Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TInderissä miehet passiivisia tylsimyksiä

Vierailija
27.10.2021 |

Eivät osaa pyytää naista kahville, ja hiljaisia murjottajia :D Maansa myyneitä.. Tämä tyttö haluaisi rehveille eikä istua kotona. TOki olen itsekin yrittänyt pyytää ulos mutta sieltä voi tulla mitä vaan vastauksena.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffit tulee liian kalliiksi. Miehet haluavat skippaa treffivaiheen kokonaan ja alkaa samantien tapailla.

Menisit töihin, jos ei ole edes parin euron juomaan varaa. Hyvä tapa karsia sosiaalipummit, joten kahvilaan vain.

Miehet ovat kokemuksesta oppineet, että treffeillä menee aikaa ja rahaa Molokin kitaan. Niin harvat treffit johtavat sen pidemmälle. Niinpä he oppivat valitsemaan tarkemmin naisen tai sitten toteavat koko homman turhaksi.

Sen kun vielä käytännössä näkisikin, että miehet miettisivät tarkemmin, kuka heille sopii. LOL. Suurin osa miehistä ei edes hahmota, kuka heille sopii tai mitä he haluavat ja naivat kaikkea mikä liikkuu. Tyhmyydestä joutuu aina maksamaan.

Miehiä on eri tyyppisiä. Osalle miehistä kelpaa mikä nainen vaan. Osalle taas ei kelpaa. Itselle selvinpäin ei kelpaa kuin kaikista kauneimpien naisten seura, mutta humalassa valikoima laajenee huomattavasti ja melkein kuka tahansa nainen kelpaa kun humalassa panettaa niin paljon.

Vierailija
22/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä suostu kahvitreffeille.

Mielummin kävely tai jotain liikunnallisempaa, aktiivisempaa.

Minun mielestä on aika köyhää viedä nainen kävelylle. Liian kaverimainen tunnelma. En voisi ottaa tosissaan.

Mun mielestä just hyvä tavata lenkin merkeissä.

T. Tinderistä löytänyt miehen ja yhteiselle matkalle lähdetty lenkkitreffeistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama kokemus: Tinderissä naiset on passiivisia tylsimyksiä.

Ei jaeta tykkäyksiä että tulisi mätsejä. Jos mätsi tulee niin ei viestitä mitään eikä vastata mitään minun ensimmäiseenkään viestiin.  (pidempi tervehdys ja aloitus, ei pelkkä moi.)

Vierailija
24/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan hukkaa koko Tinder. Ymmärrät sen viimeistään vuoden jälkeen.

Unohdit taas kertoa sen paremman vaihtoehdon. Jotain muuta kuin että menkää ulos ja tavatkaa ihmisiä oikeasti.

Vierailija
25/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kolme kertaa pyydetty treffeille. Nyt taas uusi ehdokas pommittelee. En edes etsi mitään. Mutta asun syrjäseudulla jossa naisia on vähemmistö

Vierailija
26/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne treffit ja hyvät juttelut säästetään kauniille ja mukaville naisille. Av mammat eivät ole kumpaakaan.

Vierailija
27/27 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffit tulee liian kalliiksi. Miehet haluavat skippaa treffivaiheen kokonaan ja alkaa samantien tapailla.

Menisit töihin, jos ei ole edes parin euron juomaan varaa. Hyvä tapa karsia sosiaalipummit, joten kahvilaan vain.

Miehet ovat kokemuksesta oppineet, että treffeillä menee aikaa ja rahaa Molokin kitaan. Niin harvat treffit johtavat sen pidemmälle. Niinpä he oppivat valitsemaan tarkemmin naisen tai sitten toteavat koko homman turhaksi.

Sen kun vielä käytännössä näkisikin, että miehet miettisivät tarkemmin, kuka heille sopii. LOL. Suurin osa miehistä ei edes hahmota, kuka heille sopii tai mitä he haluavat ja naivat kaikkea mikä liikkuu. Tyhmyydestä joutuu aina maksamaan.

Hylkään itse aivan varmasti yli 90% profiileista.

Senkin on täällä palstalla joku sanonut että antaa kaikille naisille tykkäyksen ja katsoo mitä sieltä tulee. Mun mielestä Tinder kyllä laittaa tuon toiminnan perusteella miehen profiiliin ö-luokkaan aika pian. Eikä se kyllä muutenkaan toimi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi