Tytölle vai pojalle isompi huone?
Nyt on kyllä ehkä tyhmä kysymys,jonka vastaus saattaa vaihdella ihan lapsikohtaisesti.
Mutta te kellä on isompia,siis kouluikäisiä lapsia - kummat kaipaavat leikkeihinsä enemmän tilaa,tytöt vai pojat?
Ostamassamne talossa on kaksi kivaa makkaria lapsille,mutta toinen on reilusti pienempi.Sisustusvalintoja tässä mietin,että kumman sijoittaisimme kumpaan.Nyt kun ei oikein osaa vielä sanoa,kun iät ovat 1 ja 4.
(Tottakai huoneita voi myöhemmin vaihtaa,jos siltä tuntuu,mutta jos nyt jo osuisi oikeaan ja tilantarpeissa on eroa,niin olisi hyvä.)
Kommentit (43)
Minulla ja vuoden nuoremmalla siskollani ja viisi vuotta nuoremmalla pikkuveljelläni on täsmälleen saman kokoiset huoneet vierekkäin. Ne on tosi isot, ja kaikki kaverit on sina kadehtinut meidän isoja huoneita, mutta mä oon aina halunnut pienemmän huoneen. Tää on vaan mun mielestä liian iso ja jää turhaa tyhjää tilaa.. Pieni olis kiva!
T: 16-vuotias
Meillä isoveljellä on pieni huone ja pikkusiskolla iso. Pojalle tämä oli ok, koska hän inhoaa siivoamista ja ajatteli että pieni huone=vähemmän siivoamista (vaikka ei noin välttämättä olekaan). Pojalle perusteltiin piempi huono myös niin, että hän sai vastaavasti kalliimman tietokoneen käyttöönsä.
Poika on varsin vähän huoneessaan, on usein kavereineen "musiikkihuoneessa". Tyttö sen sijaan leikkii mielellään kavereiden kanssa kaksin huoneessaan ja pitää oveaan suljettuna.
Pojalle suurempi huone, koska pojat ovat arvokkaampia.