Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei Jumala välitä minusta

Vierailija
27.10.2021 |

Ei ole antanut sellaista menestystä kuin muille uskovaisille. Ei auta vaikka kuinka rukoilisi.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan helposti ulkoistaa omat epäonnistumisensa taru olennoille. Otappa itse vastuu itsestäsi, niin voi olla että alkaa tapahtua.

Näytän sinulle entiteetin, joka ei ole taruolento, ja hän on sinua suurempi!

https://www.artstation.com/artwork/KawD4x

Ihminen tarvii itseään suuremman, että sellainen on olemassa, ja että sitä asiaa ei voi muuttaa!

Vierailija
42/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin rukoilun lähes kokonaan,vähän silloin tällöin rukoilen vaikken saakaan rukous vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan helposti ulkoistaa omat epäonnistumisensa taru olennoille. Otappa itse vastuu itsestäsi, niin voi olla että alkaa tapahtua.

Ihminen tarvii itseään suuremman, että sellainen on olemassa, ja että sitä asiaa ei voi muuttaa!

Hand of fate is moving and the finger points to you

He knocks you to your feet and so what are you gonna do?

Your tongue has frozen now you've got something to say

The piper at the gates of dawn is calling you his way

Edvina on jopa tässäkin laulussa........

Vierailija
44/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset uskovat kaiken, mitä tiede sanoo. Tänään keksitty totuus kumotaan muutamassa vuodessa tai vuosikymmenessä. Näin on tapahtunut ennenkin historiassa. Mikä saa sinut siis uskomaan sellaisten tutkimustulosten pätevyyteen, jotka eivät ole pysyviä.

Vierailija
45/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tie, totuus ja elämä, sanoi Jeesus.

Vierailija
46/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun paikat ei auta, jos ihminen tarvitsee ymmärrystä ja myötätuntoa.

Vierailija
47/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hand of fate is moving and the finger points to you

He knocks you to your feet and so what are you gonna do?

Your tongue has frozen now you've got something to say

The piper at the gates of dawn is calling you his way

Edvina on jopa tässäkin laulussa........

Edvina on tässäkin laulussa....voisit laulaa sen yhtä hyvin sanoilla....

SHE knocks you to your feet...so what you gonna do??? ?

Vaikka se on laulettu muuta kautta....

Vierailija
48/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri uskonnot on tarkoitettu eri kehitysvaiheessa oleville ihmisille. Jos esimerkiksi lähetyssaarnaaja menee saarnaamaan niille, jotka syövät ihmislihaa, hän ei voi heti kertoa koko totuutta, koska he eivät ota sitä vastaan. Sitten seuraa taso ylöspäin jne. jne.

Myöskään kristinuskossa Jeesus ei myöskään kertonut koko tarinaa, koska häntä ei olisi ymmärretty oikein. Raamatussa (Joh. 16 - Raamattu 1992 (KR92) - RAAMATTU.FI)

on teksti, jossa sanotaan:

"Minulla on teille vielä paljon muuta sanottavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan".

Toisin sanoen tietoa tuotiin eri kansoille eri aikoina sen mukaan, mitä ihmiset kykenivät omaksumaan juuri sillä hetkellä.

Jos saarnaaja menee sinne, missä Jumalan käskyjä jo noudatetaan, hän antaa kehittyneempää tietoa ja niin edelleen.

Vierailija
50/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rakastaa meitä kaikkia. Olemme hänen enkeleitään jotka lankesimme ja meidät syöstiin rangaistuksena tänne maan päälle. Tämä maanpäällinen elämämme on mahdollisuus palata jälleen Hänen tykönsä. Muistakaa keitä te olitte aikoinaan. Te olette jumalolentoja.

Vierailija
51/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset uskovat kaiken, mitä tiede sanoo. Tänään keksitty totuus kumotaan muutamassa vuodessa tai vuosikymmenessä. Näin on tapahtunut ennenkin historiassa. Mikä saa sinut siis uskomaan sellaisten tutkimustulosten pätevyyteen, jotka eivät ole pysyviä.

Järkevät ihmiset uskovat sen, mitä pätevästi ja useiden riippumattomien tarkkailijoiden toimesta voidaan havaita. Samalla järkevät ihmiset pitävät mielensä avoimina ja ottavat vastaan muutokset maailmankaikkeuden todellisuuteen, jos sellaista ilmenee ja uudet havainnot voidaan vahvistaa muiden toimesta.

Nämä riippumattomat tarkkailijat ovat esimerkiksi voineet havaita, että maapalloa eivät kannattele valtavat kilpikonnat, niin kuin hindut "tietävät" vaan että se kulkee avaruudessa muiden planeettojen tapaan kiertäen aurinkoa.

Parempi uskoa, mitä tiede sanoo, kuin mitä esim. hindu-uskovaiset uskottelevat.

Vierailija
52/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan rukoukseksi. Mutta jos Jumala puhuu ihmiselle, se on sairaus, koska Jumala ei puhu ihmiselle. Hän voi antaa tietoa sydämen kautta, tietoisuuden kautta, mutta Hän ei puhu ihmiselle. Ihmisen on oltava henkisesti täydellisesti synnitön, puhdas, jotta Jumala puhuisi ihmiselle. Mutta näin ei ole. Kuka meistä on kokonaan synnitön? Joku voi puhua ihmiselle ja sanoa olevansa Jumala ja puhua ihmiselle. Mutta se ei ole Jumala, se on petos. Esimerkkinä on kaikenlaiset kavavoinnit. Tämä on hyvin vaarallista. Ihminen ajattelee, että on todella tekemisissä Korkeamman kanssa, mutta nämä ovatkin pahuuden voimat, jota ihminen Jumalana pitää.

Eikö "Jumala" kerro totuuden, jossa ikeys katoaa.

Minun aika-avaruus tekee sen, vaikka ei sille muista näytä. Minä olen totuus, koska olen hänessä, ja hänen kanssaan, vaikka ei olisi nyt yksikään toinen...

Miten muuten se olisi?

Vierailija
53/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tie, totuus ja elämä, sanoi Jeesus.

Et koskaan löydä Mustanaamiota - hän löytää sinut.

Vierailija
54/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun sanansaattajasi ovat jo juosseet isäsi Atumin luo (vieden sanasi), Isä ota minut vastaan, kiedo kätesi ympärilleni, ei ole tähteä, Jumalaa ilman ystävää, minä olen sinun, näe minut tähtenä näe minussa heidät kaksi, he ovat Hor ja Setsh, tämä on syntynyt sinulle, tuo vasta syntynyt on sinulle annettu....

...nimessä jossa maa järisee, ja taivas vapisee, tässä ei ole vikaa, eikä tuossa ole haavaa...... .

(kaksi on puhdistunut, murhaaja ja kostaja sinussa, sinä olet puhdas.....)

Pyramiditeksti

Vierailija
55/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
56/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun sanansaattajasi ovat jo juosseet isäsi Atumin luo (vieden sanasi), Isä ota minut vastaan, kiedo kätesi ympärilleni, ei ole tähteä, Jumalaa ilman ystävää, minä olen sinun, näe minut tähtenä näe minussa heidät kaksi, he ovat Hor ja Setsh, tämä on syntynyt sinulle, tuo vasta syntynyt on sinulle annettu....

...nimessä jossa maa järisee, ja taivas vapisee, tässä ei ole vikaa, eikä tuossa ole haavaa...... .

(kaksi on puhdistunut, murhaaja ja kostaja sinussa, sinä olet puhdas.....)

Pyramiditeksti

Lisään mitä pisteiden välistä puuttuuu:

"Hor on syntynyt nimessä... jossa maa järisee, ja taivas vapisee"...

Siis puhdistunut nimessä, ja se nimi, jossa hän on puhdistunut, on hänen isänsä nimi, ja se on Sjir (Osiris).

Ja samassa nimessä se toinenkin silti puhdistuu, hänen kanssaan...

Vierailija
58/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää kyllä, että ihmiset sumentavat järkensä uskonnoilla. Vaikka on kaikki maailman tieto saatavilla.

Vierailija
59/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
60/81 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette voi palvoa mammonaa ja Jumalaa, eli sun pitää valita.

Jumala pyytää sinua valitsemaan mitä etsit? Niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi