Miksi missään ei myydä täysjyvä perunaa?
Oon vaihtanu täysjyvä tuotteisiin. Täysjyvä riisi ja leipä yms mutta kaupoissa ei ole täysjyvä perunaa miksi?
Kommentit (17)
Onks tää mielestäsi hauska aloitus?
Joo siwasta löytyy. Vähän kallista mutta silti terveellisempää
Meidän K-Kauppaan saatiin vihdoin ja viimein täysjyväjuusto sekä -maito. Eiköhän perunatkin pian tule.
Tuore perunahan on täysjyvää aina.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:37"]
Tuore perunahan on täysjyvää aina.
[/quote]
Ei ole. Täysjyväperuna on erikseen!
Perunoille on syötetty täysjyväviljaa. Se on vähän sama kuin täysjyväjuusto, kun lehmille on syötetty täysjyväviljaa niin juustokin on täysjyvää.
En voi ymmärtää kuinka vähän sisältöä voi olla ihmisen elämässä, joka käyttää lauantai päiväänsä keksimällä tällaisia aloituksia.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:47"]
En voi ymmärtää kuinka vähän sisältöä voi olla ihmisen elämässä, joka käyttää lauantai päiväänsä keksimällä tällaisia aloituksia.
[/quote]
Huumorin kukka on kaunein kukka
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 10:47"]En voi ymmärtää kuinka vähän sisältöä voi olla ihmisen elämässä, joka käyttää lauantai päiväänsä keksimällä tällaisia aloituksia.
[/quote]
En voi ymmärtää kuinka jollain jo lauantaiaamuna kiristää vanne jo noin paljon päätä.
On sitä melkein joka kaupassa, kysy myyjältä jos et itse löydä.
Löytyisikö mukavalta yksinäiseltä ja kiimaiselta naiselta täysjyväpillua lauantain ratoksi? Ei tarvitse olla kaunis näky naamasta, rinnoista, perseestä tai pillusta <3
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:06"]
Löytyisikö mukavalta yksinäiseltä ja kiimaiselta naiselta täysjyväpillua lauantain ratoksi? Ei tarvitse olla kaunis näky naamasta, rinnoista, perseestä tai pillusta <3
[/quote]
Joo, täysjyvä on aina vähä rosoisempaa ja tummempaa...
Hyvä kysymys!
itse en oo voinut ostaa uusia 20denierin juhlasukkiksia pitkään aikaan, kun en oo löytänyt niitä luomuna, vaikka luomuvalikoimat on muuten koko ajan monipuolistuneet.
Ihhihhiihhii