Sivut

Kommentit (327)

Vierailija

Minua ärsyttää WTDNata. Tuntuu olevan ihan käsittämättömän täynnä itseään, ja en voi sietää sitä, että kun hän jostain innostuu niin sitten ei muusta puhutakkaan. Ensin treenasi hulluna crosstrainingiä, sitten lopetti sen koska kyseinen treenimuoto tuli "muotiin" ja levisi suuremman ihmismassan tietoon. Tällöin myös hehkutti kuinka hienoa on löllöttää sohvalla yms ja urheilu ei sovi nyt. Sitten aloitti taas treenaamisen ja muistuttaa joka välissä kuinka ei harrasta crossFITTIÄ vaan crossTRAININGIA ja samaan aikaan käyttää Reebok Crossfitin vaatteita ja väittää Crossfitin harrastajia lahkolaisiksi. Pointtina siis se, että sanoo jotain ja sitten tekee muuta. Ja mikä se persepose oli instagramissa? En osaa sanoa mikä siinä naisesssa ärsyttää mutta joku vaan ärsyttää ja ihan sairaan paljon.

Natahan mainitsi joskus että monet läheiset ovat kutsuneet häntä narsistiksi. Siltä kyllä kieltämättä vaikuttaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Vierailija

Miten nuo nuoret opiskelijat matkustelee koko ajan, syö ulkona kalliissa ravintoloissa, ostelee jatkuvasti uutta merkkituotetta ja asuvat todella hienoissa ja esittelykelpoisissa kodeissa?

Ylioppilaat saavat ihan väärän kuvan opiskelijaelämästä kun kuvittelevat että se on niin glamuuria kaiken kaikkiaan!

Opiskelijabudjettiin kuuluu ilmeisesti päivittäiset sushit, sampanjat, Starbucks-kahvit ja hienot salaattiannokset parhaissa baareissa? Jokaista bileiltaa varten tilataan uusi Nelly-mekko jota ei varmasti käytetä yhtä kertaa useammin. Koulukirjat pakataan logo-Vuittoniin jonne tungetaan myös uusin Applen läppäri, uusin kamera ja uusin tabletti.

En tiedä kuinka typeriä nykynuoret ovat, mutta itse ainakin osasin jo teininä ajatella omilla aivoillani. Kai nyt nykynuorikin ymmärtää, ettei oikea elämä ole merkkilaukkuja ja luksuselämää? Minun mielestäni bloggaajilla ei ole mitään velvollisuutta olla hyvänä esimerkkinä nuorille. Ei lapsia ja nuoria pidä holhota maailman tappiin asti. Kyllä elämä opettaa.

Vierailija
Vierailija

Minua ärsyttää WTDNata. Tuntuu olevan ihan käsittämättömän täynnä itseään, ja en voi sietää sitä, että kun hän jostain innostuu niin sitten ei muusta puhutakkaan. Ensin treenasi hulluna crosstrainingiä, sitten lopetti sen koska kyseinen treenimuoto tuli "muotiin" ja levisi suuremman ihmismassan tietoon. Tällöin myös hehkutti kuinka hienoa on löllöttää sohvalla yms ja urheilu ei sovi nyt. Sitten aloitti taas treenaamisen ja muistuttaa joka välissä kuinka ei harrasta crossFITTIÄ vaan crossTRAININGIA ja samaan aikaan käyttää Reebok Crossfitin vaatteita ja väittää Crossfitin harrastajia lahkolaisiksi. Pointtina siis se, että sanoo jotain ja sitten tekee muuta. Ja mikä se persepose oli instagramissa? En osaa sanoa mikä siinä naisesssa ärsyttää mutta joku vaan ärsyttää ja ihan sairaan paljon.

Natahan mainitsi joskus että monet läheiset ovat kutsuneet häntä narsistiksi. Siltä kyllä kieltämättä vaikuttaakin.

Oikeesti? Ohhoh, no joo vaikuttaa todella...

Vähän ot, mutta miks ihmeessä jäätte lukemaan ärsyttäviä blogeja? Jos Lindat ja Alexat ja feikkiglamour ärsyttää, niin miks luette niitä vuodesta toiseen? Tajuun kyllä uteliaisuuden ja myötähäpeän takia lukemisen, mutta kannattaako, jos ärsyttää niin paljon?

Vierailija
Vierailija

Vähän ot, mutta miks ihmeessä jäätte lukemaan ärsyttäviä blogeja? Jos Lindat ja Alexat ja feikkiglamour ärsyttää, niin miks luette niitä vuodesta toiseen? Tajuun kyllä uteliaisuuden ja myötähäpeän takia lukemisen, mutta kannattaako, jos ärsyttää niin paljon?

Nokun musta tuntuu että noi on ne blogit mistä muut ottavat mallia, ja koko blogiskene muuttuu siihen suuntaan. Välillä toivon, että Linda "repäisisi" ja kirjoittaisi vaikka opiskeluistaan postauksen, mutta tuskin sitäkään päivää tulee.

klo 02:50"]^ Rainbowin siiderihumalasta ja koulun kahvista kertovia blogeja on varmana useampiakin. Ne vaan eivät kiinnosta oikeasti suurta joukkiota. 
[/quote]

Mua ei henkilökohtaisesti ärsytä mikään blogi, seuraan vain niitä jotka eivät ärsytä. Mutta mua ärsyttää lähinnä se, miten täällä AVllä blogeiksi niputetaan lähinnä vaan ne tunnetuimmat blogit, jotka jakavat mielipiteitä. Valitetaan, että kaikki blogit on semmosia ja tämmösiä, mutta oikeasti tarkoitetaan vain hyvin pientä blogimäärää, joiden nimet ja lempinimet tunnistetaan.

Vaikuttaa silti, että vaikka ne luetut blogit ärsyttäisivät, ei viitsitä etsiä uuttakaan luettavaa. Toivotaan ennemmin niiden "parantavan tapojaan", jotka ärsyttävät. Koska muutenhan se tarkoittaisi, että pitäisi googlen tai blogilistan kautta hakusanoin itse etsiä parempaa luettavaa, jos kukaan ei sitä suoraan nenän eteen linkitä. Mutta bloginsa muiden huomaamaksi saaneet bloggaajat ovat tyrkkyjä, siinä missä tuntemattomammat bloggaajat ovat evvk-nobodyja. Jälkimmäiset eivät ehkä pidä meteliään blogeistaan, mutta ei niihin myöskään yleisöryntäystä voi odottaa. Ja jos ei ole yleisöä, ei ole edes pieniä tuloja, eikä lukija voi olettaa vaikkapa säännöllistä päivittäisi luettavaa, jos bloggaaja on pääsääntöisesti työssäkäyvä tai opiskelija.

Itse olen löytänyt muutaman hyvän blogin, jossa bloggaaja on opiskelija ja elämätyyli siihen tapaan realistista että itsekin voi samaistua, mutta en todellakaan halua linkittää niitä tänne riepoteltaviksi.

Se, että ihan pokkana selitetään, että kenellä tahansa on mahdollisuus nousta samaan elintasoon ja blogisuosioon, jos vain kunnolla yrittää. Lähes poikkeuksetta kuuluisimmat bloggaajat tulevat todella hyvätuloisista perheistä, ja jo blogin alkuaikoina laukut olivat Vuittonia ja uusia vaatteita ostettiin vähän väliä. Kyllä siihen vaaditaan aika paljon rahaa, että pystyy harrastamaan kulutushysteriaa jo siinä vaiheessa, kun blogi ei tuo mitään tuloja. Toki tästä on poikkeuksiakin, ja esimerkiksi arvostan Mungo-Annaa siitä, että hän nousi suosioon, vaikka asui aikoinaan HOAS:in kämpässä Viikissä ja osti vaatteita kirpparilta.

Pahin näistä on kyllä Alexa. Yleisesti ottaen pidän hänestä ja hänen blogistaan, ja minulle tuli todella paha mieli siitä haukkumiskeskustelusta, jossa Alexan ulkonäköä haukuttiin todella rajuin sanavalinnoin. Mutta se minua kismittää, että hän pokalla väittää, että on tehnyt töitä 14-vuotiaasta asti eikä ota vanhemmiltaan vastaan mitään. Silti osa-aikaisella ylioppilasmyyjällä on varaa ostaa melkein puolen miljoonan euron kämppä, joka remontoidaan lattiasta kattoon, eikä neidin elämäntyyli muutenkaan ole sieltä säästeliäisimmästä päästä. Minulle on ihan se ja sama, jos joku elelee vanhempien, puolison tai perinnön siivellä, eli siitä en ketään kritisoi. Silloin on tosin suorastaan röyhkeää ja vastenmielistä antaa sanomalehdille haastatteluja, joissa kerskaillaan omalla työnteolla ja periksiantamattomuudella. Tuolla vain sylkee naamaan maamme rehkivälle keskiluokalle, joka on ensin opiskellut vuosia yliopistossa ja nyt tekee töitä kellon ympäri, jotta olisi varaa edes siihen lähiökaksioon ja peruselintasoon.

Alexan, Lindan ja Mariannan uudenvuodenvietto oli minulle jotenkin breaking point :D Tiedan etta tytot ovat ystavia keskenaan, ja heilla on varmasti ollut mukava ilta, mutta "jokin" asetelmassa tokki. Siella on puoli iltaa mennyt taydessa tallingissa valokuvia ottaen.. ja kaikkien postauksissa viela mainittiin "kuinka upea iso terassi olisi kiva paasta kesallakin kokemaan".. En kesta :D Mitaan uuttahan tassa ei ollut, samantyylisia postauksia on eri lifestyle -blogeissa kuukaudesta toiseen mutta kuten todettua, jostain syysta tassa kohtaa minulle konkretisoitui kuinka absurdiksi homma on mennyt.

Vierailija
Vierailija

No mua ärsyttää yksi bloggaaja, joka on varmaan teininä ollut joku koulukiusaaja. Hyvännäköinen, itsevarma, ei oikein ymmärrä erilaisia ihmisiä kuin mitä hän on itse. Ei myöskään ole vastannut kommentteihini, jotka ovat olleet kivoja ja asiallisia mitenkään.

Eli kiitos ja hei ja pidä blogisi.

kuka?

Fit you too

Vierailija

Miten nuo nuoret opiskelijat matkustelee koko ajan, syö ulkona kalliissa ravintoloissa, ostelee jatkuvasti uutta merkkituotetta ja asuvat todella hienoissa ja esittelykelpoisissa kodeissa?

Ylioppilaat saavat ihan väärän kuvan opiskelijaelämästä kun kuvittelevat että se on niin glamuuria kaiken kaikkiaan!

Osa niistä on prostituoituja, ihan oikeasti.

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat