Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TInderissä miehet passiivisia tylsimyksiä

Vierailija
27.10.2021 |

Eivät osaa pyytää naista kahville, ja hiljaisia murjottajia :D Maansa myyneitä.. Tämä tyttö haluaisi rehveille eikä istua kotona. TOki olen itsekin yrittänyt pyytää ulos mutta sieltä voi tulla mitä vaan vastauksena.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit tulee liian kalliiksi. Miehet haluavat skippaa treffivaiheen kokonaan ja alkaa samantien tapailla.

Vierailija
2/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on sellaista. Vaatii kärsivällisyyttä. Mutta kyllä yleensä kärsivällisyys palkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
4/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei ole kiinnostavaa profiilitekstiä, niin voi luvata etteivät ole kiinnostavaa juttuseuraakaan. 

Vierailija
5/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä miehet sitä ja tätä... passiivisia on naisetkin.

Vierailija
6/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä suostu kahvitreffeille.

Mielummin kävely tai jotain liikunnallisempaa, aktiivisempaa.

Vierailija
7/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan hukkaa koko Tinder. Ymmärrät sen viimeistään vuoden jälkeen.

Vierailija
8/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä kysyn naista treffeille, olen vain yksi keijo satojen muiden joukossa ja hyvä jos huomaat edes. Jos taas nainen pyytää minua, se on harvinainen ja juhlallinen tapahtuma ja lähden mielelläni. Pyytäkää naiset miehiä treffeille.

Vierailija
9/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffit tulee liian kalliiksi. Miehet haluavat skippaa treffivaiheen kokonaan ja alkaa samantien tapailla.

Menisit töihin, jos ei ole edes parin euron juomaan varaa. Hyvä tapa karsia sosiaalipummit, joten kahvilaan vain.

Vierailija
10/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit töihin, jos ei ole edes parin euron juomaan varaa. Hyvä tapa karsia sosiaalipummit, joten kahvilaan vain.

Miehet ovat kokemuksesta oppineet, että treffeillä menee aikaa ja rahaa Molokin kitaan. Niin harvat treffit johtavat sen pidemmälle. Niinpä he oppivat valitsemaan tarkemmin naisen tai sitten toteavat koko homman turhaksi.

Vierailija
11/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjatreffailu on muutenkin tyhmää. Jos rahat eivät riitä muutamiin treffiin niin säästä. Vähemmän kaljottelua kavereiden kanssa ja rahaa jää treffeille. Miten ajattelit elättää tulevat lapsesi, jos on rahat noin tiukassa? Ja jos et halua lapsia niin unohda koko treffailu muiden kuin varmasti velojen kanssa. Naisten pitää päästä nyt lisääntymään, ettei suomalaiset kuole sukupuuttoon.

Vierailija
12/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kokemuksesta oppineet, että treffeillä menee aikaa ja rahaa Molokin kitaan. Niin harvat treffit johtavat sen pidemmälle. Niinpä he oppivat valitsemaan tarkemmin naisen tai sitten toteavat koko homman turhaksi.

Sen kun vielä käytännössä näkisikin, että miehet miettisivät tarkemmin, kuka heille sopii. LOL. Suurin osa miehistä ei edes hahmota, kuka heille sopii tai mitä he haluavat ja naivat kaikkea mikä liikkuu. Tyhmyydestä joutuu aina maksamaan.

Vierailija
13/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari euroa tuolta pari täältä ja muutama kolmannesta niin loppulaskun summa nousee aika korkealle

Vierailija
14/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen valikoiva sen suhteen ketä pyydän treffeille. Ellen kiinnostu viestittelyn perusteella, niin en pyydä treffeille ja suht pian jompikumpi poistaakin matchin. Itse ennen poistoa kerron, ettei minua viestittely kiinnosta, kiitän siihenastisesta ja toivotan naiselle kaikkea hyvää jatkossa. 

Vierailija
15/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet skipata, ohittaa olisi vielä parempi.

Vierailija
16/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittaja olla niitä naisia jotka haluaa jatkuvasti ihmisten ilmoille baariin ja siellä ilmotat että sinulla ei ole rahaa ja sinulle pitää tarjota nyt kun baarissa ollaan

Vierailija
17/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä suostu kahvitreffeille.

Mielummin kävely tai jotain liikunnallisempaa, aktiivisempaa.

Minun mielestä on aika köyhää viedä nainen kävelylle. Liian kaverimainen tunnelma. En voisi ottaa tosissaan.

Vierailija
18/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun vielä käytännössä näkisikin, että miehet miettisivät tarkemmin, kuka heille sopii. LOL. Suurin osa miehistä ei edes hahmota, kuka heille sopii tai mitä he haluavat ja naivat kaikkea mikä liikkuu. Tyhmyydestä joutuu aina maksamaan.

Öhh, kyllä ne on ne naiset jotka eivät niitä miehiä osaa valita, koska teillä se pallo pariutumisesta on. Mies voi tehdä aloitteen, mutta te loppupeleissä päätätte sovitteko yhteen, miehellä on harvemmin sitä valinnanvaraa, pakko ottaa se mitä saa tai olla ilman.

Vierailija
19/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet aikamoisen yleistyksen. Itse olen hyvinkin valikoiva ja en hae seksiä ollenkaan. 

Vierailija
20/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhh, kyllä ne on ne naiset jotka eivät niitä miehiä osaa valita, koska teillä se pallo pariutumisesta on. Mies voi tehdä aloitteen, mutta te loppupeleissä päätätte sovitteko yhteen, miehellä on harvemmin sitä valinnanvaraa, pakko ottaa se mitä saa tai olla ilman.

On minulla miehenä valinnanvaraa. Lähestynkö vaiko en. Kun naiselta tulee ensin tykkäys tai viesti nettisivulla tai -sovelluksessa voin valita edistyykö juttu vai ei. Samat vaihtoehdot naisilla on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä