Mikä Maybelline ripsiväreistä paras?
Vinkatkaa mikä noista olisi paras. Saisi olla vesiliukoinen ja mieluiten kunnolla pidentävä. Noita on niin paljon ja 3 kolmea olen kokeillut, fuksia-putkilo ollut mieleeni eniten. Vuoden vaihteen Annassa hehkutettiin sitä keltaista? Kertokaahan kokemuksia. Huomenna ostoksille meno.
Kommentit (11)
Illegal length. Pidentää ja erottelee.
Keltanen go extreme ja useampi kerros.minulla on luonnostaan pitkähköt ripset mutta monet kehuneet ripsiä tuon ripsarin jälkeen
Taidan ostaa nyt kokeeksi rocket (sininen putkilo), jos sillä saisi pituuttaa ja kaarevuutta. Saa vinkkailla lisääkin, noita muutamia en tiennytkään olevan, kokeiluun menee jatkossa...
Kiitos vinkeistä kaikille. -ap
Se pinkki feather look on tosi hyvä:)
Stiletto oli mutta sen valmistus lopetettiin :(
Käytin pitkään sitä oranssia, josta tykkäsin paljon. Mutta viimeks ostin tän harmaan jossa lukee pinkillä tekstillä "illegal length" ja tää on tosi hyvä, paras miesmuistiin ja peittoaa jopa sen oranssin.
Pitäisi myös uusia ripsari. Mikä saa eniten ääniä? ;)
Rocket on ollut viikon kokeilussa. Tyytyväinen olisin muuten, mutta tämä veskiliukoinen ripsari ei meinaa lähteä silmämeikin poistoaineellakaan pois. Kumma juttu. Mites tuo feather look, lähteekö vedellä?
terv. ap