Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällövaroitus, asiaa wc-asioinnista

Vierailija
03.01.2015 |

Olen nainen ja käydessäni kakkoshädällä laitan aina peukun emättimeen ja työntelen sen avulla ulostemassaa pois peräsuolesta. Ei muuten paljon tarvitse peräpukamista huolehtia kun ummetusta ei käytännössä pääse syntymään ja ei tarvitse otsasuonia pullistella. Ja asiointiin ei kovin kauaa koskaan kulu aikaa. Helppoa kuin mikä. Pitää vain muistaa huolehtia käsihygieniasta.

Mutta nytpä mieleeni tuli, että onko tämä keino kenenkään muun naisen käytössä vai olenko keksinyt jotain mullistavaa ihan itsekseni :D ? Ihan vilpittömästi kyselen, tiiän että on varmasti kuvottavan kuuloista monien mielestä. Mutta sen voi suorittaa hyvin hygieenisesti sillä eihän tuo peukku koske kuin emättimeen, ei itse ulosteeseen missään vaiheessa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:28"]

kukaan aikuinen ei käytä sanaa "ällö"........

[/quote]

Eikä kukaan aikuinen aloita lausetta pienellä kirjaimella ja päätä sitä loputtomaan pistemereen.

Vierailija
22/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:30"]

Ei mahdu peukku sisään, ellen ole kiihottunut, ja paskalla ei kauheasti kiihota.

[/quote]

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt oon kuullu kaiken

Vierailija
24/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:30"]

Ei mahdu peukku sisään, ellen ole kiihottunut, ja paskalla ei kauheasti kiihota.

[/quote]

Sullapa on tiukka. Kiihottava ajatus... M30

Vierailija
25/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunge emättimeen mutta saatan joskus harvoin työntääsiitä välilihan kohdalta:D

Vierailija
26/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et pysty paskomaan normaalisti? Kannattaisiko käydä lääkärissä jo...

Vierailija
27/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsiläinen, taitaa tää sitten olla aika lailla oma keksintöni. Noh, eipä tää oo keneltäkään pois :D

Vierailija
28/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 15:30"]Ei mahdu peukku sisään, ellen ole kiihottunut, ja paskalla ei kauheasti kiihota.
[/quote]

Kyllä sen pitäisi mennä, kun pikkuhiljaa hivuttaa. Etkö ole koskaan käyttänyt tampoonia tai kuukuppia? Tai toki voit olla sitten erittäin tiukka. Minäkin olen tiukka, mutta saan sentään sen kuukupin sisääni, kunhan vähän kikkailen. Mutta joo. Ihan hyvä vaan. Ei sitä peukkua tarvii tunkea emättimeen paskalla :D

Vierailija
29/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen noin:D mutta yleensä painan kyllä välilihan kohdilta:D

Vierailija
30/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se laskeuma ilmeisesti on, pyrstö on yllättäen likainen hetken päästä, vaikka miten huolellisesti putsaisi. Olen alkanut harrastaa varmistukseksi tuota peukkutemppua jälkityhjennykseen, auttaa selvästi. En silti takaseinässä tunne mitään ihmeellistä, etuseinässä kyllä on jotain outoa, pissipussi roikkuu? Jostain syystä yliaktiivinen rakkoni rauhottui raskausaikana ja on ollut pääasiassa ihan normaali siitä pitäen. Ehkä se viihtyy nykyisessä paikassaan paremmin?

Vierailija
31/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut tarvetta ronkkia pilluaan, jotta saisi paskan liikkelle ja vaikka tulisikin esimerkiksi ummetusta, niin ei tuollainen konsti edes juolahtaisi terveeseen mieleen. Suosittelen ronkkijoille ruokavalion muutosta ja lääkärikäyntiä (päässä teillä on ainakin vikaa ja suolistokaan ei taida toimia oikein).

Vierailija
32/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa gynelle aika ja äkkiä, ei toi oo normaalia. Tuota tekee laskeumapotilaat terv gynen polilla töissä

Vierailija
33/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:04"]

Varaa gynelle aika ja äkkiä, ei toi oo normaalia. Tuota tekee laskeumapotilaat terv gynen polilla töissä

[/quote]

Minun ei siis olisi mikään pakko tehdä noin, ulostaminen onnistuu kyllä ihan normaalistikin. Näin se vaan on nopeammin hoidettu.

Ja gynellä olen käynyt ihan normaalin säännöllisesti koko aikuisikäni. Koskaan (viimeksi puoli vuotta sitten) ei oo tarkastuksissa edes huomauttanut mitään laskeuman suuntaista. Vai pitääkö siinä tehdä jokin ultra tai vastaava, että se laskeuma saadaan selville? Tunteeko gyne sen ihan normaalin sisätutkinnan yhteydessä?

Vierailija
34/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että tuleeko tuosta myöhemmin ongelmia sulkijalihasten kanssa. Kävelet sitten vaipat jalassa. Olis mielenkiintoista päästä katsomaan toimitusta tieteen nimissä. Tarinasta puuttuu kääpiö muuten olisi täydellinen.

Vierailija
35/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:08"]

Mietin, että tuleeko tuosta myöhemmin ongelmia sulkijalihasten kanssa. Kävelet sitten vaipat jalassa. Olis mielenkiintoista päästä katsomaan toimitusta tieteen nimissä. Tarinasta puuttuu kääpiö muuten olisi täydellinen.

[/quote]

Miksi tulisi? (Nyt tulee aika detaljia, varoitus) Jos esim. tuloillaan oleva uloste on läpimitaltaan melkoinen niin silloin pystyn ns. kaventamaan tulevan ulosteen peukalon avulla ja sen ulostaminen on tällöin huomattavasti mukavampaa. Kumpi nyt sitten on sulkijalihakselle parempi, ulostaa jättikakka (heh..) kertarykäisyllä vai kapeampi ja pidempi muotoiltu kakka? (Voi taivas, mitä mä oikein kirjoittelen...)

Vierailija
36/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku pieni dildo tai hammasharja käy? Pitääkö se olla just toi peukku? Miehillä on lusikka tai tulitikut noihin hommiin.

Vierailija
37/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:14"]Eikö joku pieni dildo tai hammasharja käy? Pitääkö se olla just toi peukku? Miehillä on lusikka tai tulitikut noihin hommiin.
[/quote] Kolme näkinkenkää?

Vierailija
38/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:14"]

Eikö joku pieni dildo tai hammasharja käy? Pitääkö se olla just toi peukku? Miehillä on lusikka tai tulitikut noihin hommiin.

[/quote]

Miehillä tää tosiaan ei oikein onnaa. Voi poloisia.

Vierailija
39/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta, sanon minä.

Vierailija
40/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla joku kakkaimuri. Suolistohuutelu toimii myös. Nämä on seurausta jostain muusta, pitäisi tulla ulos muutenkin.