bloggarin instakuva
Erään bloggarin lahja miehelleen, joko olette käyneet katsomassa?
Kommentit (67)
Näköjään on tehnyt postauksenkin jossa läväytti koko kalenterin esille....
Juu, just kävin lukee uusimman postauksen. Aika rohkeaa...
Emilia näyttää mopsilta, alexa Hessu hopolta.. Muita?
Huh, miten nolo. Huomiota täytyy kerjätä hinnalla millä hyvänsä.
Sandwich-Iina sentään vaan vilautti omaa tyttökalenteriaan mut tää on ihan huippu jo :DDDD
Blogissa on vielä enemmän kuvia... Se peppukuvakin on mauton, miksi ihmeessä laittaa tuollaisia kuvia itsestään julkiseen jakoon? Kaiken kaikkiaan noi kuvat näytti mun mielestä vähän halvoiltakin, en oikein osaa sanoa miksi mutta yleensä oon pitänty näkemiäni boudoir-kuvia ihan tyylikkäinä.
Ihan kiva idea, joka meni pilalle, kun kuvat laitettiin julkiseen blogiin. Tarkoitus ei ollutkaan ilahduttaa omaa kultaa, vaan esitellä itseään kymmenille tuhansille ihmisille.
http://mamalife.fi/mutsison/2015/01/vuosipaivalahja/ Siinä niille jotka eivät jaksa googlettaa. Kauniita kuviahan nuo ovat. En itse haulaisi jakaa tuollaisia kuviani, mutta jos tekee töitä julkisena bloggaajana niin kai nuo menevät siinä samalla.
Ketjun lähtölaskenta alkaa.
Halusi sitten antaa runkkumatskua muillekin kuin miehelleen.
hahhah, odotinkin koska tästä tulee keskustelu :D
Mun mielestä tuollaiset kuvat on nimenomaan miehen ja naisen välisiä. Eihän se enää ole mikään privaattilahja miehelle, jos se julkaistaan myös somessa ihan kaikille...
Mun mielestä tuollaiset kuvat on nimenomaan miehen ja naisen välisiä. Eihän se enää ole mikään privaattilahja miehelle, jos se julkaistaan myös somessa ihan kaikille...
WHYYY? :D