Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko sun ulkonäössä fixattavaa?

Vierailija
27.10.2021 |

Jos deittailisit plastiikkakirurgia ja noin niinkuin luontoisetuna saisit kohennella ulkonäköäs ilmaiseksi. Mitä menis vaihtoon/korjaukseen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä on vähän liian pysty, laskisin muutamalla asteella. Pari luomea poistaisin. Muuten oon täydellinen.

Vierailija
2/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussit vois korjata, samoin kasvoja muutenkin vähän kohotella. Ainakin noin aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kapeamman uuman. Vois poistaa pari alinta kylkiluuta.

Vierailija
4/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinikuoret hampaisiin, sillä omat hampaani ovat pilalla.

Lisäksi EHKÄ pisaran malliset silarit, mutta leikkaus pelottaisi ja se, että tunto kärsisi…

Joten ehkä pitäytyisin vain hampaiden laittamisessa.

Vanhempana voisin ottaa vähän ja VAIN VÄHÄN silottavia pistoksia kasvoille ja jos tulee iän myötä kaulalle roikkoa, niin sen napsaista pois.

Vierailija
5/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukset pelottaa mutta jos joku keksisi täysin riskittömät leikkaukset ja takaisi erinomaisen lopputuloksen niin:

- Kasvojenkohotus. Mulla on tosi raskaat kasvot/posket vaikka olen melko nuori. Näin on ollut aina, en ole mitenkään lihava esim.

- kyynelurien täyttö

- ehkä jotain fixausta silmäluomiin/kulmiin että tulisi pirteämpi ilme

- pienet silarit

- rasvaimu reisien sisäpuolelle

- laser karvanpoisto

Vierailija
6/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän pienennys,heltan poisto,silmäpussit,luomien kiristys näin alkuun.

Entiijä auttasko nuokaan mitään, olen niin epäsuhtainen koko pään alueelta verrattuna vartaoon. Tuntemattomat ihmisetkin pilkkaa ulkonäköäni ja myös läheiseni on huomautellu. Minkä minä sille voin, että äiti on valinnu isonenäsen miehen itelleen ja en ole saanu D-vitamiinia tarpeeksi.

Vierailija
7/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä opetti, että ei mitään.

Vierailija
8/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäämmän leuan haluaisin ja kulmakarvoihin kestovärjäys, ei mitään rajua, vaan luonnolisen näköiset, astetta tummemmat. 

Vierailija
9/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jätetään kainostelut ja hurskatelut, niin silmäluomet roikkumasta, kaulanahan kiristys (kaksoisleuka samalla) vatsalihasten erkauma ja venyneen vatsan kiristys.

Työkaverilla on myös aivan suurenmoisesti toteutetut mesolangat, semmoiset ehkä myös. Pari luomea poistattaisin myös.

Mutta näillä mennään.

Vierailija
10/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin.

Nenäleikkaus, leukaimplantti. Ihon käsittely laserilla.

Tähän mennessä olen tehnyt jo hiustensiirron ja luomet poistanut.

Vierailija
11/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat tisuliinit tietty! 😊

Vierailija
12/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät ja tuuheammat hiukset olisi kiva juttu. Laittaisin Viikingit-sarjan innoittamana lyhyeksi sivuilta ja takaa, mutta päältä palmikoisin hiukset. 

Vierailija
13/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei oo meikkii lainkaan, ei oo kestovärjättyjä kulmia ja ripsiä, eikä muutakaan meikkiä.

Siinä sitä fiksattavaa, silmänympärysvoidekaan ei tummia silmänalustoja vaalenna... Voi pahus....

Vierailija
14/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en korjailisi. Ruma oon kuin sika karjuna mutta ei se minua haittaa. Se ketä haittaa sulkekoon silmänsä. Akan oon saanut pitää ja lapset eivät pelännee, niin asia on sillon ok...

Vierailija
15/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit, nenä, arpikorjaukset, hampaat (ei tosin plastiikkakirurgian heiniä). Kasvojakin voisi vähän kiristää tai kiinteyttää.

Vierailija
16/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monen mielestä olis paljonkin fiksattavaa. Mutta tämmönen mä olen.

Ei tulis mieleenkään ruveta leikkelemään. Tai täyttelemään. Tai poistattamaan. Ei.

Ihan järkyttävän näköisiä kaikki leikellyt julkkikset, kun karu totuus on, että aika ja painovoima tekee oman työnsä jokatapauksessa, vaikka kuinka koitat plastiikkakirurgialla tapella vastaan. Lopputulos on lopulta aina aivan kamala.

Paljon mieluummin ikäännyn kaikkine virheineni ihan luonnollisesti.

Vierailija
17/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa...

Vierailija
18/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseimplantit ois hienot!

Vierailija
19/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulvoplastia ois toiveissa ja sit vielä toi immenkalvon rekonstruktio. Näillä pääsis jo pitkälle.

Vierailija
20/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36

Nenä voisi olla hieman kapeampi. Leuka hieman jykevämpi. Mutta leikkausten pitäisi olla sellaisia, että ei näyttäisi leikatulta. Muuten olenkin oikein tyytyväinen ulkonäkööni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän