pitää sinun huomiosi itsellään, juuri egoansa hivelläkseen.

JOS hän olisi edelleen sinuun rakastunut ja haluaisi sinua romanttisessa mielessä, hän ei pelailisi epämääräisiä silmäpelejä, vaan yrittäisi saada sinut takaisin.

Koita nyt vaan ap olla ajattelematta sitä miestä ja hänen käytöstään. Se on nopein tapa oikeasti päästä irti tilanteesta.

Vierailija
17/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei ole sinusta kiinnostunut. Jos oikeasti olisi, ei pelaisi pelejä ja riskeeraisi välejä sinuun. Nauttii vain siitä, että roikut hänessä.

Unohda koko tyyppi, löydät varmasti paremman. Ja unohda kaikki näyttäminen, tuollainen ei ansaitse sinulta mitään ajattelua ja huomiota.

Vierailija
18/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tervehdit miestä ystävällisesti aina kun näet hänet. On miehen häpeä jos ei tervehdi takaisin.

Vierailija
19/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o/Miten näyttää ihastukselle (entiselle) että en enää roiku hänessä enkä elä häntä varten?

.

Vierailija
20/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kun se ihminen on sulle yhdentekevä olet päässyt yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi