Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällövaroitus, asiaa wc-asioinnista

Vierailija
03.01.2015 |

Olen nainen ja käydessäni kakkoshädällä laitan aina peukun emättimeen ja työntelen sen avulla ulostemassaa pois peräsuolesta. Ei muuten paljon tarvitse peräpukamista huolehtia kun ummetusta ei käytännössä pääse syntymään ja ei tarvitse otsasuonia pullistella. Ja asiointiin ei kovin kauaa koskaan kulu aikaa. Helppoa kuin mikä. Pitää vain muistaa huolehtia käsihygieniasta.

Mutta nytpä mieleeni tuli, että onko tämä keino kenenkään muun naisen käytössä vai olenko keksinyt jotain mullistavaa ihan itsekseni :D ? Ihan vilpittömästi kyselen, tiiän että on varmasti kuvottavan kuuloista monien mielestä. Mutta sen voi suorittaa hyvin hygieenisesti sillä eihän tuo peukku koske kuin emättimeen, ei itse ulosteeseen missään vaiheessa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:04"]

Varaa gynelle aika ja äkkiä, ei toi oo normaalia. Tuota tekee laskeumapotilaat terv gynen polilla töissä

[/quote]

Minun ei siis olisi mikään pakko tehdä noin, ulostaminen onnistuu kyllä ihan normaalistikin. Näin se vaan on nopeammin hoidettu.

[/quote]

Miten kauan sulla sitten normaalisti menee ulostamiseen? Mulla tulee ainakin niin liukkaasti ulos, ettei sitä tarvitse mitenkään nopeuttaa. Oikeesti, millasia ruokavalioita ihmiset noudattaa, kun pitää pinnistellä pytyllä niin hirveästi? Kannattaa lopettaa se liiallinen lihansyönti.

Vierailija
42/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse aamulla ylös klo. 5, juo kahvia, käy tupakalla, juokse paskalle. Ei tarvii sormineen työntää paskaa ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laskeumapotilaan pitäisi mennä äkkiä näytille? Paheneeko se vai onko se jotenkin vaaraksi?