Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Steffit-blogi

Vierailija
02.01.2015 |

Mitä mieltä ootte? Mielestäni blogissa on aika paljon yleistä lätinää ja kaipaisin enemmän yksityiskohtia ja tarkempaa informaatiota.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:37"]

Jep, tai sitten kuva jostain smoothiesta tai sokeroidusta (!) pullovedestä ja kuinka se on niin fresh..:D No varmasti blogi onkin rakennettu mainosmielessä ja kirjoittaja on monelle brandille hyvä "ambassador", en vain ymmärrä mitä lukijat siitä saa. Ei ikinä kirjoita mitään henkilökohtaisempaa tai ota kantaa mielenkiintoisella tavalla eli on liian persoonaton. Itse poistin blogin bloglovinista jokin aika sitten..

[/quote]

Tää on kyllä totta. Mielenkiintoisimpia postauksia ovat olleet Steffin kisaraportit crossfitkisoista, niissä on jotain omaa persoonaa sentään mukana. Lisäksi en ymmärrä Steffin tapaa postata ainoastaan arkipäivisin. Lisäksi olen kuullut, että eräissä crossfitkisoissa Steffi kysyi tuomariltaan onko meikit levinneet ja palauttelu/ruokatauolla lisäsi meikkiä naamaansa kun muut keskittyivät kropan palautteluun ja syömiseen...

[/quote]

oikeesti :D huhhuh...

Vierailija
2/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä huonosti kirjoitettuja juttuja..lähinnä kuvia..

Vierailija
4/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mikä tahansa on aiheena, niin kuvituksena on kuvia steffistä itsestään. Jutut on tosi lyhyitä ja just kun tuntuu että pääsee siihen lukemisen makuun niin se teksti loppuukin. Useiden postausten jälkeen tulee vaan fiilis "öö mitäs uutta mä tästä opin, no enpä mitään, hedelmät on vähäkalorisia välipaloja joo kiitos tästä tiedosta"

Vierailija
5/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tai sitten kuva jostain smoothiesta tai sokeroidusta (!) pullovedestä ja kuinka se on niin fresh..:D No varmasti blogi onkin rakennettu mainosmielessä ja kirjoittaja on monelle brandille hyvä "ambassador", en vain ymmärrä mitä lukijat siitä saa. Ei ikinä kirjoita mitään henkilökohtaisempaa tai ota kantaa mielenkiintoisella tavalla eli on liian persoonaton. Itse poistin blogin bloglovinista jokin aika sitten..

Vierailija
6/6 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 00:37"]

[/quote]

Tää on kyllä totta. Mielenkiintoisimpia postauksia ovat olleet Steffin kisaraportit crossfitkisoista, niissä on jotain omaa persoonaa sentään mukana. Lisäksi en ymmärrä Steffin tapaa postata ainoastaan arkipäivisin. Lisäksi olen kuullut, että eräissä crossfitkisoissa Steffi kysyi tuomariltaan onko meikit levinneet ja palauttelu/ruokatauolla lisäsi meikkiä naamaansa kun muut keskittyivät kropan palautteluun ja syömiseen...