Tuntuu ettei Jumala välitä minusta
Ei ole antanut sellaista menestystä kuin muille uskovaisille. Ei auta vaikka kuinka rukoilisi.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Emme me menestyksen vuoksi täällä elä, vaan siksi että pääsemme Jumalan yhteyteen ja todelliseen elämään tämän materiaalisen feikkitodellisuuden jälkeen.
Minä olen kaunis, varakas ja terve.
Minulle tämä todellisuus kyllä hipoo taivasta:)
Maailma on pullollaan epäoikeudenmukaisuutta, nälänhätää, sairauksia ym.
Ei se uskovaisuus kenestäkään rikasta tee tai paranna elämää. Ehkä tuo lohtua jos usko on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme me menestyksen vuoksi täällä elä, vaan siksi että pääsemme Jumalan yhteyteen ja todelliseen elämään tämän materiaalisen feikkitodellisuuden jälkeen.
Minä olen kaunis, varakas ja terve.
Minulle tämä todellisuus kyllä hipoo taivasta:)
Valitettavasti tuo loppuu aikanaan. Nopeammin kuin uskotkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi, kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
Luuk. 18:25
Myös Matteus 19:24
Mikä jumalista on sinut hylännyt, vai kaikki? Jumalia on varsin monia, joidenkin arvioiden mukaan 8.000 - 12.000 (rajanveto jumaluuden, keijuuden, enkeliyden , hengen, pirun, maahisen tai muun mystisen olennon suhteen joskus häilyvää).
Vaihda jumalaa, jos nykyinen on paska.
Eräs nainen näki unessaan usein kun hän käveli Jeesuksen kanssa rannalla ja hiekkaan jäi kahdet jäljet. Mutta aina silloin kun hänellä oli elämässään vaikeinta ja tuska oli suurin, hän näki vain yhdet jäljet hiekalla. Niinpä hän kysyi, Herrani, lupasit olla kanssani elämäni jokaisena päivänä. Missä olit silloin kun olisin sinua kipeimmin tarvinnut? Herra vastasi: Lapseni, silloin kun näit vain yhdet jäljet hiekalla, minä kannoin sinua.
Tieto tulee ylhäältä alaspäin korkeammasta lähteestä. Mutta silloinkin on otettava huomioon, mikä tuo lähde on. Myös pahan voimilla on tietoa. Myös pahuuden voimilla on tietoa tulevaisuuden tapahtumista. Joskus on siis olemassa riski olla väärässä. Tieto tulee ilmestyksestä. Jos ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan rukoukseksi. Mutta jos Jumala puhuu ihmiselle, se on sairaus, koska Jumala ei puhu ihmiselle. Hän voi antaa tietoa sydämen kautta, tietoisuuden kautta, mutta Hän ei puhu ihmiselle. Ihmisen on oltava henkisesti täydellisesti synnitön, puhdas, jotta Jumala puhuisi ihmiselle. Mutta näin ei ole. Kuka meistä on kokonaan synnitön? Joku voi puhua ihmiselle ja sanoa olevansa Jumala ja puhua ihmiselle. Mutta se ei ole Jumala, se on petos. Esimerkkinä on kaikenlaiset kavavoinnit. Tämä on hyvin vaarallista. Ihminen ajattelee, että on todella tekemisissä Korkeamman kanssa, mutta nämä ovatkin pahuuden voimat, jota ihminen Jumalana pitää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko muistanut hyväksikäyttää kuoripoikia? Ilman tätä et pääse sisäpiiriin ja saa koskaan menestystä.
T:Entinen arkkipiispa
Vapaamuurarit palvovat saatanaa. Sisäpiirillä jäänyt murrosikä päälle. Jumala vastaa rukouksiin, jos pitää erossa tuosta.
Juu sama homma, "vähän" jo epäilen että onko koko tyyppiä edes olemassa
Vierailija kirjoitti:
Nauru uskovaisille kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Herra luo myös ONNETTOMUUDET! hahaha
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän."Jeesus nousi kuolleista ja ilmestyi Apostoleille. Ilman tätä tapahtumaa Apostolit eivät olisi lähteneet liikkeelle eri puolille Välimeren aluetta (mm. Syyria, Korintti, Egypti, Etiopia, Kreikka ja Rooma) ja onnistuneet perustamaan alkukirkkoja tänne. Myös Roomaan ei Kristinuskosta olisi ikinä tullut valtionuskontoa ilman tätä tapahtumaa. Nykymaailma on siis suoraa jatkumoa noista tapahtumista ja yksi todiste siitä, että kaikki kävi juuri niin, kuin Uudessa Testamentissa kuvataan.
On teille pösilöille helppo luoda "todisteita" :) Riittää, että joku hönö sai uskoteltua kaiken tuon tapahtuneen, ja niin oli kristinuskon perusteet luotu. Mitään muuta ei vaadita. Siinä teidän "todisteet". Mitään todellisia todisteitahan mistään kuolleista nousemisesta tai apostoleille ilmestymisestä ei tietenkään ole, minkä itsekin tiedät.
Ette voi palvoa mammonaa ja Jumalaa, eli sun pitää valita.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että täälläkin moni kommentoija on Saatanan villitsemä. Sieluttomia orgaanisia portaaleja pimeille voimille.
Huomaa, että täälläkin moni kommentoija on jumalan villitsemä. Sieluttomia orgaanisia tyhmiä voimattomia.
Hartaimmat tapaamani uskovaiset ovat olleet sellaisia, joiden elämä on ollut vastoinkäymistä toisensa jälkeen ja elintaso hyvin vaatimaton. Ei Jeesus luvannut Raamatussa uskoville mitään materiaalista siunausta, vaan sen, että kärsimyksiä kyllä riittää, mutta hän ei koskaan hylkää ihmistä niiden keskelle yksin. Siinä on ollut minun elämäni lohtu ja siunaukset, kun kaikki muu on hajonnut käsiin. Jumala ei jätä, vaikka vuoret sortuisivat, vaan antaa sisäisen rauhan silloinkin, kun maalliset asiat ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei Jumala välitä minusta
On myös olemassa mahdollisuus, että Jumala on paha ja välittää sinun tapauksestasi erittäin paljon.
Itse olen myös tullut siihen tulokseen, että jumala on paha. Ukko on muka kaikkivoipa, mutta silti kamalia asioita tapahtuu. Tästä voi vetää johtopäätöksen että
A. Jumala ei ole kaikkivoipa
Tai
B. Jumala ei ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kuolee ja syntyy uudelleen. Tämä on elämän kierokulku.
Eikä ole, sen sanoo terve järki. Jos väität muuta, todista.
Se, joka on taipuvainen antamaan yksityiskohtaisesti rationaalisia selityksiä kaikelle, tuskin ymmärtää totuutta henkisissä asioissa, sillä Jumalan lain mukaan intellekti ei nykyisessä tilassaan voi mitenkään saavuttaa hengen sfääriä.
Bhagavad Gītā A.C. Bhaktivedanta Swamin alkuperäistekstillä ja kommentaareilla varustettu Bhagavad-gītā kuten se on. Jälleensyntyminen ja paljon muuta.
https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=3314507
Toinen mahdollisuus, kertomus rajakokemuksesta:
https://www.antikvariaatti.net/tuotteet/39730
"Minä olen tie, totuus ja elämä." Jeesus.
Jeesus nousi kuolleista ja ilmestyi Apostoleille. Ilman tätä tapahtumaa Apostolit eivät olisi lähteneet liikkeelle eri puolille Välimeren aluetta (mm. Syyria, Korintti, Egypti, Etiopia, Kreikka ja Rooma) ja onnistuneet perustamaan alkukirkkoja tänne. Myös Roomaan ei Kristinuskosta olisi ikinä tullut valtionuskontoa ilman tätä tapahtumaa. Nykymaailma on siis suoraa jatkumoa noista tapahtumista ja yksi todiste siitä, että kaikki kävi juuri niin, kuin Uudessa Testamentissa kuvataan.