Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi missään ei myydä täysjyvä perunaa?

Vierailija
03.01.2015 |

Oon vaihtanu täysjyvä tuotteisiin. Täysjyvä riisi ja leipä yms mutta kaupoissa ei ole täysjyvä perunaa miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhihhiihhii

Vierailija
2/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwassa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää mielestäsi hauska aloitus?

Vierailija
4/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siwasta löytyy. Vähän kallista mutta silti terveellisempää

Vierailija
5/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän K-Kauppaan saatiin vihdoin ja viimein täysjyväjuusto sekä -maito. Eiköhän perunatkin pian tule.

Vierailija
6/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore perunahan on täysjyvää aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:37"]

Tuore perunahan on täysjyvää aina.

[/quote]

 

Ei ole. Täysjyväperuna on erikseen!

Vierailija
8/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoille on syötetty täysjyväviljaa. Se on vähän sama kuin täysjyväjuusto, kun lehmille on syötetty täysjyväviljaa niin juustokin on täysjyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää kuinka vähän sisältöä voi olla ihmisen elämässä, joka käyttää lauantai päiväänsä keksimällä tällaisia aloituksia. 

Vierailija
10/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:47"]

En voi ymmärtää kuinka vähän sisältöä voi olla ihmisen elämässä, joka käyttää lauantai päiväänsä keksimällä tällaisia aloituksia. 

[/quote]

Huumorin kukka on kaunein kukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:47"]En voi ymmärtää kuinka vähän sisältöä voi olla ihmisen elämässä, joka käyttää lauantai päiväänsä keksimällä tällaisia aloituksia. 
[/quote]

En voi ymmärtää kuinka jollain jo lauantaiaamuna kiristää vanne jo noin paljon päätä.

Vierailija
12/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä melkein joka kaupassa, kysy myyjältä jos et itse löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

stoccalta saa ainakin.

Vierailija
14/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö mukavalta yksinäiseltä ja kiimaiselta naiselta täysjyväpillua lauantain ratoksi? Ei tarvitse olla kaunis näky naamasta, rinnoista, perseestä tai pillusta <3

Vierailija
16/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:06"]

Löytyisikö mukavalta yksinäiseltä ja kiimaiselta naiselta täysjyväpillua lauantain ratoksi? Ei tarvitse olla kaunis näky naamasta, rinnoista, perseestä tai pillusta <3

[/quote]

Joo, täysjyvä on aina vähä rosoisempaa ja tummempaa...

Vierailija
17/17 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys!

itse en oo voinut ostaa uusia 20denierin juhlasukkiksia pitkään aikaan, kun en oo löytänyt niitä luomuna, vaikka luomuvalikoimat on muuten koko ajan monipuolistuneet.