Tapailusuhde/seurustelu- mitä ihmettä???!!!
Onko joku palikka liikahtanut maailmankaikkeudessa niin, että ihmiset ei enää juurikaan ala virallisesti seurustelemaan? Siis esim. että mies ja nainen tapaa, huomaavat ihastuvansa/on kemiaa jne, aletaan seurustella.
Pitääkö nyt josain kohdassa itse tajuta että kyseessä onkin vaan TAPAILUsuhde, ei seurustelu, vaikka siis ollaan yhdessä, on tunteita (ainakin toisella). Puhutaanko nää läpi, että tämä ei nyt ole seurustelua. Kuinka moni nainen oikeasti haluaa tapailua/fb-suhdetta, kun kuitenkin useimmiten kai on tunteita sitä miestä kohtaan?
Selventäkää, että mikä tuolla maailmassa oikein odottaa, jos ja kun sitä kumppania lähtee hakemaan!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:30"]
Kyllä mä ainakin halusin aluksi ihan vaan tapailua. Tästä ei pitänyt tulla mitääm vakavaa. Kummallakin on vähän huono tilanne seurusteluun. Jossain vaiheessa tunteet kuitenkin kehittyi niin, että oli pakko ottaa puheeksi tämä. Sovittiin, että aletaan seurustella. Mun mielestä tapailu on ihan luonnollinen vaihe ennen seurustelua. Sinänsä niillä ei oikeen ole eroa. Seurustelu on vakavampaa ja silloin ehkä sitoudutaan toiseen enemmän. -N20
[/quote]
Mutta jos tapailuun liittyy pelkkä seksi? Vaikea tuota on viedä eteenpäin...
[/quote]
Silloin se on seksisuhde tai friends with benefits. Se on eri asia. Sellainen varmaan harvoin muuttuu oikeaksi suhteeksi. -N20
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:32"]Ei kai ekojen treffien jälkeen toista tuntematta vain aleta seurustella, ainakaan yleensä. Kuulostaa meinaa ahdistavalta.
[/quote]
Ei, mutta av:lla moni on sanonut "tapailevansa jo toista vuotta", vaikka kaikki muu mitä kertovat kuulostaa ihan seurustelulta.
Mä olen nainen mutta en halua seurustella, koska tuppaan ahdistumaan 'riippakivistä' vähän liian helposti.
Seurusteluun kuuluu treffit ulkona,kumppanin näyttäminen sukulaisille/kavereille, yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat,asuminen samassa osoitteessa tai eri.
Tapailuun kuuluu seksi/sovitusti ,ehkä jotain muuta yhteistä tekemistä (ei julkista). Suhde ei etene. On sovittu saako tapailla muita, ei olla esitelty kavereille/sukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:30"]
Kyllä mä ainakin halusin aluksi ihan vaan tapailua. Tästä ei pitänyt tulla mitääm vakavaa. Kummallakin on vähän huono tilanne seurusteluun. Jossain vaiheessa tunteet kuitenkin kehittyi niin, että oli pakko ottaa puheeksi tämä. Sovittiin, että aletaan seurustella. Mun mielestä tapailu on ihan luonnollinen vaihe ennen seurustelua. Sinänsä niillä ei oikeen ole eroa. Seurustelu on vakavampaa ja silloin ehkä sitoudutaan toiseen enemmän. -N20
Mutta jos tapailuun liittyy pelkkä seksi? Vaikea tuota on viedä eteenpäin...
Silloin se on seksisuhde tai friends with benefits. Se on eri asia. Sellainen varmaan harvoin muuttuu oikeaksi suhteeksi. -N20
Tää. Huoraaminen ei ole suhde
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:41"]
Pliis kertokaa! Varsinkin kun kyse täysin uudesta tuttavuudesta! Vaikka kuinka olisi tunteita, ihastusta ja seksiä niin tuntuu tyhmältä alkaa seurustella kuukaudenkin jälkeen. Mutta milloin sitten seurustellaan? Tarvitseeko sitä erikseen sopia varsinkin kun ollaan jo lähemmäs 30 vuotiaita.
[/quote]
Kyllä sellaisesta täytyy aina erikseen sopia & keskustella.
Minä voin hyvin tapailla ja harrastaa seksiä useamman parisuhteeseen potentiaalisesti etenevän kanssa - jos joku on niin vajukki, että olettaa seurustelua ilman erikseen puhumista niin voi elämä.